ابزار سفر | بدون نیاز به دست، حرفه ای عکاسی کنین

سال هاست تکنولوژی در سفر رو به پیشرفت است و هر روز ابزار سفر جدیدی به بازار میاد.برای گردشگران حرفه ای همیشه به اشتراک گذاشتن حس واقعی و مناظر فوق العاده ای که می بینند مهم بوده، اما به خاطر کیفیت پایین محصولات و بالا بودن قیمت اونها، بیشتر اوقات مایوس شدن.ولی به تازگی در این عصر جدید تجهیزات گردشگری شخصی، از یک دوربین فیلم برداری به نام پودو، دوربین تصویربرداری کوچکی که می تونید به هر سطحی بچسبانید و با کنترل از طریق تلفن همراه، از هر چیزی و در هر زاویه ای تصویربرداری کنید، رونمایی شد.پودو (Podo) دوربینی مینیاتوری با قابلیت کنترل و تنظیمم از راه دور، از طریق اپلیکیشن تلفن همراه است و لقب بهترین تکنولوژی در سفر رو به خودش اختصاص داده. این دوربین فیلم برداری رو به راحتی می تونید به هر سطحی که مایلید بچسبونید و بدون نیاز به در دست داشتن دوربین عکاسی، تصاویر زیبایی خلق کنید. در ادامه از این دوربین عکاسی و امکاناتش بیشتر ببرایتون خواهیم گفت، با ما همراه باشید ...

ابزار سفر

کاربرد حرفه ای پودو

شما با داشتن این دوربین فیلم برداری در تجهیزات گردشگری حرفه ای خود، وقتی همسفری ندارین، میتونین درک کنین که چقدر این تکنولوژی بکارتون میاد.
حالا می پرسین از این ابزار سفر چطوری استفاده کنین؟ چند تا پیشنهاد باحال برای این تکنولوژی دارم.
وقتی در حال دوچرخه سواری توی یه جاده زیبا هستین و میخواین که دیده بشین،  فقط کافیه برین به یه نقطه مناسب، حالا فرقی نمی کنه که درخت، سنگ، آهن و یا ... این تکنولوژیِ مینیاتوری رو به راحتی بهش بچسبونین، بعد که زاویه درست رو انتخاب کردین، مسیر رو برگردین و یکبار دیگه روی گوشی چک کنین که همه چیز درسته، حالا با سرعت یا با انجام حرکات نمایشی جادرو طی کنین، مطمئن باشین با این تجهیزات گردشگری فیلم فوق العاده ای میشه.
حتی وقتی کناره دریا و صخره های غول آسا با موج های بلند ایستادین و نمی تونین به درستی عکس های دلخواهتون رو بگیرین، دوربین عکاسی پودو رو بردارین و به یکی از صخره ها توی یه فرصت مناسب بچسبونین، از اونجا فاصله بگیرین و در یه مکان مطمئن قرار بگیرین. حالا از طریق گوشیتون توی لحظه های خاص عکس های بی نظیر بندازین و به راحتی دوربین رو رهبری کنین. با دوستاتون به اشتراک بزارین و بهشون نشون بدین که چقدر منحصر بفردین.

پودو

دوربین حرفه ای

اطلاعات فنی

اندازه دوربین: 3 در 3 در 4.5 سانتیمتر

وزن دوربین: 43 گرم

سنسور دوربین: 5 مگاپیکسل

فیلمبرداری دوربین:  720p

حافظه دوربین: 8 گیگابایت

عمر باتری دوربین: 1.5 ساعت

تکنولوژی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی ابزار سفر: عکاسی هوایی با دوربین گوپرو و البته بدون پهپاد

شادی نیک نهاد ، جمعه 10 شهریور 1396

اگر شما هم  از سلفی گیران حرفه ای هستید و به هیچ وجه نمی توانید فکر عکس برداری هوایی را از سر خود بیرون کنید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :