برترین هتل های 2 ستاره استانبول و تنوعی از نقش و رنگ آسیایی

استانبول یکی از محبوبترین شهرهای گردشگری دنیا است که سالانه حجم بالایی از گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند. این شهر یک شهر مدرن اما تاریخی محسوب می شود. تعداد زیادی از مردم دنیا علاقمند آثار تاریخی و باستانی آن که بخش های زیادی از آن از دوره عثمانی باقی مانده اند، هستند. مساجد باشکوه استانبول و کاخ های سلطنتی عثمانی که بیشتر آن ها توسط معمار مشهور دوره عثمانی بنا شده اند. این افراد را به خود جذب می کند. بعضی دیگر از افراد علاقمند تفریح و مراکز خرید پر زرق و برق و مجلل این شهر هستند. گردشگران وقت خود را صرف خرید از بهترین مراکز خرید استانبول یا خوشگذرانی در پارک های آبی این شهر می کنند. فرقی نمی کند که شما به دنبال چه نوع تفریحی باشید. قبل از سفر باید محل اقامت خود را انتخاب کنید. شما چه نوع هتلی را برای اقامت خود می پسندید؟ یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول یا به دنبال هتل های لوکس پنج ستاره می گردید؟ قبل از اینکه درباره محل اقامتتان تصمیم بگیرید، پیشنهاد می کنیم مقاله های انتخاب اقامت مناسب در سفر، انتخاب مناسبترین هتل ها در سفر و انتخاب مناسبترین اتاق در هتل را مطالعه کنید.اگر به دنبال کم کردن هزینه های سفرتان هستید، توصیه می کنیم مقاله کاهش هزینه های اقامت در هتل را مطالعه فرمایید. قبل از این، زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول را به شما معرفی می کنیم. در مقالات جداگانه ای بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره، بهترین هتل های 4 ستاره و بهترین هتل های 3 ستاره این شهر را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با خواندن این مطالب درباره هتل های 2 ستاره استانبول بتوانید به خوبی از میزان امکانات و هزینه های هتل، میزان دسترسی آن ها به فرودگاه شهر استانبول و مراکز توریستی و تاریخی شهر آگاه شوید.

هتل های 2 ستاره استانبول

هتل فاوری Hotel Favori

آیا برای اقامت خود این هتل را انتخاب نموده اید؟ اگر هنوز برای انتخاب هتل فاوری مردد هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت تریپ ادوایزر بزنید تا از نظرات بازدیدکنندگان این سایت که خودشان زمانی از مسافران این هتل به شمار می رفتند، آگاه شوید. با سر زدن به این سایت خواهید دید که برحسب نظر تعداد بسیار زیادی از این افراد هتل فاوری را جز برترین ها حساب می کنند. این هتل لوکس دو و نیم ستاره که با هزینه ای معادل 49 تا 106 دلار، پذیرای مهمانان خود خواهد بود، رنج قیمتی متوسط قرار دارد. محل قرارگیری هتل فاوری در یکی از بهترین محله های استانبول بنام نیسانتاسی می باشد. این هتل لوکس و دو ستاره چندان بزرگ نیست و تنها 40 اتاق دارد. اتاق های این هتل فضای داخلی زیبا و دلپذیری دارد. برای هر اتاق حمام اختصاصی تدارک دیده شده و دسترسی به اینترنت وایفای رایگان در همه جای هتل امکان پذیر می باشد. خدمات و سرویس دهی اتاق به طور مرتب انجام می شود. با وجود اینکه هتل فاوری تنها دو ستاره دارد اما در لیست صد اسپای برتر شهر استانبول نام این هتل دیده می شود. این هتل دو سالن بدنسازی دارد و مکان مناسب این هتل، دسترسی مناسب به فروشگاه ها، بوتیک ها و رستوران های لوکس شهر را در یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول فراهم آورده است. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل  فاوری فقط 22 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. این هتل در فاصله 45 کیلومتری با فرودگاه صبیحه گوکن قرار دارد. همچنین 200 متر تا ایستگاه مترو عثمانی فاصله دارد و مرکز موی استانبول تنه ا600 متر با هتل فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت برج ساعت، دلمه باغچه و میدان تقسیم بروید باید 2 کیلومتر را طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید، به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید، چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت استفاده از تخت های موجود در هتل رایگان می باشد. اقامت کلیه کودکان زیر 2 سال در هتل درصورت استفاده از تخت های کودک رایگان می باشد. اگر نیازمند تخت اضافه در اتاق خود هستید تنها نیاز است که به مسئولین اطلاع دهید تا برای شما فراهم کنند اما باید بدانید که در هر کدام از اتاق ها تنها می توانید 1 تخت اضافه را داشته باشید. همچنین برای کودکان زیر 12 سال در تخت های اضافه شبی 21 دلار و برای اقامت بزرگسالان شبی 31 دلار باید پرداخت کنید. همچنین اگر شما حیوان خانگی دارید و علاقه مند هستید آن ها را در سفر خود همراه داشته باشید باید بدانید که در این هتل نمی توانید  اقامت کنید چرا که به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع می باشد. اگر شما از بین زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول این هتل را برای اقامت انتخاب کنید باید آدرس آن را به خوبی بدانید. ما در اینجا آدرس این هتل را برای شما بازگو می کنیم تا آن را با خود همراه داشته باشید و احیانا به مشکلی برخورد نکنید همچنین شما می توانید با وارد کردن این آدرس در گوگل مپ به خوبی با موقعیت این هتل در نقشه آشنا شوید و آن را به صورت مجازی پیش از رفتن مشاهده نمایید.

آدرس: ترکیه، استانبول، عثمانبی، خیابان عثمانبی متباچی شماره 11، محله مشروتیت

Address: Mesrutiyet Mahallesi, Matbaaci Osmanbey Sokak, No: 11 | Osmanbey, Istanbul, Turkey

هتل فاوری Hotel Favori

هتل آرارات Ararat Hotel

هتل آرارات یک هتل کوچک و دوست داشتنی است که در محلی دنج  از محله سلطان احمد بنا شده است. این هتل فاصله مناسبی از مکان های تاریخی و جاذبه های توریستی شهر استانبول دارد. این هتل دو ستاره یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول می باشد. با سر زدن به سایت tripadvisior خواهید دید که برحسب نظر تعداد بسیار زیادی از این افراد هتل آرارات را جز برترین ها می دانند. برای یک شب اقامت در این هتل می توانید با یک قیمت مناسب بین 20 تا 65 دلار برای هرشب اتاقتان را کرایه کنید. این هتل دارای سرویس فرودگاه و رستوران نیز هست و اینترنت وایفای در فضای هتل فراهم می باشد. با پرداخت هفت یورو می توانید بر پشت بام هتل آرارات صبحانه میل کنید و ضمن خوردن صبحانه از منظره شهر استانبول لذت ببرید. ضمناً درکلیه اتاق های این هتل اینترنت رایگان وجود دارد. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم واصلی شهر بپردازیم. هتل آرارات تنها 21کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. این هتل در فاصله 51.2 کیلومتری فرودگاه صبیحه گوکن می باشد و کاملا به بازار آستارا نزدیک است. برای رفتن به کاخ موزه بزرگ موزائیک و مسجد آبی مسیری 100 متری را باید طی کنید. می توانید این راه کوتاه را قدم بزنید و از مناظر اطراف لذت ببرید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. باید بدانید که اتاق های هتل آرارات فقط برای یک تخت اضافه ظرفیت دارند. ضمن اینکه چنانچه تمایل دارید در سفر خود حیوان خانگیتان را به همراه ببرید باید بدانید که در این هتل با محدودیت مواجه خواهید شد. اگر بعد از خواندن این مقاله از این هتل که یکی از هتل های 2 ستاره استانبول است، خوشتان آمده و علاقه مند هستید که در آن اقامت کنید باید از آدرس آن به خوبی آگاهی داشته باشید. ما در زیر آدرس این هتل را برای شما ذکر نموده ایم تا با خود به همراه داشته باشید و به مشکلی بر نخورید به آن توجه نمایید. 

آدرسترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد شماره 3، خیابان تورون

Address: Torun Sok. No:3 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34400, Turkey

هتل آرارات Ararat Hotel

هتل مرمره پلس Marmara Place

آیا برای اقامت خود این هتل را انتخاب نموده اید؟ در انتخاب هتل ممره پلیس تردید نکنید. در سایت های مرتبط با سیر و سیاحت مانند بوکینگ و تریپ ادوایزر این هتل توسط کاربران زیادی توصیه شده است. هتل مرمره پلیس دو ستاره که جز هتل های با قیمت متوسط محسوب می شود، هزینه ای معادل 25 تا 80 دلار برای هر شب اقامت از شما دریافت خواهد کرد. این هتل در محله ینی کاپی استانبول قرار گرفته و فاصله آن با بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه تنها 1.5 کیلومتر است. وعده های غذایی صبحانه به صورت رایگان در هتل سرو می شود اما برای ناهار و شام باید به رستوران هتل مراجعه کنید. اتاق های این هتل زیبا و کوچکند. هر اتاق برای خودش حمام مجزایی دارد. خدمات اتاق به صورت منظم به نیازهای مسافران رسیدگی می نماید. ضمن اینکه در تمام محدوده هتل اینترنت وایفای رایگان در دسترس مسافران است. از امکانات جانبی هتل مرمره، سونای آن است. یادتان باشد، این یک هتل دو ستاره است پس امکاناتی متناسب با درجه خودش دارد. حال  زمان آن است که اندکی درباره فاصله این هتل از مراکز مهم شهر صحبت کنیم. هتل مرمره پلیس تنها 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. این هتل در فاصله 5.45 کیلومتری تا فرودگاه صبیحه گوکن نیز قرار گرفته است. برای رفتن به ایستگاه قطار ینی کاپی 200 متر را باید طی کنید و اگر می خواهید به مسجد بروید از در هتل تا مسجد لالی و مسجد سلیمانیه به ترتیب 500 متر  و 4.1 کیلومتر را باید طی کنید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14:00 الی 19:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید، این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق  توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اگر شما دارای فرزند هستید و او را در این سفر به همراه خود آورده اید باید بدانید که در هتل مرمره پلیس همراه داشتن یک کودک زیر شش سال در صورتی که ازتخت های موجود در اتاق استفاده کند، رایگان است. هزینه اقامت کلیه کودکان زیر2 سال در صورتی که از تخت های کودک استفاده کنند، 21 دلار است و برای اقامت کلیه کودکان زیر 12 سال در صورتی که از تخت های اضافه استفاده کنید، شبی 37 دلار است. چنانچه از میان بهترین هتل های 2 ستاره استانبول، هتل مرمره پلیس را برای سکونت بر گزیده اید، می توانید آدرس آن را که در قسمت پایین مشاهده می کنید با خود به همراه داشته باشید.

آدرسترکیه، استانبول، عثمانبی، خیابان قاضی مصطفی کمال پاشا شماره 11

Address: Gazi Mustafa Kemal Pasa Caddesi,No:11, Istanbul 34200, Turkey

هتل مرمره پلیس Marmara Place

هتل سنترال استانبول Istanbul Central Hotel   

برخی موارد افراد برای انتخاب یک هتل نیازمند سر زدن به نظرات دیگران و مراجعه نمودن به آن ها دارند. یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت تریپ ادوایزر است و مشاهده خواهید کرد که سنترال استانبول از برترین هتل ها از دیدگاه کاربران این سایت پربازدید است. این هتل خاص، هتلی با دو ستاره می باشد که از نظر هزینه اقامتی که برای شما خواهد داشت چیزی بین 20 تا 65 دلار برای شما هزینه خواهد داشت که مقدار مناسبی برای مسافران محسوب می شود و می تواند جز گزینه های انتخابی شما قرار گیرد. داخل هتل مدرن و مجهز است و امکانات متناسبی دارد. درست است که هتل سنترال یک هتل دو ستاره است اما در حقیقت یکی از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول محسوب می گردد. طراحی داخلی هتل جذاب و دوست داشتنی است. این هتل در لیست هتل های مقرون به صرفه شهر استانبول رتبه پانزدهم را دارد. سرویس فرودگاه، وایفای پرسرعت رایگان برای مسافران این هتل فراهم می باشد. اکنون می خواهیم به بررسی فاصله هتل سنترال استانبول از مراکز مهم شهر استانبول بپردازیم. از نکات مثبت درباره هتل سنترال استانبول می توان به فاصله اندک آن از مناطق تاریخی اشاره کرد. این هتل فقط 700 متر با سلطان احمد و مناطق تاریخی استانبول فاصله دارد. هتل سنترال استانبول تنها 5.19 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متر تا سالن کنسرت تفلیس واقع شده و تنها 500 متر تا ایستگاه مترو روستاولی فاصله دارد. اگر می خواهید از این هتل به سمت  فرودگاه صبیحه گوکن بروید، باید 4.46 کیلومتر را طی نمایید. مرکز فرهنگی حجا پاشا در 200 متری هتل قرار دارد و حمام ترکی جاگالوگلو در 300 متری آن می باشد.همچنین برای رفتن به بازار ادویه و پارک گولهان نیز مسیری 600 متری را پیش روی خود دارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 الی 14:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 11:00باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق  توجه داشته باشید چراکه برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. در این هتل هر اتاق می تواند یک تخت اضافه داشته باشد. همچنین اقامت کلیه کودکان زیر دو سال و استفاده آن ها از تخت کودک رایگان می باشد.چنانچه مایلید در هتل سنترال استانبول که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول است اقامت کنید، باید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرسترکیه، استانبول، خیابان کمال نادر، محله هوبیار

AddressHobyar Mh. Cemal Nadir Sk., Istanbul 34112, Turkey

هتل سنترال استانبول Istanbul Central Hotel   

هتل سرنا استانبول Serene Hotel Istanbul

آیا برای اقامت خود این هتل را انتخاب نموده اید؟ اگر هنوز برای انتخاب هتل سرنا استانبول مردد هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت بوکینگ بزنید تا از نظرات بازدیدکنندگان این سایت که خودشان زمانی از مسافران این هتل به شمار می رفتند، آگاه شوید. با سر زدن به این سایت خواهید دید که برحسب نظر تعداد بسیار زیادی از این افراد، سرنا استانبول جز بهترین هتل های 2 ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دو ستاره که هزینه ای بین 25 تا 50 دلار معادل 120 تا 160 هزار تومان دارد، پذیرای مهمانان خود خواهد بود و در رنج قیمتی متوسط قرار دارد. این هتل که از برترین هتل های سایت تریپ ادوایزر است، در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد. شما با اقامت در این هتل به بخشی از مهمترین جاذبه های استانبول دسترسی ساده و سریع خواهید داشت. این هتل دو ستاره کوچک مجموعاً ده اتاق دارد که همه آن ها مجهز به تخت های بزرگ، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا و تلویزیون ال سی دی هستند. ضمن اینکه این هتل جز 30 هتل برتر اقتصادی در شهر بزرگ استانبول می باشد. در اتاق های هتل وایفای پرسرعت رایگان موجود است. خدمات اتاق به طور منظم صورت می گیرد و در ضمن سرویس فرودگاه نیز برای مسافران این هتل مهیا می باشد. این هتل در  مجاورت میدان گالاتاسرای و کافه هارد راک قرار دارد. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. برای رفتن از هتل سرنا استانبول به فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر و برای رفتن از این هتل به فرودگاه صبیحه گوکن 49 کیلومتر راه باید طی کنید. برای رفتن به کلیسای سنت آنتونی 100 کیلومتر را باید طی کنید اما در عوض خیابان استقلال بسیار نزدیکتر است. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق موردنظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق  توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. در این هتل هزینه اقامت یک کودک زیر5 سال درصورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کند، رایگان است. ضمنا اقامت یک کودک زیر دوسال هم در تخت های کودک رایگان می باشد.اگر مایلید که اقامت در هتل سرنای استانبول که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول است، را تجربه کنید به آدرس زیر سری بزنید:

 آدرسترکیه، استانبول، بیوگلو، توتونکو سیکمازی 4/1، خیابان استقلال، محله اسمالی مشیت

Address: Asmali Mescit mah. Istiklal cad. Tutuncu cikmazi no: 4/1 | Beyoglu, Istanbul 34430, Turkey

هتل سرنا استانبول Serene Hotel Istanbul

هتل اینتر استانبول Hotel Inter Istanbul

برخی موارد افراد برای انتخاب یک هتل نیازمند سر زدن به نظرات دیگران و مراجعه نمودن به آن ها را دارند. یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت تریپ ادوایزر است و مشاهده خواهید کرد که هتل اینتر استانبول از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول است. این هتل خاص هتلی با دو ستاره می باشد که از نظر هزینه اقامتی که برای شما خواهد داشت، چیزی بین 45 تا 90 دلار است که به پول رایج ما چیزی در حدود 160 هزار تومان می باشد و از نظر قیمتی یک قیمت متوسط را شامل می شود. این هتل دو ستاره جذاب در منطقه تاریخی بایزید و سلطان احمد قرار گرفته است. در واقع این هتل درحوالی یکی از دروازه های بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است و از دید مسافران یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول محسوب می شود. فاصله اندکی با گردشگاه ها و جاذبه های تاریخی و تفریحی شهر استانبول دارد. ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد فقط چند دقیقه با آن فاصله دارند و با چند دقیقه پیاده روی می توانید به آن ها سری بزنید. صرف صبحانه در هتل رایگان است. خدمات اتاق نیز به صورت مرتب فعالیت می نمایند. همچنین در محیط این هتل و اتاق های آن اینترنت وایفای پرسرعت به صورت رایگان عرضه می شود. وقت آن است که به بررسی فاصله هتل از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل اینتر استانبول فقط 17 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه صبیحه گوکن 46.7 کیلومتر است. این هتل در فاصله 200 متری تا ایستگاه تراموا بایزید واقع شده و فقط 400 متر تا ایستگاه تراموا لاللی فاصله دارد. ضمن اینکه اگر می خواهید از این هتل به مسجد بروید، مسجد سلیمانیه فاصله 800 متر را با شما خواهد داشت. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق  توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. در این هتل، اتاق ها توانایی وجود تخت اضافه را ندارند پس از تقاضای آن خودداری نمایید. اگر شما دارای فرزند هستید و او را در این سفر به همراه خود آورده اید باید بدانید که هزینه اقامت یک کودک 6 ساله در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کند، رایگان است. این هزینه همچنین برای یک کودک زیر دو سال در صورتی که از تخت های کودک استفاده کند نیز رایگان می باشد. برای اقامت کودکان زیر دوازده سال در صورتی که از تخت های اضافه استفاده کنند 11 دلار هزینه خواهید داشت اما هزینه اقامت سایر افراد کودک یا بزرگسال در تخت های اضافه شبی 21 دلار است. اگر شما حیوانات خانگی خود را در سفر به همراه می برید، انتخاب درستی انجام داده اید. ورود حیوانات خانگی  به محدوده هتل اینتر استانبول مجاز است. برای همراه بردن حیوان خانگی خود درخواستی به هتل ارائه دهید. اگر شما از بین تمامی هتل هایی که برای شما معرفی نموده ایم، علاقه مند هستید که این هتل را برای اقامت انتخاب کنید باید آدرس آن را به خوبی بدانید. ما در اینجا آدرس این هتل را برای شما بازگو می کنیم تا آن را با خود همراه داشته باشید و احیانا به مشکلی برخورد نکنید. همچنین شما می توانید با وارد کردن این آدرس در گوگل مپ به خوبی با موقعیت این هتل که یکی از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول است، در نقشه آشنا شوید و آن را به صورت مجازی پیش از رفتن مشاهده نمایید.

آدرسترکیه، استانبول، فاتح، بایزید شماره 29، خیابان بیوک حیدر افندی، خیابان میتهات پاشا

Address: Mithat Pasa Cad. Buyuk Haydar Efendi Sok. No:29 Beyazit, Fatih, Istanbul 34490, Turkey

هتل اینتر استانبول  Hotel Inter Istanbul

هتل اپریکات Apricot Hotel

برخی موارد افراد برای انتخاب یک هتل نیازمند سر زدن به نظرات دیگران و مراجعه نمودن به آن ها را دارند. یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت تریپ ادوایزر است و مشاهده خواهید کرد که هتل اپریکات از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول از دیدگاه کاربران این سایت پر بازدید است. این هتل خاص هتلی دو ستاره می باشد که از نظر هزینه اقامتی که برای شما خواهد داشت چیزی در حدود 55 تا 90 دلار است که به پول رایج ما چیزی در حدود 160 هزار تومان می باشد و مقداری مناسبی برای مسافران محسوب می شود و می تواند جز گزینه های انتخابی شما قرار گیرد. هتل اپریکات یکی از هتل های برتر استانبول از دید مسافران است که درست کنار دریا قرار دارد و یکی از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول است به گونه ای که هتل اپریکات استانبول عنوان دومین هتل برتر ساحلی استانبول را از آن خود کرده است. این هتل دو ستاره نیز در محله سلطان احمد قرار دارد و در نتیجه دسترسی بسیار مناسبی به برخی از مهم ترین جاذبه های تاریخی استانبول چون مسجد آبی دارد. محیط هتل مجهز به اینترنت وایفای پرسرعت نیز می باشد. از دیگر امکانات این هتل سرو صبحانه است. صبحانه در رستوران هتل سرو می شود. وقت آن رسیده که به بررسی فاصله هتل ابریکات از مناطق گردشگری و تفریحی استانبول بپردازیم. چنانچه بخواهید از فرودگاه آتاتورک به هتل بروید باید 7.20 کیلومتر را طی کنید. طی این مسیر با اتوموبیل حدود چهل دقیقه طول می کشد. فرودگاه صبیحه گوکن بیش از دو برابر این مقدار با هتل فاصله دارد یعنی 6.48 کیلومتر. در عوض مسجد آکبیک بسیار نزدیک است. برای رفتن به این مسجد تنها 120 متر را باید طی کنید. می توانید این مسیر را با یک پیاده روی سبک طی کنید. اگر می خواهید از این هتل به سمت موزه اعظم موزائیک بروید، یک مسیر 350 متری پیش رو خواهید داشت. ضمن اینکه مسجد سلطان احمد نیز 650 متر با هتل فاصله دارد. پذیرش هتل از ساعت 14:00 صورت میگیرد و شما تا ساعت 11:30 باید اتاق خود را ترک و حساب خود را تسویه نمایید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق  توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. در صورت استفاده از تخت های اضافه هزینه اقامت شبی 16 دلار می باشد. چنانچه مایلید اقامت در هتل اپریکات که یکی از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول است، را تجربه کنید آدرس زیر را بیاد داشته باشید.

آدرسترکیه، استانبول، خیابان امیرال تفدیل شماره 22، محله سلطان احمد

Address: Sultanahmet Mh., Amiral Tafdil Sokak No. 22, Istanbul 34400, Turkey

هتل اپریکات Apricot Hotel

هتل اصلان استانبول Hotel Aslan Istanbul

گاهی اوقات افراد برای انتخاب یک هتل نیازمند سر زدن به نظرات دیگران و مراجعه نمودن به آن ها را دارند. یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت تریپ ادوایزر است. در این سایت افراد بسیاری تجربیات خود را از سفر به نقاط مختلف دنیا با هم به اشتراک می گذارند. با مراجعه به تریپ ادوایزر مشاهده خواهید کرد که هتل اصلان استانبول از هتل های منتخب این شهر در نظر کاربران این سایت پر بازدید است. این هتل خاص هتلی با دو و نیم ستاره می باشد که از نظر هزینه اقامتی که برای شما خواهد داشت، چیزی در حدود 35 دلار است که به پول رایج ما چیزی در حدود 115 هزار تومان می باشد و مقداری مناسبی برای مسافران محسوب می شود و می تواند جز گزینه های انتخابی شما در  بین زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول قرار گیرد. هتل اصلان در میان هتل های دو ستاره استانبول هتل پرطرفداری است. بیشترین امتیاز این هتل در سایت تریپ ادوایزر مربوط به خدمات دوستانه کارکنان آن می باشد. رفتار حرفه ای و خوب مسئولان هتل در جذب مسافران نقش بسیاری داشته است. از دیگر امتیازات هتل اصلان استانبول موقعیت جغرافیایی خوب آن است. همانطور که بعدا گفته خواهد شد این هتل از نظر ارتباط با اماکن مختلف شهر در نقطه مناسبی قرار گرفته است. درست است که هتل اصلان زیاد بزرگ نیست و تنها 18 اتاق دارد اما توانسته از طریق خدمات جانبی مانند امکان نگهداری از اطفال رضایت مشتریان خود را به دست آورد. اتاق های این هتل که یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول است، مجهز به اینترنت وایفای رایگان و سیستم تهویه مطبوع هستند. ضمن اینکه سرویس فرودگاه نیز برای هتل تدارک دیده شده که در صورت درخواست مسافران در اختیار آنان می باشد. از دیگر امتیازات هتل رستوران آن است. رستوران این هتل در سقف آن بنا شده که از این مکان می توانید چشم انداز فوق العاده ای از شهر استانبول و دریای مرمره را ببینید. صبحانه را در تراس زیبای هتل نوش جان کنید. این هتل در محله سلطان احمد قرار دارد و دسترسی خوبی به مناظر زیبا و جذاب تاریخی شهر استانبول فراهم می نماید. زمانی که هتلی را انتخاب می کنید، بهتر است که مسیرها و فواصل آن با نقاط مختلف شهر را در نظر بگیرید. هتلی که در مکان مناسب قرار گرفته باشد می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی قابل توجهی ایجاد کند. هتل اصلان نیز یکی از همین هتل هاست اگرچه این هتل تا فرودگاه آتاتورک 7.20 کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه صبیحه گوکن 6.46 کیلومتر است اما دسترسی خوبی به نقاط داخلی شهر دارد به طور مثال برای رفتن به بازار آستارا تنها صد متر را باید طی کنید. به همین میزان هم مسیری است که تا کاخ موزه بزرگ موزائیک پیش رو دارید. اگر می خواهید به مسجد آبی بروید باید 200 متر را طی کنید و برای رفتن به حمام ترکی خرم سلطان 300 متر راه پیش رو دارید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 13:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 11:30باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید. از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت داشته باشید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اقامت کلیه کودکان زیر 6 سال در صورت استفاده از تخت های موجود هزینه ای ندارد و رایگان است. اما سایر کودکان و بزرگسالان در صورت استفاده از تخت های اضافه شبی 16 دلار باید هزینه پرداخت نمایند. چنانچه شما جز افرادی هستید که حیوانات خانگی خود را در سفر همراه می برند در این هتل با محدودیت مواجه خواهید شد زیرا ورود حیوانات خانگی اکیدا ممنوع است. در صورتی که شما مطالعه و تحقیق نموده اید و از بین هتل ها، هتل اصلان را برای سکونت بر گزیده اید، می توانید آدرس آن را که یکی از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول است، در قسمت پایین مشاهده می کنید با خود به همراه داشته باشید.

 آدرسترکیه، استانبول، سلطان احمد، خیابان آکبییک 63

Address: Akbiyik Caddesi 63| Sultanahmet, Istanbul 34400, Turkey

هتل اصلان استانبول Hotel Aslan Istanbul

هتل اوشن 7 Ocean's 7 Hotel

در سفر به مکان هایی که تجربه زیادی از آن ها نداریم، بهترین انتخاب مشورت با دیگران است. برای اینکار لازم است نظرات سایر افراد را جویا شویم. انتخاب هتل در سفر یکی از مسائلی است که می تواند تأثیر زیادی در سفر داشته باشد. یک انتخاب خوب در این زمان مراجعه به سایت های راهنمای گردشگری است. یکی از سایت هایی که برای دریافت اطلاعات خود به آن سر خواهید زد، سایت تریپ ادوایزر است و مشاهده خواهید کرد که هتل اوشن از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول از دیدگاه کاربران این سایت پربازدید است. این هتل خاص هتلی با دو ستاره می باشد که از نظر هزینه اقامتی که برای شما خواهد داشت چیزی در بین 25 تا 55 دلار  است که به پول رایج ما چیزی در حدود 97 هزار تومان می باشد و مقداری مناسبی برای مسافران محسوب می شود و می تواند جز گزینه های انتخابی شما قرار گیرد. هتل اوشن 7 هم مانند تعداد زیادی از هتل های محبوب استانبول در منطقه توریستی محله سلطان احمد قرار دارد. شما با چند دقیقه پیاده روی به مسجد باشکوه سلطان احمد یا مسجد آبی می رسید. همچنین رستوران هتل بر روی پشت بام آن قرار دارد که شما می توانید در هنگام صرف غذا از مناظر فوق العاده اطراف لذت ببرید. صبحانه در منوی هتل قرار دارد. همچنین خدمات اتاق رایگان است. اتاق های این هتل به اینترنت وایفای پرسرعت مجهزند و در ضمن هتل دارای پارکینگ رایگان نیز هست. پس از بررسی وضعیت خدمات هتل وقت آن است که آن را از نظر فواصل بررسی کنیم. در یک سفر خارجی سرعت دسترسی به فرودگاه اهمیت زیادی دارد. هتل اوشن از فرودگاه بین المللی آتاتورک 6.20  کیلومتر و از فرودگاه صبیحه گوکن 5.48 کیلومتر فاصله دارد یعنی بین چهل دقیقه تا یک ساعت زمان برای رفتن به فرودگاه مورد نیاز است. از طرفی این هتل از مکان های دیدنی داخل شهر فاصله خیلی خوبی دارد. کاخ موزه اعظم موزائیک و بازار آستارا در 200 متری هتل می باشند. همچنین مسجد آبی استانبول سیصد متر با هتل فاصله دارد و برای رفتن به مسجد مشهور ایاصوفیه فقط 500 متر را باید طی کنید این یعنی حداکثر استفاده از وقت سفر که از امتیازات هتل اوشن محسوب می شود. پذیرش هتل از ساعت 13:00 برای ورود و تحویل اتاق ها آماده می باشد ولی باید بدانید که برای ترک هتل و تسویه حساب تنها از ساعت 12:00 تا 12:30 زمان دارید. از نکات مهمی که باید در زمان سفر به آن دقت کنید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق  توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. در این هتل اتاق ها توانایی وجود تخت اضافه را ندارند پس از تقاضای آن خودداری نمایید. ورود همه کودکان آزاد است. چنانچه مایلید در هتل اوشن اقامت داشته باشید آدرس این هتل که یکی از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول است، به شرح ذیل است

آدرسترکیه، استانبول، سلطان احمد، خیابان امیرال تفدیل شماره 18/1، محله کانکورتاران

AddressCankurtaran Mh. Amiral Tafdil Sk. No: 18/1 | Sultanahmet, Istanbul 34122, Turkey

هتل اوشن 7 Ocean's 7 Hotel

هتل گالاتا لایف استانبول Galata Life Istanbul

آیا برای اقامت خود این هتل را انتخاب نموده اید؟ اگر هنوز برای انتخاب هتل گالاتا لایف استانبول تردید دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت تریپ ادوایزر بزنید تا با نظرات بازدیدکنندگان این سایت که خودشان زمانی از مسافران این هتل به شمار می رفتند، آشنا شوید. با سر زدن به این سایت خواهید دید که برحسب نظر تعداد بسیار زیادی از این افراد هتل گالاتا لایف استانبول جز بهترین هتل های 2 ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دو ستاره که با هزینه ای معادل 25 تا 60 دلار که چیزی در حدود 70 هزار تومان الی 140 هزار تومان می شود، پذیرای مهمانان خود خواهد بود و در رنج قیمتی متوسط قرار دارد. هتل گالاتا لایف استانبول یک هتل کوچک است که فقط 5 اتاق دارد با این وجود یکی از بهترین هتل های 2 ستاره استانبول به حساب می آید. محیط تمیز و آرام این هتل لذت بخش است. رستوران هتل کیفیت مناسبی دارد. صبحانه در هتل سرو می شود و در ساختمان هتل دسترسی به اینترنت وایفای پرسرعت رایگان است. این هتل امکانات قابل قبولی دارد و دسترسی مناسبی هم به مکان های توریستی شهر مانند مسجد ایاصوفیه و موزه هنرهای معاصر استانبول دارد. اکنون می خواهیم به فاصله این هتل که یکی از زیباترین هتل های 2 ستاره استانبول است از مراکز مهم و اصلی شهر بپردازیم. هتل گالاتا لایف تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 4.22 کیلومتر فاصله دارد. همچنین برای رفتن به فرودگاه صبیحه گوکن باید 50 کیلومتر را طی کنید . در عوض رفتن به برج گالاتا فقط یک مسیر 170 متری را در خود دارد و مسجد ایاصوفیه در 600 متری هتل می باشد. چنانچه مایلید به موزه هنرهای معاصر بروید 4.1 کیلومتر را باید طی نمایید. برای ورود و تحویل گرفتن اتاق خود در این هتل می توانید از ساعت 14:00 اقدام کنید و به یاد داشته باشید که راس ساعت 12:00 باید اتاق خود را در هنگام ترک هتل تحویل دهید.از مسائل مهم دیگری که باید به آن دقت لازم را مبذول دارید این است که قبل از اینکه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید به چگونگی امکان کنسلی و یا پیش پرداخت هر اتاق توجه داشته باشید چرا که برای هر اتاق این مسئله فرق می کند. اقامت کلیه کودکان زیر 2 سال برای استفاده از تخت کودک رایگان است. هزینه اقامت هر فرد در صورت استفاده از تخت های اضافه شبی 16 دلار می باشد. همچنین اگر شما حیوانات خانگی دارید و علاقه مند هستید آن ها را در سفر خود همراه داشته باشید باید بدانید که در این هتل را نمی توانید اقامت کنید چرا که به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع می باشد. اگر شما از بین تمامی هتل هایی که برای شما معرفی نموده ایم، علاقه مند هستید که این هتل را برای اقامت انتخاب کنید باید آدرس آن را به خوبی بدانید. ما در اینجا آدرس این هتل را برای شما بازگو می کنیم تا آن را با خود همراه داشته باشید و احیانا به مشکلی برخورد نکنید. همچنین شما می توانید با وارد کردن این آدرس در گوگل مپ به خوبی با موقعیت این هتل در نقشه آشنا شوید و آن را به صورت مجازی پیش از رفتن مشاهده نمایید.

آدرسترکیه، استانبول، کاراکوی گالاتا، گالاتا گالیپده شماره 75

AddressGalipdede No 75 Galata | Karakoy Galata, Istanbul 34420, Turkey

هتل گالاتا لایف استانبول Galata Life Istanbul

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با شماری از برترین هتل های 2 ستاره تفلیس آشنا شویم

مهیار قاسمی ، جمعه 28 مهر 1402

با ما در مقاله بهترین هتل های 2 ستاره تفلیس همراه شده تا شما را با شماری از مشهورترین هتل های 2 ستاره تفلیس آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :