راهنمای خرید در پاتایا | خریدی ارزان در اوت لت پاتایا

اوت لت پاتایا یکی از مراکز خرید پاتایا که مناسب خرید ارزان است، در این شهر ساحلی به حساب می آید که برای کسانی که می خواهند دست خالی به خانه برنگردند، محل مناسبی به حساب می آید. اگر از دوستداران گردشگری باشید حتماً اسم شهر پاتایا را در بین لیست های گردشگری شنیده اید. این شهر در کشور تایلند قرار دارد و از مقاصد گردشگری محبوب ایرانی ها به حساب می آید. شهری که علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت، دارای مرکزهای خرید ارزان و متفاوتی نیز هست. داشتن این مراکز خرید باعث می شود که دست خالی از سفر خود بازنگردید و هدیه ای هر چند کوچک از این شهر ساحلی با خود ببرید. بنابراین با ما همراه باشید در خرید در پاتایا و معرفی پاساژهای پاتایا ...

پاتایا

خرید ارزان از مراکز خرید پاتایا و اوت لت پاتایا

یکی از راه هایی که مسافران شهرهای توریستی برای خرید انتخاب می کنند، خرید از برندهای گران قیمت و کالاهای اصل است. اما برای خرید در حجم بالا، نیاز به یک مرکز خرید دارید که کالاهای ارزان تری را نیز ارائه کند. اوت لت پاتایا یکی از این مرکز خریدها است و یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا. اوتلت استور به معنای فروش کالاهایی از برندهای مختلف است که با وجود اصل بودن، کمی قدیمی شده اند و دیگر مد روز به حساب نمی آیند. بنابراین می توانید این کالاها را در پاساژهای پاتایا با قیمتی ارزان تر و استثنایی خرید کنید!

اوت لت مال پاتایا مرکز خرید ارزان

چرا از اوت لت پاتایا خرید کنیم؟

خرید از مرکز خرید اوت لت در همه جای دنیا باب شده و جزو فرهنگ خرید به حساب می آید. تعدادی از گردشگران برای تفریح و سرگرمی به این فروشگاه ها سر می زنند. در حالی که بسیاری از افراد به دلیل صرفه جویی در هزینه ها، برای خرید به جای پاساژهای پاتایا به اوت لت پاتایا سر می زنند. به هر حال نمی توان رشد روز افزون این فروشگاه ها را بر اقتصاد جهانی در نظر نگرفت. این شهر ساحلی هم که مقصد گردشگری بسیاری از ایرانی ها است، یک اوتلت استور مناسب برای خرید ارزان دارد. این مرکز دارای تنوع محصول خوبی است  و نیازهای اکثر مسافران را تامین می کند. پاتایا به دلیل ساحل زیبایی که دارد، گزینه مناسبی برای سفر از سراسر دنیا است و محلی بی نظیر به حساب می آید.

اوت لت مال پاتایا مرکز خرید ارزان

برندهای معروف در پاساژهای پاتایا

برندهای زیادی در مرکز خرید اولت لت پاتایا حضور دارند. در بین آنها نایک و آدیداس، لاکوست، اسپریت و بوسینی حتماً به گوشتان خورده است. اگر کمی خوش شانس باشید می توانید در خرید در پاتایا از این برندها تا 70 درصد تخفیف خرید نمایید. به همین دلیل، این مرکز خرید یکی از پرطرفدارترین بازارهای این شهر ساحلی تایلند به حساب می آید. در کنار برندهای معروف، فروشگاه هایی هم هستند که اجناس بدون لیبل، برندهای معتبر تایلند و سوغاتی های دست ساز این کشور را عرضه می کنند. هدایایی واقعاً خاص که خاطره حضور در پاتایا را برای شما زنده نگه می دارند. برای خرید در پاتایا، اوت لت مال پاتایا نسبت به پاساژهای پاتایا و بازارهای محلی این شهر خلوت تر است و محیطی آرام تر دارد. اگر چه خرید از بازارهای شلوغ محلی برای آشنایی با فرهنگ مردم و خرید صنایع دستی مناسب تر به حساب می آید، اما این جا می توانید خریدی راحت تر داشته باشید. با سر زدن به خیابان ساخومویت، می توانید در نبش خیابان تپراسیت این مرکز خرید را پیدا کنید.

اوت لت مال پاتایا مرکز خرید ارزان

بازار مد پریموم تایلند

اکثر مغازه های این بازار مد شامل تخفیف نمی شوند. شاید به همین دلیل است که کمتر کسی آن را بخشی از اوت لت به شمار می آورد. اما جالب است که بیشتر اجناس این بازار را هم می توانید با تخفیف 50 درصدی خریداری کنید. این مرکز خرید در فضای باز ایجاد شده است و برندهای بین المللی زیادی با تخفیف های خارق العاده محصولات خود را عرضه می کنند. یکی از جذابیت های این بازار مد، تجهیزات تایگر وود، گلف باز معروف است که در انتهای همین بازار قرار دارد. نمایندگی معروف تیلور نیز در این بازار دیده می شود. بزرگی و زیبایی این مرکز خرید ارزان کمتر از بازاری مثل سنترال فستیوال است، اما خرید کردن در آن ساده تر و سریع تر است و بیشتر دلتان می خواهد دست توی جیبتان بکنید.

اوت لت مال پاتایا مرکز خرید ارزان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

خریدی ارزان در اوت لوت پوکت | مرکز خرید پریمیوم

ز. نیرومند ، سه شنبه 24 مرداد 1396

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیاست که به دلیل جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی که ایجاد کرده، توانسته گردشگران زیادی را ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :