زیباترین پارک های دنیا | از رم تا نیویورک

از هر قوم و کشوری که باشید و با هر سلیقه ای، چه زمانی که دلتان گرفته ، چه بخواهید بهترین دوستتان را بعد از سالها ببینید و چه حتی بخواهید با خانواده و آشنا در مکانی وقت بگذرانید، همیشه پارک ها جز گزینه های شما هستند و در پس آنها، زیباترین پارک ها. پارک هایی که چه در آب و هوای ناخوشایند شهر ها و شلوغی سرسام آورشان و چه  در روستایی ساکت و بی دغدغه، همیشه مکانی برای تنفس روح و جان و تازه کردن ذهنمان هستند. مکان هایی که بدون نگرانی های روزمره، لحظه ای چند در میان بوی خوش درختان و گل ها و نوای ارام بخش رود و پرندگان ارام بگیریم.در ادامه باما همراه باشید تا برای شما زیباترین پارک های دنیا که به نوعی پارک های معروف جهان هم محسوب میشوند و تصاویر پارک های زیبا رو هم برای شما به نمایش قرار میدهیم ...

زیباترین پارک ها

رویال بوتانیک گاردنز ویکتوریا (ملبورن) 

یکی از زیبا ترین پارک های دنیا در استرالیا و در قلب ملبورن، بوتانیک گادرنزست که مانند نگینی زمردین میدرخشد.این پارک مجموعه گیاهی ارزشمند و زیبایی را دارا بوده و عنوان رویال به معنی سلطنتی را در سال 1958 از ملکه ویکتوریا دریافت کرد. این پارک یکی از مهمترین ها از مجموعه پارک های معروف جهان است که استرالیایی نیز میباشد.

زیباترین پارک ها

سنترال پارک (نیویورک )

یکی از پارک های معروف جهان ، پارک مرکزی نیویورک میباشد. شاید باید اولین این لیست باشد. چرا؟ وقتی متوجه میشوید که شما هم جز 42 میلیون نفری باشد که سالانه برای بازدید از ستاره سبز رنگ به نیویورک سفر میکنند. این پارک با امکاناتی چون پاتیناژ ، قایق سواری، برگزاری کنسرت و برنامه های دیگر جزو مشهورترین های جهان است.

زیباترین پارک ها

 پارک تیوولی (کپنهاگ)

در کنار تمام زیبایی های دانمارک ، تیوولی که نه تنها یک پارک، بلکه جزو هیجان انگیزترین و بهترین شهربازی های جهان نیز هست ، و در مجموعه معروف ترین پارک های جهان هم خودنمایی میکند. این منطقه با موسیقی همیشه زنده رستوران های متنوع و فوق العاده باید گفت که هیچوقت از چشم نمی افتد و برای وقت گذراندن همیشه جزو اولیت هاست.تصویر زیر یکی از تصاویر پارک های زیبا در مجموعه زیباترین پارک های دنیا نیز هست.

زیباترین پارک ها

ویلا دوریا پامفیلی (رم )

تصاویر پارک های زیبا قطعا الهام بخش خواهد بود و این پارک نیز یکی از جاذبه های گردشگری و جزو زیباترین پارک های دنیا، واقع در ایتالیاست که نه تنها خود پارک زیبایی مدهوش کننده ای دارد بلکه پرواز پرندگان در کنار دریاچه میان پارک به زیبایی آن افزوده است. این پارک در حال حاظر عمومی است و در آن جشن ها و کنسرت هایی برگزار میشود ولی در گذشته ویلای خانواده ای رومی بوده است.

زیباترین پارک ها

 پارک لوکزامبورگ (پاریس)

این پارک دومین پارک عمومی پاریس و یکی از زیباترین پارک های جهان در فرانسه بوده که در منطقه 6 واقع و از آن در رمان بینوایان هوگو نام برده شده است. سنگ بنا در قرن 17 میلادی توسط ملکه فرانسه و عضوی از خانواده مدیچی گذاشته شد ولی فضای کنونی آن در قرن 19 میلادی شکل گرفت. این پارک را با 50 هزار هکتار وسعت، با زمین های پوشیده از گل ، فضای زیبا و سرسبز و تفرجگاه ها جزو معروف ترین پارک های جهان هم میشناسند. در ادامه تصاویر پارک های زیبا را خواهید دید.

زیباترین پارک ها

هاید پارک ( لندن)

این پارک از مجموعه پارک های معروف جهان بسیار بزرگ و سلطنتی واقع در لندن میباشد که توسط دریاچه سرپنتاین به دو نیم تقسیم شده و فواره یاد بود پرنسس دایاناهم در آن قرار دارد. این پارک محل برگزاری نمایشگاه ها و تظاهرات با حدود 253 هزار هکتار مساحت بوده و در آن فعالیت هایی چون شنا و اسب سواری انجام میشود.

زیباترین پارک ها

پارک گوئل (بارسلونا)

پارک گوئل در منطقه گراسیا بارسلونا در مجموعه پارک های معروف جهان است و در اسپانیا نیز قرار دارد که خلق شده توسط معمار نامی کاتالان ، آنتونی گائودی میباشد و در میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است. فضای این پارک را طبیعت و مذهب فرا گرفته و در زمینه این بهشت گردشگاهی به نام میدان طبیعت وجود دارد که این پارک را تکمیل کرده است.

زیباترین پارک ها
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

پارک جنگلی جوارم یکی از زیباترین دیدنی های مازندران است

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 26 دی 1402

براساس آخرین گزارش های منتشر شده، پارک جنگلی جوارم یکی از زیباترین دیدنی های مازندران است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :