هتل های مورد توجه بازیگران هالیوود | معروف ترین هتل های جهان

شاید در نگاه اول و منطقی، معروف ترین هتل های جهان آنهایی باشند که پر ستاره اند و دارای امکانات لوکس و خاص، اما به غیر از این، افراد مشهوری مانند بازیگران هالیوود و ستارگان هالیوود نیز، در تبدیل شدن یک هتل به بهترین نقش دارند. ستاره ها به دلیل شهرت و محبوبیتی که دارند همیشه در دید دیگران هستند و ممکن است این موضوع خصوصا زمانی که در حال استراحت هستند برای آن های کمی ناخوشایند باشد. از این رو سعی می کنند مکان های دنج و خلوتی را برای خود انتخاب کنند. از بین هتل های شیک و لاکچری که در کشورهای مختلف وجود دارد، برخی از آن ها بیشتر مورد توجه ستاره ها و افراد معروف قرار دارند و همین هم آنها را به معروف ترین هتل های جهان تبدیل کرده. در ادامه با همگردی همراه باشید تا با این هتل ها و بازیگران هالیوود که مسافر آنها بودند، بیشتر آشنا شوید.

هتل های بازیگران هالیوود

1) Caneel Bay Resort در جزایر ویرجین

این اقامتگاه مورد توجه ستارگان هالیوود مثل آنجلینا جولی، برد پیت، دنزل واشینگتن و هریسون فورد می باشد. این مکان دارای منظره ای فوق العاده بوده و بسیار دنج می باشد. تخت خواب های دست ساز یکی دیگر از ویژگی های این اقامتگاه است که باعث جذابیت بیشتر آن می گردد. داشتن ساحل اختصاصی، اتاق های VIP و اینترنت رایگان نیز از دیگر موارد محبوبیت این هتل می باشد و آن را به یکی از معروف ترین هتل های جهان تبدیل کرده.

جزایر ویرجین

Caneel Bay Resort

2) Ashford Castle در شهرستان مایو، ایرلند

اقامتگاه باشکوهی در ایرلند که مورد توجه ستارگان هالیوود مانند برد پیت، باربارا استرایسند، رونالد ریگان، پیرس برازنان، جان تراولتا قرار دارد. این هتل دارای سقف هایی چوبی با لوسترهای کریستال بوده و دارای سالن بزرگ تاتر، پیست اسب سواری، کتابخانه و ... می باشد.

ایرلند

Ashford Castle

3) Belmond Hotel Caruso در راولو، ایتالیا

این اقامتگاه در ایتالیا به دلیل منظره ی فوق العاده و استخر روباز و نوشیدنی های متنوعی که دارد، مورد توجه ستارگان هالیوود مثل ژاکلین کندی، گرتا گاربود و هامفری بوگارت قرار گرفته است.

Belmond Hotel Caruso

هتل های ایتالیا

4) Cape Grace در کیپ تاون، جنوب آفریقا

این هتل در آفریقای جنوبی، پاتوق بیل کلینتون، هیلاری کلینتون، مت دیمون، اپرا وینفری می باشد. منظره فوق العاده، وان حمام مرمری، پارچه های دست دوز، گل آرایی زیبا و باربیکیو روی پشت بام از دلایل محبوبیت این اقامتگاه می باشد.

هتل های کیپ تاون

Cape Grace

5) Fairmont Chateau Whistler در ویسلر، بریتیش کلمبیا

این هتل پاتوق بازیگران هالیوود مانند سیل، جاستین تیمبرلیک، کویین لطیفه، هایدی کلوم، سیندی کرافورد، توری اسپلینگ بوده و دارای منظره ای فوق العاده می باشد. زمین گلف، دوچرخه های BMWو آسانسور اختصاصی از دیگر امکانات این هتل می باشد. غذاهای خاص و متنوع نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می باشد.

Fairmont Chateau Whistler
هتل های بریتیش کلمبیا

6) Fairmont Banff Springs در بنف، آلبرتا

این هتل بسیار مجهز بوده و لوازم مورد نیازی مانند پیانو یا آسانسور شیشه ای اختصاصی را داراست. پیست اسکی و اسکی سواری در ماه می از محبوبیت های این هتل می باشد.بازیگران هالیوود چون مایکل داگلاس، گلن کلوز، رابین ویلیام، الک بالدوین، کاترین زیتا جونز، آلیسیا سیلورستون تعطیلات خود را در این هتل سپری می کنند.

هتل های آلبرتا

Fairmont Banff Springs
هتل های بنف

7) Four Seasons Resort Punta Mita در پونتا میتا، مکزیک

این هتل در مکزیک، منظره ای رو به دریا داشته و دارای تراس بزرگ مجهز به استخر می باشد. از این رو مورد توجه ستاره هایی چون سارا جسیکا پارتر، جانی دپ و دیوید دوکاونی قرار گرفته است.

هتل های مکزیک

Four Seasons Resort Punta Mita

8) Halekulani در اوآهو، هاوایی

این مکان به دلیل استخر ارکید، نمای سنگی و چوبی اتاق ها، ساحل الماسی و گل آرایی های زیبا مورد توجه بازیگران هالیوود چون کامرون دیاز، هلی بری، جان تراولتا، آرنولد شوارتزنگر، بن افلک، پائولا عبدل، رندی جکسون می باشد.

هتل های هاوایی
Halekulani

9) Hotel Alfonso XIII در سویا، اسپانیا

این هتل در اسپانیا قرار داشته و پاتوق بازیگران هالیوود مانند سوفیا لورن، بریژیت باردو، بروس اسپرینگستین، گریس کلی، پرنسس دایانا، مدونا، آدری هپبورن می باشد. از علل محبوبیت این هتل می توان به دکوراسیون سنتی و سرامیک های نقاشی شده با دست، آرک ها و آیینه کاری های زیبا اشاره کرد.

Hotel Alfonso XIII
هتل های سویا

10) Hotel Hassler در رم، ایتالیا

موزه ای از آثار عتیقه قرن 16 میلادی، ابریشم های فرانسه، تراس بزرگ، رستوران لوکس بر سقف هتل، صندلی های Louis XV، غذاهای آسیایی-ایتالیایی، دید پانوراما به شهر و ... از جمله مواردی است که باعث محبوبیت این هتل شده، بازیگران هالیوود چون جنیفر لوپز ، دیوید و ویکتوریا بکهام، گوئینت پالترو، تام کروز است.

هتل های رم

Hotel Hassler

11) Hotel Plaza Athénée در پاریس، فرانسه

این هتل در فرانسه، بهترین منظره را از برج ایفل داراست و دارای دکوراسیون داخلی خاص و منحصر به فردی می باشد از این رو مورد علاقه ستارگان هالیوود چون سارا جسیکا پارکر، جانی دپ، پنلوپه کروز، آنا وینتور می باشد.

هتل های پاریس

Hotel Plaza Athénée

12) San Ysidro Ranch در سانتا باربارا، کالیفرنیا

این هتل منظره ای رو به اقیانوس دارد و برای ماه عسل بسیار مناسب می باشد. خانه های ییلاقی، شومینه های سنگی، حمام آب داغ در فضای باز از جمله امکانات این هتل زیبا می باشد. این هتل مورد علاقه ستارگان هالیوود چون جنیفر گارنر، گوئینت پالترو، کریس مارتین می باشد.

هتل های سانتا باربارا

San Ysidro Ranch
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

10 مورد از خیره کننده ترین هتل آپارتمان ها در سراسر جهان

سعید حسنی ، جمعه 27 بهمن 1396

آیا می خواهید در طی مسافرت به جای هتل در یک خانه اقامت داشته باشید، اما خانه ای برای خودتان نه خانه ی شخص دیگری؟؟

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :