چند راهکار ساده برای داشتن روزهای متفاوت کاری

شاید فکر کردن به این موضوع که چگونه می شود روزهای متفاوت و سرگرم کننده را در طول کار و ساعات کاری تجربه کرد، تا حدودی دور از ذهن به نظر برسد، اما همیشه به یاد داشته باشید که در هر مکان، زمان و شرایطی که قرار داشته باشید، راهکارهایی برای ایجاد تغییر خواهید داشت. راهکارهایی که بتوانند شما را سرگرم کرده و سر شوق بیاورند، مخصوصا تا زمانی که جوانتر و پر انرژی هستید و می توانید زمان بیشتری را برای این موضوع صرف کنید. داشتن روزهایی متفاوت و ماجراجویی کردن در طول روز نیاز به آموزش خاصی ندارد. لازم نیست برای ایجاد تنوع راهی تور طبیعت گردی یا تورمسافرتی خاصی شوید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که تنوع را وارد اوقات فراغت خود کنید. برای این ماجراجویی ها نیازی به صرف هزینه بالا و یا رفتن به مسافرت های دور و دراز ندارید. در ادامه این مقاله چند راهکار ساده برای داشتن روزهایی سرگرم کننده در ساعات کاری و محیط کار به شما معرفی خواهیم کرد. با همگردی همراه باشید.

روز متفاوت کاری

1) از اداره بیرون بروید

اگر شما جزو افرادی هستید که از حضور در اداره و نشستن پشت میز کامپیوتر خود در طول روز لذت نمی برید و دوست دارید که بیشتر وقت خود را در محیط های باز و جدید سپری کنید، اما قادر به انجام این کار در وقت اداری نیستید، این امکان را در اختیار دارید که در زمان نهار برای خود ساعاتی طلایی بسازید. شما می توانید در این زمان از اداره بیرون بروید، سعی کنید هر اندازه که ممکن است به نقاط دورتر رفته و تنوعی خاص برای خود ایجاد کنید. گشت و گذار در خیابان ها و کوچه های اطراف، دیدن مناطق و کشف کافه ها و مغازه های جدید می تواند شما را در طول روز سرگرم کند. در طول تور یک روزه ی خود با ماجراهایی جالب روبه رو می شوید و اتفاقاتی جدید را تجربه می کنید.

روز متفاوت کاری

2) در انتخاب وسایل نقیله خود خلاق باشید

استفاده از یک وسیله نقلیه برای رفتن به محل کار تا حدودی خسته کننده است که شاید آسانترین راه برای جلوگیری از این روند، انتخاب وسایل نقلیه متفاوت باشد که باعث می شود، هر روز مکان هایی جدید را در طول مسیر خود ببینید. از یک نقشه برای یافتن مسیرهای جدید به محل کار خود استفاده کنید، اما هر بار سعی کنید از وسایل نقلیه متفاوتی نیز استفاده کنید مانند دوچرخه، اتوبوس، مترو و یا تاکسی.

روز متفاوت کاری

3) زود از خواب بیدار شوید

مطمئنا خواهید پرسید که چرا باید همچین کاری را انجام دهید؟ اما  شاید جالب باشد بدانید که بهترین زمان برای شروع تور مسافرتی صبح های زود است. صبح های زود، فروشگاه ها شروع به کار می کنند و شلوغی در مناطق پررفت و آمد خیلی کمتر است. این زمان بهترین موقعیت برای شما به حساب می آید که با یک تور یک روزه مسافرتی از این مناطق دیدن کنید و از قدم زدن در طول خیابان های خلوت لذت ببرید.

روز متفاوت کاری

4) دیرتر بخوابید

قطعا وقتی از کار برمی گردید، خیلی خسته هستید و ترجیح می دهید که به جای تور مسافرتی، یک چرت کوتاه داشته باشید و یا دوست دارید که فقط بشینید و استراحت کنید. باید بدانید که شما بهترین زمان را در اختیار دارید و می توانید به راحتی این عادت را اصلاح کنید.

روز متفاوت کاری

5) بسیاری از مکان ها بعد از غروب، نما و منظره بی همتایی دارند

بعد از یک استراحت خیلی کوتاه و صرف شام به همراه دوستان خود و یا به تنهایی، یک تور مسافرتی کوتاه به طبیعت اطراف داشته باشید. شما می توانید به یک مکان آرام و ساکت بروید و از محیط اطراف آرامش کسب کنید.

روز متفاوت کاری
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چند راهکار ساده برای رفع چربی های شکمی

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 2 مرداد 1399

چربی شکمی از بدترین چیزهایی ست که تناسب اندام را بهم می زند، در اینجا چند راهکار ساده و کم دردسر برای رفع چربی های شکمی داریم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :