اقامتی مجازی در رمانتیک ترین هتل های جهان با همگردی

در این مطلب رمانتیک ترین هتل های جهان را معرفی می کنیم. انتخاب محل اقامت در ماه عسل و یا همراهی و تعطیلات با همسرتان مطمئنا آنقدر مهم هست که نگاهی به لیست رمانتیک ترین هتل های دنیا بیاندازید. منظره هتل، اتاق ها، سروی دهی هتل، برای مثال داشتن میز غذا دونفره به همراه شمع های روشن و خدمتکار خصوصی، همه و همه سفری فراموش نشدنی را برای شما رقم میزند. در ادامه رمانتیک ترین هتل های جهان را معرفی خواهیم کرد، بنابراین با ما همراه باشید ...

رمانتیک ترین هتل های جهان

هتل اسپراس ( Esperas ) ، یونان

یکی از رمانتیک ترین هتل های جهان و بهترین مکان هایی که در سادورینی ایتالیا واقع شده در یک کادورا بلند ( دهنه های عظیمی که پس از انفجار آتشفشان تشکیل شده اند ) است و می توان غروب زیبای آفتاب را تماشا کرد هتل اسپراس است . غذاهایی چون غذاهای دریایی پائلا ، گوشت بره که در رستوران مدیترانه ای اوبرا سرو می شود و بسیار لذیذ است را حتما میل کنید .

هتل اسپراس ( Esperas ) ، یونان

هتل AUBERGE DU VIEUX_ Port ، مونترال کانادا

این هتل که یکی از رمانتیک ترین هتل های جهان است، در محله ای قدیمی در یک ساختمان بازسازی شده که در قدیم کاربری اش انبار بوده واقع شده است به دلیل منظره زیبایی که از تراس این هتل به سمت رودخانه زیبای سنت لارنس و مناظر زیبای شهر دارد بهترین مکان برای صرف غذا به همراه شریک زندگیتان است که تجربه ی جالبی را در خاطرتان می گذارد .

هتل AUBERGE DU VIEUX_ Port ، مونترال کانادا

هتل ELLERMAN HOUSE ، کیپ تاون آفریقای جنوبی

این هتل برای تعداد بسیار کمی میهمان طراحی شده و دارای امکاناتی چون دو سالن استراحت ، دو سالن پذیرایی ( با سرآشپزهایی که غذاها را با توجه به سفارش میهمانان آماده می کنند ) و در آخر یک استخر آب گرم که در اطرافش صندلی های راحتی و چمن سرسبز بسیار زیبا که فضارا بسیار دلنشین کرده است . بنابراین اقامت در این مکان را که یکی از رمانتیک ترین هتل های جهان است، به هیچ عنوان از دست ندهید.

هتل ELLERMAN HOUSE

هتل AUBERGE DU JEU DU PAUME ، ایل دو فرانس

اگر برای تحقق رویاهایتان برای اقامت در رمانتیک ترین هتل های دنیا به مشکل برخوردید و دوست دارید در حومه ی شهر فرانسه زندگی کنید این هتل با داشتن اتاق های زیبای فرانسوی که برای قرن 18 هستند و دارای ظرافت بسیار بوده بهترین گزینه برای شما می تواند باشد. در اطراف هتل مناظر بسیار زیبایی وجود دارد که می توانید به دیدن آنها بپردازید و دارای رستوران La Table du Connetable با غذاهای بسیار عالی است .

 هتل AUBERGE DU JEU DU PAUME

هتل SAVOY ، لندن

این هتل پر زرق و برق واقع در لندن که در تابستان این امکان را به شما می دهد تا از طریق بخش قایق های بادبانی خصوصی هتل قایق رزرو کنید تا از حرکت روی رودخانه ی تایمز و دیدن مناظرش لذت ببرید . همینطور دارای ویژگی های منحصر به فردی چون یک چشم انداز پانوراما از رودخانه تایمز ، 4 رستوران مجلل و خاص که میزبان بسیاری از اشخاص مشهور بوده و دارای غذاهای گریل شده مخصوص است و پیشخدمتان همیشه آماده است .

هتل SAVOY ، لندن

هتل TWIN FARM ، ایالت ورمونت آمریکا

این هتل که در محلی که چشم اندازی 300 جریبی از روستا دارد این امکان را به شما میدهد تا رزرو های بسیار خاص به نام all _ inclusive را که می توان کلبه های عجیب یا سوییت به همراه تمام امکاناتی مانند غذا و نوشیدنی را برای اقامت رزرو کرد . غذاهای این هتل روی میز هایی در فضای باز سرو می شن.

هتل TWIN FARM

هتل TWIN FARM 2

هتل SOLAGE CALISTOGA ، کالیفرنیا

در این هتل دورچه های cruiser وجود دارد که از آنها می توان استفاده کرد و در راه های مخصوص دوچرخه به گشت و گذار پرداخت تا لحظاتی شاد را در خاطرتان به وجود آورد . لوازم هتل از پارچه های کتانی شیک پوشیده شده و دارای سقف های طاقی شکل می باشد که بسیار فضارا شیک کرده است .

هتل SOLAGE CALISTOGA

هتل SOLAGE CALISTOGA 2

هتل HOLUALOA ، هاوایی

هتل این امکان را به شما می دهد تا برای داشتن یک فضای رومانتیک یک کلبه خصوصی برای ماه عسلتان اجاره کنید و اقامت داشته باشید . این هتل دارای پکیج کاملی است که شامل ( یک تخت خواب ، گل های رز تزئین شده ، گل های گرمسیری و ماکادمیا ) می باشد و می توانید آن را برای اتاقتان رزرو کنید .

هتل HOLUALOA ، هاوایی

هتل JAMAICA INN ، اوچو ویوز

اگر می خواهید یک تعطیلات لوکس و رومانتیک را در این هتل بگذرانید تا همیشه در خاطرتان باشد می توانید پکیج عشق را رزرو کنید که شامل سرو صبحانه در بالکن، ماساژ در غروب آفتاب و صرف شام در فضای باز به همراه سرگرمی های زنده است .

هتل JAMAICA INN ، اوچو ویوز

هتل CAVAS WINS LODGE ، آرژانتین

این هتل لوکس امکانات متفاوتی چون سواری با اسب و قدم زدن در میان باغ ها ی زیبای انگور را در اختیارتان می گذارد . این هتل واقع در کوهپایه رشته کوه های آند است و سبک جدیدی از اقامت را ارائه می دهد . به غیر از موارد بالا دارای امکانات آب های گرم و ماساژ درمانی است .

هتل CAVAS WINS LODGE ، آرژانتین

هتل St.REGIS PUNTA MITA ، پورتو بایارتا مکزیک

در این هتل 9 اتاق خصوصی و سوئیت لوکس وجود دارد و امکاناتی برای جوانسازی و شادابی ( استخر های مخصوص بزرگسالان و ماساژ آب گرم ) شما فراهم می آورد همچنین دارای نهارخوری 24 ساعته و سرویس دهی پیشخدمت های شخصی و بخش دیگری از جاذبه های این هتل است که همه را مجذوب خود می کند .

هتل St.REGIS PUNTA MITA

هتل LE ROYAL MONCEAU _ RAFFLES ، پاریس

این هتل که در شهر رومانتیک پاریس واقع شده دارای رستوران های ستاره دار ایتالیایی و فرانسوی است که اسمشان در کتاب های میشلن استار به ثبت رسیده است و در داخل اتاق ها دارای امکاناتی چون وان حمام در کنار میز های قهوه ، مبلمان دست ساز ، گیتار های آکوستیک و کتاب های هنری هستند .

هتل LE ROYAL MONCEAU _ RAFFLES

هتل آمانگیری ( Amangiri ) ، ایالت یوتا آمریکا

این هتل که دارای سوئیت هایی است بسیار خاص و مجلل طراحی شده اند که دارای تراسی بزرگ به همراه آتشگاه جدا و گاهی استخر شخصی هستند و با توجه به ویوو زیبایی که دارد در زمان بودنتان در استخر می توانید از فلات روبه رویتان لذت ببرید . تجهیزات بسیار لوکسی در این هتل وجود دارد که بسیار در جهان مشهور هستند و ترکیبشانن با مناظر طبیعی بسیار منحصر به فرد است . در این هتل می توانید برنامه ریزی یک پیاده روی هیجان انگیز با شریک زندگیتان را داشته باشید .

هتل آمانگیری ( Amangiri )

پانتا تراگرا PANTA TRAGRA ، کاپری ایتالیا

این هتل که در کنار صخره های Faraglioni و دریای مدیترانه و یک باغ زیبا با دو استخر قرار گرفته است بسیار لحظات رومانتیکی را برای زوج ها در حالی که به دیدن این مناظر می روند رقم می زند و همینطور با اقامت در این هتل و خوردن یک شام ( غذاهای ناپلی و یا غذاهای محبوب کاپری در ایوان پانوراما ) رومانتیک به همراه شمع های روشن در رستوران MOONZU سفری به یادماندنی را برایتان رقم می زند .

پانتا تراگرا PANTA TRAGRA

هتل CLIVIDEN ، لندن

در این هتل که دارای یک استخر و باغ با دیوار های بلند است می توانید لحظات به یاد ماندنی را داشته باشید و اگر علاقه مند به زمان های دور هستید اقامت در این هتل با اتاق های جذاب و با شکوهش که به سبک پادشاه ادوارد و لوازم عتیقه اش بسیار برایتان مناسب است . جنگل و رودخانه ای در نزدیکی این هتل است که بسیار مناسب یک پیاده روی دو نفره و یا قایق سواری دو نفره است.

هتل CLIVIDEN لندن

تفرجگاه ST . REGIS ، بورا بورا فرانسه

در این هتل از تمام امکاناتش به طور جداگانه می توانید لذت ببرید همانند قدم زدن بر روی ساحل در روزها و خوردن شام در رستوران های زیبا و مجلل و یا وجود تراسی که برای حمام آفتاب تعبیه شده و یک استخر خصوصی دارد که با قرار گرفتن در این تراس و استخر از مناظر فوق العاده زیبای کوه Otemanu می توانید بسیار لذت ببرید .

تفرجگاه ST . REGIS ، بورا بورا فرانسه

هتل بورلی هیلز ( Beverly Hills ) ، بورلی هیلز کالیفرنیا

اگر مشتاق هستید طعم هالیوود را بچشید و در رمانتیک ترین هتل های دنیا اقامت کنید، می توانید در هتل بورلی هیلز اقامت داشته باشید این هتل که در بلوار سنته مونیکا واقع شده دارای امکاناتی چون استر بر روی بامکه بسیار زیبا بوده و فروشگاه های بسیار شیک است.

هتل بورلی هیلز ( Beverly Hills )

هتل Las VENTANAS Al PARAISO ، لوس کابوس مکزیک

اگر دارای رویاهای اقامت در رمانتیک ترین هتل های دنیا هستید، این هتل مناسب شما است زیرا با داشتن یک بخش رومانتیک که برای برگزاری جشن های نامزدی و یا عروسی است با سرو کردن شام های رومانتیک در روشنایی شمع ها در باغ هایی از گیاهان دارویی سعی بر برآورده کردن رویاهای میهمانانش دارد .

هتل Las VENTANAS Al PARAISO

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اقامت در عجیب ترین هتل های جهان همراه با همگردی

الهام یاوری ، دوشنبه 14 فروردین 1396

اقامت در عجیب ترین هتل های جهان همراه با همگردی برای شما میسر شده، هتل هایی که ....

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :