معرفی تورهای مسافرتی محبوب در بین گردشگران

آژانس ایران مرکز دوشنبه 8 خرداد 1396

سفر کردن برای بسیاری از افراد، علاوه بر اینکه گزینه ای عالی برای پر کردن اوغات فراغت است، روش زندگی ست. اما همان طور که میدانید، سفر نیازمند صرف کردن وقت و هزینه نیز است. وقتی که باید به بهترین صورت ممکن برای بازدید از جاذبه های گردشگری و در عین حال بدست آوردن آرامش صرف شود و هزینه ای که می توان هوشمندانه آن را کاهش داد. برای هر دو این مطالب اما پیشنهادی عالی وجود دارد که به انتخاب اول افراد برای سفر کردن تبدیل شده و آن استفاده و همراهی با " تورهای مسافرتی " است. بنابراین با ما همراه باشید در ادامه تا تعدادی از محبوب ترین تورهای مسافرتی و البته آژانس مسافرتی مطمئن " شرکت خدمات هوایی و مسافرتی ایران مرکز " برایتان معرفی کنیم ....

تور مسافرتی

تور بلغارستان ، سفری به انتهای زیبایی و شادی و هیجان

تور بلغارستان با هدف بازدید از شهرهای صوفیا و وارنا در کشور بلغارستان تدارک دیده شده است . بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست. پایتخت این کشور شهر صوفیه است. زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد پول آن لِف است. حدود 85 درصد از مردم آن بلغاری تبار و بقیه بیشتر ترک و کولی هستند. مهمترین صادرات بلغارستان اسانس گل رز است . در شمال این کشور جمهوری رومانی ، در غرب جمهوری پیشین یوگسلاوی و در جنوب با کشور یونان و ترکیه هم مرز است. شمال کشور تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد، در حالی که جنوب شرق از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است. بلغارستان در سال 2004 به عضویت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درآمد و در سال 2005 اتحادیه اروپا، درخواست عضویت بلغارستان را در این اتحادیه پذیرفت و روز عضویت این کشور در اتحادیه اروپا را 1 ژانویه 2007 اعلام کرد. در تور بلغارستان به دیدن یکی از شهرهای بندری و زیبای این کشور وارنا میروید که منطقه ساحلی گلدن سندز (golden sands) را در کنار خود دارد. این منطقه از نظر اقتصاد گردشگری، نقش بسیار مهمی برای مردم منطقه و مردم کشور بلغارستان دارد. اهالی این منطقه از انواع و اقسام شگردها برای کسب درآمد بهره می برند. اجاره دادن سایه بان و تخت در حاشیهٔ ساحل و همینطور اجاره دادن خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و اسب های کوتاه قد از جملهٔ این شگردهاست. در بازارچه های اطراف این منطقهٔ ساحلی، انواع و اقسام جانوران (نظیر طوطی، میمون، تمساح و مارهای کوچک و بزرگ) موجود است تا گردشگران در ازای پرداخت مبلغی آن ها را در اختیار بگیرند و عکس یادگاری بیندازند. تور بلغارستان وارنا سفر به یکی از شهرهای فعال و در حال توسعه بلغارستان دارای جاده های ارتباطی خوب ، هوای عالی و حمل و نقل دریایی و راه آهن است. یک خط قایق برقی که به وسیله سیم از این طرف رودخانه به آن طرف رودخانه می رود نیز در وارنا وجود دارد. این شهر سومین مرکز بزرگ صنعتی بلغارستان است و در امر صنعت کشتیرانی ، کشتی سازی و تعمیرات کشتی فعال می باشد. وارنا به عنوان یک تفریگاه ساحلی دریایی شهرت بین المللی دارد.

تور وارنا

سفری زیبا به روسیه، پهناورترین کشور جهان

فدراسیون روسیه، پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرامشمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد و با 14 کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد .روسیه با 17٬075٬400 کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگترین شهر اروپا است. زبان رسمی روسیه، زبان روسی است؛ روسیه فرهنگ پرباری دارد و نویسندگان معروفی مانند تولستوی و داستایوفسکی روسی بوده اند. واحد پول روسیه روبل است. مسکو یا ماسکو پایتخت و پرجمعیت ترین شهر در روسیه است. این شهر زمان قرون وسطی یک شهر چوبی بود و آتش بویژه خطر بزرگی برای آن محسوب می شده میدان اصلی شهر میدان سرخ برای مدت طولانی نام میدان آتش را به خود گرفت. مسکو شهریست کاملا مسطح و دارای علائم شهری نادر است که هفت خواهران استالین را می توان جزئی از آنها دانست. میدان سرخ با برجهای رنگارنگش و مناره های دل انگیزش یکی از مهمترین جاذبه های توریستی مسکو محسوب می شود .در این میدان کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل قرار دارند و بسیاری از خیابان های اصلی مسکو به این میدان منتهی می شوند این امر به گونه ای است که میدان سرخ میدان مرکزی مسکو و گاهی کل روسیه شمرده می شود. جمعیت اصلی سنت پترزبورگ پنج میلیون نفر است و نمای اصلی شهر از کانالهای متعدد آب مشابه شهر” ونیز” تشکیل شده است . رودها و کانالهای متعدد اب در انتها با هم یکی شده و با نام رود Neva به خلیج فنلاند ختم می گردد . این رود از دریاچه ای بنام Ladoga شروع شده و در سرتاسر شهر سنت پترزبورگ به کانالهای باریک قایق رو تقسیم می گردد. بنا به درخواستت امپراتور پطر کبیر ، اسکلت شهر سنت پترزبورگ مشابه شهر ونیز در ایتالیا ، در دو طرف این رودها بنا شده است.

تور فراموش نشدنی به پایتخت کرواسی، زاگرب

این شهر با قدمت 900 سال مرکز فرهنگی، علمی، اقتصادی و حکومتی جمهوری کرواسی است و بدلیل تسلط امپراتوری اتریش مجارستان معماری آن متاثر از این دو کشور است و معماری اتریشی-مجارستانی کاملا مشهود بوده و به همین دلیل زاگرب به وین کوچک معروف است. همچنین زاگرب یکی از مراکز مکتبهای بزرگ انیمیشن جهان است. ‏معروفترین تولید این مکتب “پروفسور بالتازار” است.‏زاگرب به شهر موزه ها مشهور است، چون تقریباً در هر میدانی موزه ای وجود دارد و بیش از هر شهر دیگری در دنیا ‏موزه دارد. این شهر به سه بخش تقسیم میشود: بخش هزار سالۀ بالا (گورنجی گراد) که شامل کاخ ریاست جمهوری، ‏کلیسای تاریخی سنت مارک، مجلس و موزه ها و گالری هایی است که در خیابانهای سنگفرش شده با چراغ های گازی ‏قرار دارند. بخش قرن 19 پایین (دونجی گراد) با فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها، تئاترها و پارک هایش. و بالاخره ‏بخش جدید پس از جنگ جهانی دوم (نووی زاگرب) که مملو از برج هاست.

تورصربستان، پایتخت بلگراد | سفر به نیویورک کوچک

تور بلگراد سفر به پایتخت و بزرگ ترین شهر در کشور صربستان است . نام بلگراد به معنی شهر سفید می باشد. این شهر که در حد فاصل رودخانه های دانوب و رود ساوا قرار گرفته که با احتساب محدوده حومه شهر جمعیت آن به بیش از دو میلیون می رسد و از این رو بلگرادد یکی از بزرگترین شهرهای جنوب غرب اروپاست. بلگراد در سال 1521 بدست نیروهای عثمانی اشغال و از آن تاریخ تا سال 1841 ضمیمه آن امپراتوری بود. در این سال بلگراد در خلال نبردهای عثمانی و اتریش از ممالک عثمانی جدا شد و به امپراتوری اتریش-مجارستان پیوست. پس از فروپاشی امپراتوری اخیر در سال 1918 تا 2003 بلگراد پایتخت یوگسلاوی بود.بلگراد شامل بلگراد قدیم و بلگراد جدید ( سال 1949 ) می باشد.

تور کرواسی

شرکت خدمات هوایی و مسافرتی ایران مرکز

آدرس :  تهران، خیابان جمهوری، نبش چهارراه 12 فروردین، پلاک 1045
شماره تماس: 02166970970
وبسایت : www.IranMarkaz.ir

سوچی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

گردشگران مراقب تورهای مسافرتی غیرمجاز باشند

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 8 اسفند 1402

براساس آخرین اخبار بدست رسیده و گزارشهای منتشر شده، گردشگران مراقب تورهای مسافرتی غیرمجاز باشند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :