آشنایی با تکنولوژی قفل هوشمند سفری | معرفی تجهیزات سفر

همیشه جای خالی یک قفل مطمئن در بین تجهیزات سفر حس می شده به همین خاطر هم در این قسمت ما می خواهیم شما را با قفل هوشمند سفری یا ایربالت آشنا کنیم، خوب حتما می پرسید ایربالت چیه؟ ایربالت یک قفل هوشمند سفری و تکنولوژی جدید می باشد که برای باز شدن باید تنها از گوشی تلفن همراه استفاده نمود.  امروزه در عصر فناوری و اطلاعات  ما هر روز با ابزار های جدیدی مواجه می شویم و این ابزار های جدید زندگی ما را راحت تر اما کمی پیچیده تر نموده اند. یکی از این ابزار ها قفل هوشمند سفری(AirBolt) می باشد که این قابلیت را دارد تا بتواند چمدان های شما را قفل و ایمن نموده و همچنین جهت ردیابی چمدان ها و وسایل سفر شما را یاری کند. بنابراین با ما همراه باشید در معرفی اینم قفل هوشمند، یکی از تجهیزات سفر که تکنولوژی را درخدمت مسافران قرار داده ...

AirBolt

آشنایی با قفل هوشمند سفری (AirBolt)

در این قفل هیچ کلیدی برای باز کردن تعبیه نشده است. خوب می پرسید که چطور می توان از آن استفاده کرد که جوابش می شود تکنولوژی. از آنجایی که این قفل هیچ کلید باز کننده ای ندارد بنابر این اگر سارق چمدان شما را به سرقت ببرد، به آسانی نخواهد توانست این قفل را باز نماید و این قفل او را به چالش خواهد کشید. این قفل طوری ساخته شده است که نیاز به هیچ رمز گذاری و به خاطر سپردن رمز ندارد و از دردسر حفظ نمودن رمز های طولانی و پیچیده که اکثر مواقع ما با آن روبه رو می شویم خلاصی پیدا می کنید. نحوه ی استفاده از این  قفل خیلی آسان است کافی است که این قفل (AirBolt) را به چمدان و ساک و یا هر وسیله ی شخصی دیگر وصل نموده و در صورت مفقودی و یا به سرقت رفتن با استفاده از GPS ایربالت (AirBolt) محل دقیق وسایل خود را پیدا کنید. تمامی همین نکات نیز، آن را به یکی از بهترین تجهیزات سفر تبدیل کرده.

قفل هوشمند

قفل AirBolt ایربالت
قفل هوشمند

نحوه ی استفاده از تکنولوژی ایربالت (AirBolt)

 

1- نصب اپلیکیشن AirBolt  روی تلفن همراه خود .

اپلیکیشن AirBolt

2- اتصال بلوتوث قفل و تلفن همراه به یکدیگر و وارد نمودن کد بک آپ.

قفل AirBolt

3- قفل کردن چمدان

با انجام موارد گفته شده در بالا شما از به سرقت رفتن و یا مفقود شدن وسایل خود در امان خواهید بود. در این قفل برای این که وسایل شما رد یابی شود از سیستم croudsourced_GPS استفاده می گردد و درواقع تکنولوژی اینبار از وسایل شما محافظت می کند. 

ردیابی چمدن با قفل ایربالت

مشخصه های ایربالت به شرح زیر می باشد:

1- باز کردن قفل از طریق بلوتوث

2- با اپلیکیشن مخصوص  کنترل قفل را به طور کامل در اختیار داشته باشید.

3- با فاصله گرفتن چمدان از شما به گوشی ما پیام ارسال خواهد شد .

4- امنیت بالا  

قفل هوشمند

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با نحوه استفاده از گوشی هوشمند در سفر

بانو ، چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399

اکنون با این مطلب جذاب و خواندنی همراه شوید تا شما را با نحوه استفاده از گوشی هوشمند در سفر آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :