معرفی انواع سوئیت های هتل و اتاق های لوکس | راهنمای اقامت در هتل

قبل از سفر باید تدارک محل اقامت خود و رزرو هتل را بدهیم و بدانیم که کجا قرار است مستقر شویم. هنگام رزرو و انتخاب محل اقامت در سفر و محل اقامت در هتل باید انتخاب کنیم که بین اتاق یا سوئیت کدام بهتر است و در این گزینش ممکن است با مشکل مواجه شویم. بنابراین شناخت انواع سوئیت های هتل و انواع اتاق در هتل ضروری ست. سوئیت بجز گران قیمتی و مجهز بودن نسبت به اتاق هتل، طبعا دارای ویژگی های دیگری هم نیز هست. وقتی این نوع از اتاق را در ذهن خود تصور می کنیم اتاقی بسیار بزرگ دارای اتاق خواب و اتاق پذیرایی ای که هر کدام به اندازه خود وسیع هستند ،به ذهن ما میرسد. معمولاً وقتی اصطلاحی جز سوئیت یا دیگر اتاق هتل را می شنویم جوری به نظر ما می آید که فضای خوب و وسیعی ندارند و اصلا با سوئیت قابل مقایسه نیستند اما به لحاظ استاندارد ، تنها قیمت و بزرگی نیست که اتاق و سوئیت را از هم مستقل میسازد. بنابراین در این مطلب به انتخاب محل اقامت در هتل و اقامت در سفر پرداخته ایم و جواب این سوال که اتاق هتل بهتر است یا سوئیت هتل؟

هتل

سوئیت هتل چیست؟

بستگی به اقامتگاه دارد و این اصطلاح میتواند مشمول ویژگی ها و امکانات گوناگونی گردد. بطور کلی، به اتاقی اطلاق می شود که دارای یک تخت خواب کینگ سایز یا دو تختخواب کویین سایز باشد که عمدتا به علت سایز بزرگ تخت ها ، یک اتاق بسیار بزرگ همراه اتاق های کوچک چسبیده به یکدیگر است. اگر از لحاظ استاندارد هتل بخواهیم یک تعریفی معین ارائه دهیم می توانیم به محل اقامتی که دارای یک اتاق تقریبا به اندازه ی تخت ها و دارای امکاناتی چون : تلویزیون و میز های مختلف و کمد برای لباس و سایر چیز هایی که زندگی روزمره به ان احتیاج دارد ، اشاره کنیم. البته این تعریف در هتلداری جدید و مدرن دچار دگرگونی های فراوانی شده و امروزه بیشتر اقامتگاه ها از این واژه برای تعریف اتاق های مختلف همراه با ویژگی ها و خدمات می دانند. عمده ترین انواع سوئیت در ادامه تعریف شده است، بنابراین همراهمان باشید در معرفی انواع سوئیت های هتل ...

سوئیت هتل

با حمام اختصاصی (سوئیت فول)

این نوع از اتاق هتل در کمترین مرحله دارای دو اتاق کاملا مجزا که معمولا اتاق خواب واتاق نشیمن نامیده می شوند(با محدوده ای مستقل )است. اما این دو اتاق مجزا در سوئیت های درجه 1 و لوکس علاوه بر اتاق های ذکر شده در بالا آشپزخانه و دو خواب نیز دارند.اتاق نشیمنی که سوئیت فول دارد از یک کاناپه که به تخت خواب هم تبدیل میشود برخوردار است.

هتل 1

دارای نشیمن بزرگ

این نوع از انواع اتاق در هتل، دارای نشیمن بزرگ که بهتر است بگوییم جونیور سوئیت ، بیشتر اوقات یک اتاق بسیار وسیع که فضای نشیمن بزرگی نیز دارند گفته میشود. اگر در پذیرایی از مهمان ها دچار مشکل فضا شدید ، می توانید از کاناپه های باز شونده استفاده کنید. اگر این سوئیت تنها یک اتاق داشته باشد اتاق خواب و فضای نشیمن پارتیشن بندی می شود.

هتل 2

دارای آشپزخانه کامل

این نوع همانطور که از اسمش پیداست یک آشپزخانه را داراست با امکاناتی چون یخچال و فریزر ، گاز و فر و یا حتی ماشین طرفشویی. عمدتا آشپزخانه ی این نوع اتاق، سرویس ظروف و لوازم کلی اشپزی را شامل می باشد. البته می دانیم که تنها سوئیت دارای اتاق خواب مجزا سوئیت فول محسوب میشود و دارای آشپزخانه ی کامل نیست. اقامتگاه ها غالبا جونیور سوئیتی را که همراه با آشپزخانه ای نقلی است با نام استودیو به مسافران پیشنهاد میکنند.

سوئیت

گزینش میان انواع اتاق در هتل

اگر به یک سری سوال کلی که توسط هتل به مسافران ارائه میشود پاسخ دهید میتوانید به درستی محل اقامت خود و اقامت در هتل را انتخاب کنید و همچنین اگر بروشوری که در آن اطلاعات لازم درج شده است را مطالعه کنید و وب سایت اقامتگاه را بررسی کنید میتوانید از درستی نام اتاق ها و سوئیت ها مطمئن شوید.

هتل 4

چند نفر در اتاق و یا سوئیت اقامت خوهند کرد؟

سوئیت انتخابی مناسب برای کسانی است که تعدادشان بیش از 4 نفر است. اگر قصد انتخاب سوئیت را ندارید میتوانید با پرداخت مبلغی بیشتر به هتل (اغلب هتل ها این شرایط را دارند) تخت خواب های تاشو مسافرتی را دریافت کنید اما این امکان مشکل کمبود فضا در اتاق را حل نمیکند و طبعا شما دچار شرایط بسیار سخت و مشکلی خواهید شد.

هتل 5

چه مدت از زمان مسافرت را در اتاق هتل میگذرانید؟

اگر کمتر به بیرون از هتل میروید و بیشتر اوقات سفر خود را داخل هتل میگذرانید بهتر است سوئیت را انتخاب کنید تا اوقات راحتی داشته باشید . اگر اتاق های دیگر هتل را انتخاب کنید باید روز های خود را درون فضایی کم و خسته کنند سپری کنید و طبعا لذت سفر را نخواهید چشید.

هتل 6

برنامه خورد و خوراک در اقامت در هتل چگونه است؟

اگر هزینه کردن در سفر برایتان مشکل است و میخواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و غذا های خود را تهیه کنید ، به شما پیشنهاد میشود یک سوئیت با آشپزخانه ای مجهز انتخاب کنید تا خودتان غذا درست کنید. اما انتخاب یک اتاق استاندارد همراه با یخچال و مایکروفر نشا میدهد که شما میخواهید از بیرون غذا تهیه کنید و یا غذایی آماده سفارش دهید.

هتل 7

چقدر هزینه برای محل اقامت در نظر گرفتید؟

اگر تعدادتان در مسافرت زیاد است و میخواهید گروهی مسافرت کنید ، خلاف اینکه سوئیت هزینه ی گران تری دارد در اینجا میتواند به شما کمک کند و از اتاق های استاندارد برای شما مقرون به صرفه تر و صرفه جویی هزینه بیشتری را به دنبال دارد. قبل از رزرو هتل حتما در مورد اتاق هتل و انواع سوئیت های هتل، شرایط آن تحقیق و پرس و جو کنید و مطمئن شوید که با خواسته هایتان برابری و مطابقت میکند ، اگر مطابق خواسته تان نبود میتوانید با هتل مورد نظر تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

هتل 8

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های لوکس پوکت | معرفی بهترین ها برای اقامت در پوکت

شادی نیک نهاد ، پنج شنبه 16 فروردین 1397

کشور تایلند در سال های اخیر به خوبی توانسته است جای خود را در میان کسانی که به دنبال سفری خوب و ارزان می کردند ، باز کند .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :