هتل های ارزان آنتالیا را برای داشتن سفر ارزان به آنتالیا بشناسید

در این مطلب، هتل های ارزان آنتالیا را معرفی کرده ایم تا اینبار در سفر به آنتالیا و سفر ارزان به آنتالیا را تجربه کنید. یکی از شهر های پر جاذبه و گردشگر پذیر کشور ترکیه که زیبا و پرطرفدار است همین شهر آنتالیا می باشد. مرکز تفریحی و گردشگری کشور ترکیه شهر آنتالیا ست که توریست پذیر بوده و جاذبه های فراوانی دارد . این شهر ساحلی دارای اقامتگاه های زیادی برای اقامت است و بهتر است قبل از سفر از اقامتگاه های موجود در شهر برای اقامت خودتان اطلاعاتی داشته باشید.

هتل های ارزان آنتالیا

1_ هتل باککوس پانسیون

هتل باککوس پانسیون ( Bacchus Pension ) که دور تا دور آن را دیوار شهر باستانی و بناهای تاریخی فرا گرفته در مرکز شهر آنتالیا واقع شده، تا فرودگاه آنتالیا تنها 15 کیلومتر فاصله دارد و همینطور Expo 2016 Antalya  در فاصله 23 کیلومتری اقامتگاه واقع شده ست، درضمن یکی از هتل های ارزان آنتالیا نیز هست. این اقامتگاه دارای امکاناتی چون استخر روباز ، وای فای رایگان ، دوچرخه ، اجاره خودرو ، غواصی و پذیرش 24 ساعته است و دارای 14 اتاق که منظره ای زیبا رو به ساحل دارد و همینطور دکوری زیبا در اتاق چیده شده است . هتل باککوس پانسیون بسیار به جاذبه های دیدنی آنتالیا نزدیک است چنانکه با ده دقیقه پیاده روی به دروازه هادریان ، خیابان آتاتورک و جمهوریت می توان رسید . فاصله ساحل مرمرلی و بندر کالیچی تا هتل تنها 5 دقیقه است. از کوچه چتر ها و کمی بالاترش میدان برج تنها 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و همینطور موزه ی اسباب بازی آنتالیا نیز دقیقا در بندر واقع شده است . بنابراین در سفر به آنتالیا، نام این اقامتگاه را برای داشتن سفر ارزان به آنتالیا، فراموش نکنید.

_ این اقامتگاه دارای 14 اتاق بوده و 3 ستاره است .

_ این اقامتگاه دارای امکانات اجاره خودرو ، اجاره دوچرخه ، تهویه مطبوع ، محل سیگار کشیدن ، غواصی ، وای فای رایگان در لابی و اتاق ها ، پارکینگ رایگان ، آسانسور ، صندوق امانات ، تلویزیون کابلی _ ماهواره ای ، سشوار ، استخر سرباز ، باغ ، تراس ، دوچرخه ، سرویس اتاق ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات بلیط ، نگهداری چمدان ها ، فکس _ فتوکپی ، سیستم گرمایشی ، خشکشویی ، ترنسفر فرودگاهی و چک این _ چک اوت سریع است. خوب است بدانید ورود حیوانات خانگی ممنوع بودن و تنها در مکان هایی که عنوان سیگار کشیدن ازاد است امکان استعمال وجود دارد.

_ متوسط اقامت در این اتاق شبی 130.000 هزار تومان است .

هتل های ارزان آنتالیا 1

هتل های ارزان آنتالیا 2

2_ هتل لارا آتالا

این اقامتگاه که یکی از هتل های ارزان آنتالیا ست، هتلی میان رده در آنتالیا است دارای امکانات استخر روباز ، سرویس اتاق ، وای فای رایگان و پذیرش 24 ساعته است . اتاق های این اقامتگاه دارای تلویزیون ماهواره ای ، حمام اختصاصی با سشوار و مجهز به تهویه است . هتل لارا آتالا ( Lara Atalla ) دارای یک باغ و استخر بیرونی روباز است و همینطور برای میهمانان اقامتگاه پارکینگ رایگان دارد و خدمات 24 ساعته از جمله خشکشویی انجام می دهد که باید هزینه جدایی بابتش پرداخت شود . صبحانه به صورت بوفه در رستوران سرو می شود که میهمانان در کنار استخر می توانند میل کنند . ماشین های این هتل امکان رفت و آمد به ساحل اختصاصی را می دهد و تنها 10 دقیقه فاصله دارد . فاصله این اقامتگاه تا مراکز اصلی خرید در منطقه لارا پیاده 5 دقیقه است و همینطور فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا نیز 14 کیلومتر است . بنابراین در سفر به آنتالیا، نام این اقامتگاه را برای داشتن سفر ارزان به آنتالیا، فراموش نکنید.

_ این هتل دارای 28 اتاق و 3 ستاره است .

_ این اقامتگاه امکاناتی از جمله خشکشویی ، چک این _ چک اوت سریع ، خدمات خدمتکار روزانه ، تهویه مطبوع ، ساحل خصوصی ، پارکینگ رایگان ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، پارکینگ ، استخر روباز ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق ها ، سرویس اتاق ، نگهداری چمدان ها ، فکس _ فتوکپی دارد و ورود حیوانات خانگی و کشیدن سیگار ممنوع است .

_ متوسط اقامت در این هتل 93.000 هزار تومان است .

هتل های ارزان آنتالیا 3

3_ هتل آنتالیا پالاس

این هتل که 50 اتاق دارد دارای تهویه مطبوع ، وای فای رایگان ، بالکن ، تلویزیون ال سی دی و یخچال است و جزو اقامتگاه های میان رده در آنتالیا است . هتل آنتالیا پالاس ( Antalya Palace Hotel ) از امکاناتی چون پارکینگ و وای فای رایگان ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات تبدیل ارز ، استخر روباز ، باغ و تراس برخوردار است . فاصله اقامتگاه تا مرکز شهر 3 کیلومترو تا فرودگاه 10 کیلومتر بوده است هتل تا مراکز تفریحی و خرید تنها 1 کیلومتر فاصله دارند . رستوران اقامتگاهبا منو غذاهای آلاکارت هم به صورت منو و هم به صورت بوفه سرو می شود انواع نوشیدنی ها در بوفه هتل سرو می شود و آماده ارائه خدمت به میهمانان است . می توان غذا رستوران هتل را در کنار استخر نیز میل کرد و از فضای باز لذت کافی را برد. نقطه جغرافیایی هتل آنتالیا رو به دریای مدیترانه است که یک ساحل اختصاصی در سواحل لارا و یک استخر روباز دارد .

_ هتل آنتالیا دارای 50 اتاق و سه ستاره است .

_ این اقامتگاه یکی از هتل های ارزان آنتالیا ست و امکاناتی چون صندوق امانات ، سالن اجتماعات ، باغ ، تراس ، فروشگاه ، استخر روباز ، دوچرخه ، سونا ، ماساژ ، بار ، سرویس اتاق ، صبحانه در اتاق ، بوفه ، بسته های ناهار ، پذیرش 24 ساعته ، نگهداری چمدان ها ، سوییت ماه عسل ، فکس _ فتوکپی ، روزنامه ، اتاق خانواده ، سیستم گرمایشی ، زمین بازی کودکان ، تفریحات عصرگاهی ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، ترنسفر فرودگاهی ، چک این _ چک اوت سریع ، اجاره خودرو ، چک این _ چک اوت خصوصی ، خدمات اتاق VIP ، صرافی ، تهویه مطبوع ، محل سیگار کشیدن ، کلوب شبانه به همراه دی جی ، دلیوری فروشگاه ، اتاق بدون آلرژی ، اتاق عایق صدا ، حمام آب گرم ، پارک آبی ، ساحل خصوصی ، وای فای رایگان ، رستوران و پارکینگ رایگان دارد .

ورود حیوانات خانگی مجاز بوده و سیگار در اتاق و اقامتگاه ممنوع بوده زیرا اتاق مخصوص سیگار دارند .

_ متوسط هزینه اقامت در هتل آنتالیا 270.000 هزار تومان است .

هتل های ارزان آنتالیا 4

4_هتل کیوراک

هتل کیوراک ( Kivrak Hotel ) که تنها 50 اتاق دارد یکی از هتل های ارزان آنتالیا ست و همگی دارای فضای نشیمن ، تهویه مطبوع ، تلویزیون و ماهواره ، یک سونا و حمام خصوصی که شامل دمپایی ، لوازم آرایش رایگان ، سشوار و غیره است یک هتل میان رده سه ستاره است و تنها 1 کیلومتر با برج ساعت ، 1.5 کیلومتر با دروازه هادریان ، 2 کیلومتر از مناره شکسته فاصله داردو نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا بوده که 12 کیلومتر از اقامتگاه فاصله دارد . از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ رایگان در محل و اینترنت رایگان در سرتاسر اقامتگاه اشاره کرد . همچنین میهمانان این هتل از غذاخوردن در کنار استخر می توانند لذت ببرند . بنابراین در سفر به آنتالیا، نام این اقامتگاه را برای داشتن سفر ارزان به آنتالیا، فراموش نکنید.

_ هتل کیوراک دارای 50 اتاق و سه ستاره بوده .

_ از امکانات اقامتگاه می توان به تماشای جمعی تلویزیون در لابی، سونا، ماساژ، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، بسته های ناهار، پذیرش 24 ساعته، فکس/فتوکپی، خشکشویی، چک این/چک اوت سریع، خدمات خدمتکار روزانه، صرافی، تهویه مطبوع، وای فای (رایگان)، رستوران ، پارکینگ اشاره کرد .

ورود حیوانات خانگی به این هتل غیر مجاز است .

_ متوسط هزینه اقامت در هتل کیوراک 150.000 تومان است .

هتل های ارزان آنتالیا 5

هتل های ارزان آنتالیا 6

5_ هتل گولیزار

هتل گولیزار ( Gulizar Hotel ) که دارای 22 اتاق که بالکن اختصاصی رو به دریای مدیترانه ، کوه یا باغ سرسبز دارد بوده که منظره ای زیبا را به ارمقان آورده و دارای امکانات مهمی چون پارکینگ رایگان ، وای فای رایگان ، استخر روباز ، باغ ، تراس ، پارکینگ رایگان ، پینگ گنگ ، نگهداری چمدان ، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته است یک هتل 2 ستاره میان رده بوده . رستوران موجود در اقامتگاه انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند . این اقامتگاه فاصله اش تا ساحل 5 دقیقه به صورت پیاده و 150 متر تا ساحل زیبای کنیالتی است . هتل گولیزار 7 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا ، 18 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد . بنابراین در سفر به آنتالیا، نام این هتل را برای داشتن سفر ارزان به آنتالیا، فراموش نکنید.

_ هتل گولیزار که دارای 22 اتاق است 2 ستاره بوده .

_ این اقامتگاه امکاناتی از جمله صندوق امانات، استخر رو باز، باغ، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، فکس/فتوکپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، خشکشویی، تنیس روی میز، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، صرافی، تهویه مطبوع، وای فای (رایگان)، رستوران ، پارکینگ رایگان دارد .

- ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه غیر مجاز است .

_ متوسط هزینه اقامت یک شب در این هتل 140.000 هزار تومان است .

هتل های ارزان آنتالیا 7

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های 2 ستاره آنتالیا را برای سفری مقرون بصرفه بشناسید

ز. نیرومند ، شنبه 11 آبان 1398

در این بخش با بهترین هتل های ارزان آنتالیا از نگاه گردشگران و مسافران این شهر آشنا می شوید.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 21 دی 1397

    سلام هتل بلکون کلاب خوبه برای اقامت در انتالیا ترکیه