سفر به سوچی؛ پایتخت تابستانی کشوری سردسیر

روسیه، کشوری سردسیر بوده که جاذبه های گردشگری زیاد و عجیبی دارد و از مهمترین آنها میتوان به کاخ کرملین و دریاچه بایکال و از همه مهمتر سوچی اشاره کرد. سوچی یکی از شهرهای گردشگری روسیه است که در مرز غربی این کشور قرار دارد. با ما در راهنمای سفر به سوچی همراه شوید تا شما را با دیدنی های معروف سوچی آشنا کنیم.

سوچی

شرایط آب و هوایی

در زمستان، این منطقه دارای آب و هوایی معتدل و در تابستان گرم است و بطور کلی، آب و هوایی نیمه گرمسیری دارد. در المپیک 2018 روسیه این شهر یکی از محل های برگزاری مسابقات بود. بیشتر توریست های روسیه به این شهر سفر می کنند و به همین دلیل، این شهر بزرگترین شهر توریستی روسیه است. مروارید دریای سیاه از جمله القاب این شهر بوده و به پایتخت تابستانی روسیه نیز مشهور هست.

شرایط آب و هوایی

دیدنی های سوچی

1) کوهستان کراسنایا پولیانا

2) آب گرم ماتسستا

3) بیشه سرخدار

4) باغ گیاه شناسی

5) پارک ملی سوچی

پارک ملی سوچی در نزدیکی سواحل شمال شرق دریای سیاه قرار دارد. این مورد از دیدنی های معروف سوچی در سال 1983 احداث شده و اطراف پارک ملی، کوه ها، غارها و آبشارهای زیادی قرار دارند که زیبایی آن را چند برابر کرده اند. یکی از موزه های معروف سوچی، موزه اقوام است که در پارک ملی ساخته شد. این پارک از اولین پارکهای روسیه و از برجسته ترین اماکن دیدنی روسیه است.

دیدنی های سوچی

مسیر دسترسی

سوچی دارای فرودگاه، مترو و وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی است. براساس راهنمای سفر به سوچی باید بدانید که اگر با تور به این شهر سفر کنید، خیالتان از بابت تهیه بلیط و اسکان راحت بوده و فقط از مناظر دیدنی سوچی دیدن می کنید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به روسیه، کشوری سردسیر و مملو از جاذبه های بی بدیل

کیانا صدیقی ، شنبه 30 شهریور 1398

پهناورترین کشور دنیا روسیه است و در سال افراد بسیاری به این کشور سفر می کنند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :