سفر ارزان به اروپا | راهکارهایی برای کاهش هزینه های سفر

همه ی ما با این نکته آشنا هستیم که سفر به اروپا اغلب گران و پرهزینه خواهد بود و در نظر گرفتن هتل و خوراکی ها و هزینه تردد اتوبوس و تاکسی و مترو اغلب بسیار زیاد هست و باید مبلغ های بسیاری برای سفر به اروپا در نظر گرفت.سفر ارزان و یا در کل سفر ارزان به اروپا کاریست که نشد ندارد و میتوان با بعضی از ترفندها، هزینه های اقامت و گشت و گذار در کشورهای اروپایی را تاحد بسیار زیادی کاهش داد.راه های کاهش هزینه سفر در جهانگردی و در کل کاهش هزینه های سفر راهای خیلی متعدد و کاربردی هست که هزینه سفر شما با رعایت کردن این نکات تا حد خیلی زیادی پایین میاد و شما میتونین در عین حال تجربه های بینظیری از سفر رو داشته باشین. در ادامه با ما همراه باشین تا این رکات رو به شما آموزش بدیم ... 

سفر به اروپا

در فصل های گران به سفر نروید، این زمان اوج مسافرت هاست

فصل های گران اوج شلوغی و اصراف هزینه در اروپاست. مسافران حرفه ای و جهانگردی آنها این رفتار را به شما توصیه میکنند.جهانگردانی که سفر ارزان داشته اند و هزینه سفر خودشون رو با استفاده از کاهش هزینه های سفر انجام داده اند، فصل های تابستان را زمان اوج مسافرت ها دانسته اند. سفر کردن در بهار و تابستان زمان بسیار مناسبی هست که میتوانید سفر ارزان به اروپا داشته باشید.چون این زمان ها هوا آفتابی هست ولی آنچنان گرم نیست و از سویی دیگر هم توریست ها در این زمان به کمترین میزان خود میرسند و قیمت ها هم کمی پایینتر است.تابستون این شرایط کمی برعکس هست و توریست ها به حداکثر میرسندو قیمت ها هم بسیار افزایش پیدا میکنند.

فصل مسافرت

هتل های کوچک را هم در نظر داشته باشید

در سفر ارزان خودتون در اروپا و جهانگردی، میتونید در هاستل ها اقامت کنید در زمانی که در هتل های کوچک اقامت میکنید در اتاقتان فضای زیادی نخواهید داشت و خدمات بسیار لوکسی هم به شماارائه نخواهد شد اما در همین هتل های کوچک که فقط جای خواب و صبحانه به مشتریان خود ارائه میدهند، موارد مناسب و تمیزتری برای سفر ارزان در لیست شما پیدا خواهد شد که با کمی تحقیق و جستجو میتوانید هاستل های مناسبی برای اقامتتان پیدا کنید.

هتل های کوچک

راه های جابه جایی

با وجود کاهش هزینه های سفر و سفر ارزان سفر های طولانی به اروپا در هنگام رفت و برگشت هزینه بر هستن و با وجود قیمت های طولانی و گران هنوز هم راه های کاهش هزینه سفر وجود دارن و شما میتونین به راحتی جهانگردی کنین و تجربهی شیرینی از سفر ارزان به اروپا داشته باشید در لیست زیر انواع راه های جابه جایی از طریق حمل و نقل عمومی وجود دارد.
مگاباس : قیمت های این اتوبوس 1.5 دلار آمریکاست و برای استفاده از این سرویس باید حداقل یک ماه قبل از سفر بلیت خودتون رو رزرو کنید. 
Busabout : استفاده از این سرویس عمومی در جهانگردی به نام Busabout وجود دارد که دقیقا شبیه به سرویس های اتوبوس رانی اراین هستن و مسیرهای مشخصی رو با تعداد ایستگاه های مختلف پوشش میدهند.
خطوط هوایی ارزان: در اکثر کشورهای اروپایی و در سفرهای جهانگردی در کنار خطوط گران میتونین با این وسایل نقلیه هزینه سفر خودتون رو کاهش بدین و سفر ارزان به اروپا رو به راحتی تجربه کنین.
خطوط ریلی :اگر قصد دارید که مسیر طولانی رو در جهانگردی خودتون بپیمایید، قطارها و خطوط های ریلی گزینه های خوبی هستن. خطوط ریلی برای پیمودن مسیرهای کوتاه بسیار ارزان و به صرفه هستند اما مسیرهایی که طولانی می شود قیمت این سفرها هم بالاتر می رود
هیچهایک: بهترین راه برای مسافرت و سفر رایج و بهترین راه های کاهش هزینه های سفر هیچهایک هست. اما در سفر مراقب باشید چون قرار نیست تا هر ماشینی که برایتان نگه داشت سوار شوید.

راه های مسافرت

کم هزینه ترین شهرهای اروپایی 

1.صوفیه، بلغارستان
2.برلین، آلمان
3.ریگا، لتونی
4.لیسبون، پرتغال
5.کیف، اوکراین
6.استانبول، ترکیه
7.پراگ، جمهوری چک
8.بوداپست، مجارستان
9.کاراکف، لهستان
10.ویلنیوس، لیتوانی

شهرهای اروپایی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر ارزان | راهکارهایی بسیار موثر برای کاهش هزینه های سفر

شادی نیک نهاد ، یکشنبه 9 مهر 1396

بدون شک یکی از مسائلی که همواره در طول سفر و قبل از آن برای ما اهمیت دارد، هزینه های سفر است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :