بهترین مراکز خرید دبی | سوغاتی های ارزشمند در سفر خود تهیه کنید

سفر با تور دبی یکی از مقاصد گردشگری برتر جهان است و در مجاورت کشور ما قرار گرفته است. به دلیل علاقه ی ایرانی ها به سفرهای خارجی ، آنرا یکی از اولویت سفرهای خود قرار می دهند. مراکز خرید دبی از مهم ترین جاذبه های گردشگری  وتوریستی این شهر محسوب می شود. سفر به دبی تجربه ی بسیار لذت بخش وخاطره انگیری برای شما می تواند باشد. کسانی که علاقمند به خرید می باشند، دبی و پاساژهای دبی  را با مراکز خرید بزرگ و اجناس مارک دار، بهشت رویای خود می بینند. اگر شما هم عاشق خرید هستید، بهتر است قبل از سفر به دبی این مقاله را مطالعه کنید تا بهترین مراکز خرید دبی را بیشتر بشناسید:

دبی

مرکز خرید الغریر

در سفر به دبی با تور دبی بدانید که یکی از بهترین مراکز خرید دبی مرکز خرید الغریر دبی برای مدگرایان مرکز مکان محبوب و دوست داشتنی است و کسانی که به مد اهمیت می دهند،شیفته این مرکز خرید می شوند چون برندهای برتر دنیا در آن شعبه دارند. اگر دنبال خرید لباس هستید، نمی توانید از مرکز خرید الغریر چشم پوشی کنید.و یکی از قدیمی ترین مرکز خرید دبی است که حدود20 سال پیش راه اندازی شده است و معماری آن تلفیقی از سبک عربی و طراحی مدرن امروزی است. این مرکز شامل 2 طبقه میباشد  که دارای راهروهای منشعب زیادی است ولی  ارزش دیدن دارد. در این مرکز خرید می توانید همه چیز، اعم از قالیچه و جواهرات عربی تا محصولات زیبای آفریقای جنوبی و لباس های کودکانه ی ایتالیایی را  می شود پیدا کردد. همچنین دارای چند رستوران و کافی شاپ و یک سینمای بزرگ می باشد که فیلم های مشهور را به نمایش می گذارد.  نگران فرزندانتان هم نباشید چون می توانند در این پاساژ زیبا که یکی از پاساژهای دبی هم هست در زمین بازی بچه ها بازی کنند و سرگرم شوند.

خرید در دبی

مرکز خرید امارات

در سفر به دبی با تور دبی بدانید که این مرکز در مجموعه بهترین مراکز خرید دبی فقط یک فروشگاه نیست، بلکه محلی برای خوشی و سرگرمی می باشد که میتوان آنرا تفرجگاه نامید .این مرکز در سال 2005 افتتاح شد و به یکی از بهترین مکان ها برای خرید، تفریح و سرگرمی تبدیل شد. بعد از بازدید از تمامی 466 فروشگاه این مجموعه، کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارد: می توانید کودکان را به سرزمین عجایب«سیاره ی اسرارآمیز»  ببرید، مجموعه ای کامل برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده می باشد. پیست اسکی دبی نیز یکی از بخش های این مجموعه است. هر ساله در حدود 30 میلیون نفر از این مرکز دیدن می کنند. هتل و چندین سینما نیز از بخش های باز هم  جاهای زیادی هست که هنوز ندیده اید. بعد از این همه خرید و تفریح و سرگرمی، شاید به یک استراحت و خواب آرام نیاز داشته باشید. اصلا نگران نباشید؛ در این مجتمع هتل هم وجود دارد! امروزه طرح هایی هم برای توسعه ی این مجتمع و افزودن مغازه های جدید، پارکینگ و امکانات دیگر وجود دارد.

امارات

مرکز خرید برجمان

مرکز خرید برجمان در پاساژهای دبی و خانه ی بالاترین مدهای روز در دبی است. میزبان بهترین برند های مارک سراسر دنیا که شهرت زیادی دارند است. این مرکز دارای دو بخش قدیمی و جدید است. بخش قدیمی آن پر از برندهای گران قیمت و لوکس است. در طبقه سوم یک بخش بازی برای بچه ها وجود دارد دارای یک فواره دو سویه وموزیکال است. مرکز خرید دارای حیاط های آفتاب گیر و باغ های با شکوه است که به فضای بیرونی آن جلوه زیبایی داده است. رستوران ها و کافه های بزرگی در سفر به دبی با تور دبی برای ارائه میان وعده های خوب به شما وجود دارند که میتوانید بین خرید و گردش تان یکی را انتخاب کنید. یافتن جای پارکینگ در این مرکز خیلی آسان است چرا که فضاهای زیادی در پارکینگ زیر زمینی آن وجود دارند و یک ایستگاه تاکسی هم بیرون مرکز آماده سرویس دهی است.

دبی

 مرکز خرید دیره

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی در ساحل و کنار دریا واقع شده و بخاطر سرویس دهی و خدمات خوب و صمیمانه اش مشهور شده است. بسیاری از مشتریان این مرکز با یک لبخند و یک بطری آب مجانی استقبال می شوند که در هوای گرم و آفتاب سوزان دبی بسیار بجا و لذت بخش است. بیش از 350 فروشگاه با طیف متنوعی از محصولات وجود دارند که می توان همه ی برندهای مشهور لباس، لوازم الکترونیکی، طلا و جواهر و محصولات محلی مثل ابریشم، ترمه و فرش های شرقی را پیدا کرد. این مرکز با 33 مغازه طلا فروشی ویژه مکان بزرگی برای طلا و جواهر است.40 رستوران مختلف با غذاهای متنوع، یک سینما و یک سیاره جادویی برای سرگرم نگه داشتن بچه ها در این مرکز وجود دارند. دسترسی به این مرکز خرید آسان است و اتوبوس های از 11 هتل بزرگ به آسانی قابل دسترس و رفت و آمدش به آنها بی دردسر است. در سفر به دبی با تور دبی ، شما حتی می توانید یک ماشین تویوتا از نمایشگاه بخرید. این مجموعه هر سال بیش از 20 میلیون بازدید کننده دارد. مرکز خرید دیره اولین مرکزِ بزرگِ خرید، سرگرمی و اوقات فراغت در دبی بوده است.

دبی

مرکز خرید جمیرا پلازا

مرکز خرید جمیرا در مرکز شهر دبی واقع شده و نزدیک به بسیاری از هتل های بزرگ و معروف دبی قرار دارد، مهمترین مزیت این مرکز خرید در دسترس بودن و نزدیک بودن آن به هر نقطه ای از شهر است، این مرکز خرید که یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دبی به شمارمی آید در سال 1994 مطابق با استاندارد های بین المللی تاسیس شد، در مرکز خرید جمیرا شما می توانید تمامی برندهای بین المللی جواهر، طلا و زیور آلات، لوازم خانگی، صوتی و تصویری  را پیدا کنید، علاوه بر بوتیک ها، فروشگاه ها، و نمایندگی های برنده ها رستوران ها و کافه های مختلفی در جای جای این مرکز خرید واقع شده اند که مکان بسیاری خوبی برای استراحت و صرف میان وعده می باشند.در داخل مجتمع که یکی ازنمونه بهترین مراکز خرید دبی هتل و آپارتمان مبله نیز وجود دارد. هم چنین یک سالن نمایشگاهی بزرگ برای برگزاری فعالیت های مختلفی از جمله فعالیت های سرگرم کننده برای کودکان، نمایشگاه های هنری و رویدادهای فرهنگی است.درسفر به دبی با تور دبی بدانید که این مرکز فرهنگی برخلاف مراکز دیگر، میزبان افراد بومی و محلی دبی است که برای خرید به این مرکز مراجعه می کنند.

خرید در دبی

مرکز خرید وافی

مرکز خرید وافی دبی با دارا بودن 350 مغازه بی نظیر، یک تجربه خرید بی نظیر را به شما پیشنهاد میدهد. آنچه که وافی را از دیگر مراکز خرید جدا میکند شاید مجموعه گسترده ای از آثار هنری است. طراحی این مرکز الهام گرفته شده از هنر مدرن و هم میراث گذشته فراعنه مصر است. مجموعه های گسترده ایی از هنر و دیگر گالری هایی شامل هم آثار هنرمندان محلی و هم هنرمندان سراسر دنیا در سرتاسر این مرکز وجود دارند که به هر بازدید کننده ای اجازه میدهند تا قطعه مورد نظرش را بگیرد و با خود به خانه ببرد.

خرید در دبی

مرکز خرید مرکاتو (Mercato)

در زبان ایتالیایی«مرکاتو»  به معنی بازار است, این مرکز از پاساژهای دبی و بهترین مراک خرید دبی ، اولین مرکز خرید در شرق آسیا است که مشغول بکار می باشد , این بازار بر اساس دوره رنسانس معماری آن بنا شده است و مضمون داخلی این مکان از پاساژهای دبی، هنرسنتی ایتالیایی، فرانسوی اسپانیا یی را به بازدید کنندگان القاء می کند. این مرکز چهره ی شهرهای مدیترانه در دوران رنسانس اروپا را به تصویر می کشد.این بازار واقع در منطقه مسکونی جمیرا ساخته شده است واختلافهای زیادی با معماری اصیل عربی دارد. در آن مارک های بین المللی , کافه تریا برای استراحت کردن بزرگسالان و وسایل سرگرم کننده برای کودکان وجود دارد. پلازاها، خیابان های سنگ فرش و برندهای برتر بین المللی تجربه ی یک خرید رویایی را برای شما زنده می کند.

دبی

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه دبی در سفر با تور دبی، با افتخار داشتنش نام صاحبش یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیاست. به افتخار ابن بطوطه که یک کاوشگر و سیاح مشهور عربی است طراحی و ساخته شده است. مردم محلی و توریست ها به یک اندازه می توانند از این مرکز لذت ببرند که از لحاظ تاریخی هم آموزنده و با ارزش است. در سفر با تور دبی بدانید که این مرکز خرید  در دبی دارای 6 بخش است که هر کدام از آنها بازتاب و تداعی معماری هر یک از 6 کشوری است که بطوطه به آنها سفر کرده است. بطوطه که بیش از 600 سال پیش فوت شده است به عنوان نماد عربستان شناخته شده و بخاطر ارزش های اسلامی و سفرهای اکتشافی اش در یادها زنده مانده است. در مرکز خرید ابن بطوطه دبی 275 مغازه، 50 رستوران و 21 سینما پرده ای وجود دارند که امکان انتخاب های زیادی را به شما می دهند. یک مرکز نمایشگاهی بزرگ به اسم China Court وجود دارد که میزبان برگزاری طیف وسیعی از فعالیت های طول سال از قبیل بازارهای روز که به محصولات محلی شامل هنر، عکاسی، و لباس های قومی تخصیص داده می شود است.

دبی

مرکز خرید جشنواره

در سفر با تور دبی بدانید که این مکان از بهترین مراکز خرید دبی که در ساحل نهر دبی قرار دارد که برندهای معروف دنیا درآن شعبه دارند.  در سفر با تور دبی بدانید که بیش از 60 رستوران و کافه برای ارائه غذاهای سبک و فست فودی وجود دارد. شاید آنچه که مرکز فستیوال را مشهور و متمایز کرده است وجود باشگاه قایق تفریحی با عرض 250 متری است که اطراف مرکز ساخته می شود. که جلوه لوکس وزیبا به آن میدهد که توسط تعداد زیادی از مغازه های مرکز خرید فستیوال  و هتل های بزرگ احاطه شده است. اعضای خانواده اتان برای قدم زدن به می توانند از پیاده روی درکانال لذت ببرند. این مسیر شما راه به دیدن مغازه های هم سطح زمینی و دیگر پاساژهای دبی هدایت میکند . در طول مسیر می توانید در این مکان از پاساژهای دبی فیلم هم ببینید، بولینگ بازی کنید .

دبی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین سوغاتی های ایلام | راهنمای خرید در سفر به ایلام

شادی نیک نهاد ، دوشنبه 23 مرداد 1396

اگر تابحال سفری به استان ایلام داشته اید ، طبیعتا میدانید که این استان سرسبز علاوه بر طبیعت زیبایی که بخاطر مجاورت با رشته کوه های زاگرس دارا میباشد

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :