آشنایی با شماری از هتل های معروف آنتالیا

آنتالیا یک شهر تفریحی و توریستی بوده و به همین دلیل هم برای اقامت مسافران هتلها و اقامتگاه های زیادی ساخته شده اند. با ما در مقاله هتل های معروف آنتالیا همراه شده تا شما را با شماری از برترین هتل های آنتالیا آشنا نماییم. قطعا، آشنایی با مشهورترین هتل های آنتالیا برایتان مفید خواهد بود.

هتل دلفین ایمپریال لارا delphin imperial lara

هتل دلفین ایمپریال لارا پنج ستاره بوده و 750 اتاق دارد. این مورد از هتل های معروف آنتالیا دارای فضای داخلی زیبا و مجلل بوده و ساختمان آن معماری جذابی دارد. ضمن اینکه برای لذت بردن از فضای ساحلی مدیترانه می توانید از ساحل هتل استفاده کنید. فاصله این هتل با مرکز شهر آنتالیا در حدود 15 کیلومتر بوده و تا فرودگاه آنتالیا با اتومبیل در حدود بیست دقیقه فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر در فضای باز، زمین تنیس و مرکز اسپا اشاره کرد. اتاقهای شیک و مجلل با طراحی مدرن و چشم اندازی زیبا زمان استراحت شما را لذت بخش تر خواهند کرد. وعده های غذایی هم در رستوران فوق العاده هتل سرو شده که منوی آن با کیفیت و بسیار کامل است. یک حمام ترکی در مرکز اسپا قرار داشته و مسافران می توانند از سونا و مرکز تناسب اندام لذت ببرند.

هتل دلفین ایمپریال لارا delphin imperial lara

هتل دلفین پالاس delphin palace

هتل دلفین پالاس یک هتل پنج ستاره بوده که فاصله آن از فرودگاه آنتالیا با اتومبیل حدود 15 دقیقه هست. این مورد از برترین هتل های آنتالیا دارای 557 اتاق بوده و اتاقهای بزرگ و جادار آن با طراحی چوب و لوازم چوبی تیره به روش ترکی تزئین شده اند. هر اتاق هتل بالکن مجزا دارد که بعضی از بالکن ها رو به دریا هستند. ضمن اینکه کلیه اتاقها میز کار و حمام اختصاصی دارند. اتاقهایش دارای اینترنت وای فای رایگان بوده و سرگرمی های شبانه و فعالیتهای تفریحی روزانه از امکانات این هتل به شمار می روند.

رستوران این مورد از مشهورترین هتل های آنتالیا با انواع غذاهای دریایی و بین المللی از میهمانان خود پذیرایی می کند. این مورد از هتل های معروف آنتالیا امکاناتی شامل پذیرش 24 ساعته، امکان کرایه کردن دوچرخه و اتوموبیل، وای فای رایگان، مرکز اسپا و تناسب اندام، استخر داخلی و استخر فضای باز، پارک آبی، پارکینگ رایگان، تراس آفتاب گیر و باغ، امکانات ورزشهای آبی، ساحل اختصاصی، کتابخانه، فروشگاه و زمین تنیس را دارد.

هتل دلفین پالاس delphin palace

هتل ملاس لارا

هتل ملاس لارا دارای ساحل اختصاصی، باغ، استخر داخلی و روباز و سرسره های آبی است. مرکز تناسب اندام و اسپا داشته و همچنین استخر داخلی و استخر روباز فصلی هم در آن قرار دارد. ساحل اختصاصی آن امکان ورزشهای آبی، مینی گلف و اسکواش را نیز فراهم آورده است. همچنین، این هتل دارای پارکینگ هست و سرویس رفت و برگشت آن در صورت تامین هزینه برای رفت و برگشت به فرودگاه در اختیار شما خواهد بود. هتل ملاس لارا 322 اتاق دارد. اتاقهای هتل دارای بالکن اختصاصی و حمام هستند. بعضی از بالکن ها رو به منظره دریا و بعضی دیگر رو به منظره باغ قرار دارند.

برای تمرین های ورزشی و سونا باشگاه ورزشی در مجموعه وجود دارد و برای فعالیتهای تفریحی مانند تنیس و بیلیارد هم امکاناتی فراهم شده است. همچنین، در این مورد از برترین هتل های آنتالیا می توانید از ماساژ و ورزشهای آبی لذت ببرید. برای کودکان هم محوطه بازی جداگانه ای وجود دارد که فرزندانتان از بودن در آن لذت خواهند برد. شما می توانید غذای خود را در حال تماشای چشم انداز زیبای دریای مدیترانه در یک رستوران صرف کنید. پذیرش این مورد از مشهورترین هتل های آنتالیا هم 24 ساعته فعال هست.

هتل ملاس لارا

هتل کرون پلازا crowne plaza

این هتل 194 اتاقه با چشم انداز زیبایی رو به دریای مدیترانه از هتل های معروف آنتالیا است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای خود اتاقی رزرو نمایید، از مرکز تناسب اندام و اسپا استفاده کنید یا از سرویس حمل و نقل فرودگاهی آن بهره ببرید. هتل دارای وای فای رایگان است، تراس آفتاب گیری دارد و میهمانان این هتل می توانند منظره دریا را از بالکن های آن تماشا کنند. یک ساحل اختصاصی و زمین بازی کودکان دارد و چنانچه مایل باشید، می توانید دوچرخه سواری کرده یا صبحانه را در اتاق میل کنید.

سه رستوران هتل کرون پلازا انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به میهمانان عرضه می کنند. سالن ورزشی و مرکز تناسب اندام این مورد از مشهورترین هتل های آنتالیا بسیار مجهز بوده و از امکانات جانبی آن میتوان سونا، اسپا و حمام ترکی را نام برد. کارکنان هتل رفتار گرم و دوستانه ای با میهمانان دارند. چنانچه مایل باشید، می توانید از امکاناتی مانند کرایه اتومبیل یا دوچرخه نیز استفاده کنید.

هتل کرون پلازا crowne plaza

هتل سی لایف فمیلی ریزورت sealife family resort

این مورد از برترین هتل های آنتالیا 240 اتاقه بوده و برای تمام اعضای خانواده امکانات تفریحی دارد. با ساحل در حدود یک دقیقه پیاده روی فاصله داشته و درست روبروی ساحل کنیالتی قرار گرفت. استخرهای هتل دارای سرسره آبی هستند. اسپا و امکانات غواصی نیز از امتیازات آن است. می توانید اتومبیلی کرایه کنید و به آکواریومی که در سه کیلومتری هتل قرار دارد یا مرکز خرید مجاور سری بزنید. هتل دارای وای فای و پارکینگ رایگان است. کلیه اتاق های آن بالکن دارد و بیشتر این بالکن ها مشرف به دریای مدیترانه هستند.

دکوراسیون داخلی آن مدرن و جذاب بوده و با رنگهای ملایم فضای آرامبخشی را ایجاد نموده است. میهمانان هتل می توانند در رستورانهای متعدد آن از غذاهای ویژه ایتالیایی و مکزیکی هم استفاده کنند. مرکز اسپا و استخرهای داخلی یا فضای باز به شما امکان انتخاب می دهد. همچنین، می توانید کودکانتان را به زمین بازی ببرید یا دوچرخه ای کرایه کنید و به ساحل اختصاصی سری بزنید یا اینکه با دوستانتان دارت، بیلیارد و تنیس بازی کنید.

هتل سی لایف فمیلی ریزورت sealife family resort

هتل آکراباروت یا Akra barut

یک هتل پنج ستاره در آنتالیا است. هتل در 3 کیلومتری مرکز آنتالیا و در کنار ساحل واقع شده و یک فاصله کوتاه پانزده کیلومتری تا فرودگاه دارد. 471 اتاق برای پذیرایی از مسافران داشته و کلیه اتاقها شامل بالکنی با منظره دریای مدیترانه یا کوههای توروس Taurus هستند. اتاقهای مدرن هتل شامل تلویزیونهای صفحه تخت با کانالهای ماهواره ای و اینترنت Wi-Fi رایگان بوده و این هتل مجهز به استخر روباز و امکانات آبگرم و اسپا هست.

رستوران اصلی هتل غذاهای ترکی و مدیترانه ای را طبخ می کند. هتل دارای زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال و تنیس است. برای کودکان پارک، استخر و کلوپ نیز تدارک دیده شد. پذیرش هتل در هر ساعتی از شبانه روز و 24 ساعته آماده پاسخگویی به مراجعان است. این هتل رستورانها و کافه های متعددی دارد که در آنها مواد غذایی ارگانیک، غذاهای ترکی و طیف وسیعی از تنقلات در دسترس هستند. هتل دارای رستوران الا کارت در طبقه دهم بوده که منظره زیبای کل آنتالیا را در برگرفته است.

در محوطه هتل پارکینگ نیز وجود دارد. این مورد از هتل های معروف آنتالیا در نزدیکی سه مرکز خرید معروف قرار گرفته و شما می توانید اتومبیلی کرایه کنید و به آنها سری بزنید یا در باغ و تراس آن استراحت کنید. سوئیت ماه عسل و کرایه دوچرخه برای زوج های جوان می تواند جذاب باشد. اما چنانچه کودکی هم دارید، زمین بازی کودکان محل مناسبی برای آنهاست.

هتل آکراباروت یا Akra barut

هتل رامادا پلازا Ramada plaza

اگر اهل تاریخ و موزه گردی هستید یک گزینه مناسب برای شما هتل رامادا پلازا است. این هتل در فاصله ده کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته و کمتر از هشتصد متر با موزه آنتالیا و مناره شکسته فاصله دارد. هتل دارای یک مرکز آبگرم مجهز به استخر و اتاقهایی مشرف به دریا یا کوه هست. این هتل 240 اتاق با امکانات مناسب داشته و اتاقهای روشن و دلباز آن دارای تهویه مطبوع و بالکن خصوصی هستند. پارکینگ و وای فای رایگان داشته و هر اتاق یک تلویزیون ال سی دی با کانالهای ماهواره ای و یک میز کار دارد.

مجموعه سونا و آبگرم هتل سیتی کلاب City Club نام دارد. مجموعه ای بسیار بزرگ دارای طیف گسترده ای از فعالیتهای درمانی و سلامتی بوده و یک اتاق تناسب اندام مجهز و یک سونا دارد. این هتل استخر داخلی و جکوزی داشته و میهمانان هتل رامادا پلازا می توانند در حمام ترکی تمدد اعصاب نموده یا از برنامه های ماساژ درمانی بهره ببرند. در این هتل می توانید دارت یا بیلیارد بازی کرده یا در باغ و تراس استراحتی کنید. شاید بخواهید اتومبیلی کرایه کرده و در شهر چرخی بزنید.

اگر تازه ازدواج کرده اید، سوئیت ماه عسل گزینه خوبی است. مسئولان این هتل به فکر معلولان نیز بوده اند و امکانات متناسبی برای همراهان معلول شما تدارک دیده شده است. هتل کتابخانه خوبی نیز دارد که اگر اهل مطالعه باشید، برای شما ارزشمند خواهد بود. مجموعه ای از غذاهای دریایی و ایتالیایی در 3 رستوران مختلف هتل طبخ می شوند. هتل هر هفته هم سرگرمی های شبانه را برای میهمانان خود فراهم می سازد.

هتل رامادا پلازا Ramada plaza

هتل ریکسوس داون تاون Rixos Downtown

این هتل نزدیک ساحل کنیالتی قرار دارد و 360 اتاق دارد. اتاقهای آن چشم اندازی رو به دریا یا رو به رشته کوه توروس داشته و شما می توانید چشم انداز خود را انتخاب کنید. این مورد از برترین هتل های آنتالیا مکان مورد علاقه دوستداران محیط زیست محسوب می شود. اگر شما فردی ورزشکار هستید و علاقه دارید در طی سفر به تمرینهای ورزشی ادامه دهید، می توانید از باشگاه ورزشی مجهز هتل و زمینهای تنیسی که در آن وجود دارد، استفاده کنید. همچنین می توانید با رفتن به مرکز اسپا، از حمام ترکی سنتی و ماساژ نیز لذت ببرید.

این مورد از مشهورترین هتل های آنتالیا دارای تراسی با نمای 360 درجه از دریا بوده که انواع غذاهای بین المللی را میتوان در این محیط شیک و آرام میل کرد. یک رستوران نیز کنار ساحل قرار دارد که انواع غذاها و اسنکها را سرو می کند. اتاقهای هتل دارای امکاناتی لوکس بوده و به سبکی مدرن دکور شده اند. هر یک از اتاقها بالکن جداگانه ای دارند که نمایی زیبا از شهر آنتالیا یا دریای مدیترانه را میتوان از آنجا مشاهده کرد. با دوستانتان تنیس بازی کنید، با کودکانتان به زمین بازی بروید یا در استخر روباز یا باغ و تراس استراحت کنید. شاید هم بخواهید در اتاق خانواده از وای فای استفاده نمایید.

هتل ریکسوس داون تاون Rixos Downtown
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با شماری از معروف ترین جاهای دیدنی خراسان شمالی

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 25 بهمن 1402

این خبر به جهت آشنایی با شماری از معروف ترین جاهای دیدنی خراسان شمالی برای شما نگارش شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :