اسلک لاین چیست | آموزش اسلک لاین و آدرنالین در بالا ترین نقطه

بعضی از ورزش ها و تفریح ها هستن که فقط یکبار میشه اونهارو انجام داد و برای انجام دادن اونها هم نمیشه دلیل قانع کننده ای اورد.آموزش اسلک لاین لذت تجربه ی لحظه ای بین زمین و آسمون بودن و متمرکز شدن بر روی قدرت تک تک ماهیچه های بدنه. ورزش اسلک لاین، فعالیتیه که میتونه حسابی نظرتون رو جلب کنه و گزینه ی خیلی خوبی برای انجام فعالیت های تفریحی در شهر یا طبیعت باشه. اسلک لاین ورزشی شبیه به بند بازی هایی هست که توی فییلم ها سیرک ها دیده شده. این ورزش با رعاییت نکلات و تجهیزات کامل بسیار بی خطر هم هست. در ادامه بیشتر با ما همراه باشین تا بهتون بگیم که اسلک لاین چیست و تجهیزات اسلک لاین برای ورزشی ساده تر، تاریخچه اسلک لاین و همچنین بهترین راه برای انجام اون چی هست...

اسلک لاین

اسلک لاین چیست ؟

ورزش اسلک لاین و آموزش اسلک لاین ورزشی تازه و نوظهور هست که ساده ترین تعریف برای اون ، راه رفتن بر روی یک تسمه یا نواری ست که بین دو نقطه متصل شده. اسلک و تاریخچه اسلک لاین، به عنوان ورزشی حرفه ای شناخته شده که فعالیتی هیجان بار هست و برای انجام دادن و به نتیجه رسیدن اون نیاز به تمرین های منظم و صبر بسیار هست. تمرکز داشتن در ورزش اسلک لاین در مراحل آموزش اسلک لاین ، یعنی داشتن یک برگ برنده و هرچه اندام و عضلات شما ورزیده تر باشد، در مراحل آموزش ورزش اسلک لاین حفظ تعادل برای شما کاری راحت و ساده خواهد بود و به تجهیزات اسلک لاین برای انجام ساده تر این ورزش  به شما کمک بسیاری خواهد کرد. 

اسلک لاین

تاریخچه ی اسلک لاین

راه رفتن بر روی طناب فعالیتی هست که هزاران سال انجام میشه اما تاریخچه اسلک لاین مدرن، با تجهیزات به سال 1976 برمیگرده. در زمانی که نوجوانی 16 ساله به نام "آدام گروسکی" با دیدن عکسی قدیمی از سیرک، که در آن فردی برعکس شده و و بر روی دستانش روی طنابی راه میرود، ترغیب به انجام کاری مثل این شده و تیم کوهنوردان محلی رو هم قانع به انجاتم این حرکت میکند. او شروع به تمرینات منظم و پشت سرهم کرده و در آخر هم موفق میشه تا بر روی سنگ نوردی در بین دو صخره راه برود و روی دستانش هم بایستد.

 اسلک لاین

تجهیزات لازم برای اسلک لاین 

برای انجام این ورزش تنها چیزی که لازم دارن ، تجهیزات اسلک لاین هست که در فروشگاه ها و تجهیزات های ورزشی و کوهنوردی قابل دسترس هست. شروع این فعالیت از تاریخچه اسلک لاین هم به این صورت هست که دو طرف طناب بلند و محکم اسلک رو به دو جسم ثابت محکم میبندید و بعد از اون شروع میکنید به راه رفتن روی این طناب. موقع امتحان کردن این ورزش در ابتدا فعالیت خیلی سختی به نظر میرسه، اما کم کم تمرکزتون قوی تر میشه و باعث میشه تا قدرت درونی خودتون رو هم پیدا کنید. در جواب اینکه اسلک لاین چیست و چه فوایدی داره  باید گفت که این ورزش بیشتر از اینکه تاثیرش بر روی جسمتون و قوی تر شدن عضلاتتون میشه، باعث به آرامش رسیدن ذهنتون و شادابی روحتون هم میشه. در ارتفاعات بهتر هست که برای امنیت بیشتر طناب حمایتی که با وسایل مخصوص هم هست، به دور کمرتون بسته میشه و هیچ نگرانی هم از بابت افتادن و سقوط کردن وجود نداره .

اسلک لاین

 تجربه ی شخصی 

هیجانی بودن این ورزش این هست که میتونید طنابتون رو بین دو جسم که توانایی نگهداری وزنتون رو هم داره ببندید. این دو جسم میتونن درخت پارک محله ی خودتون و یا بلندی دو قله در ارتفاعات شهر باشه . اما برای شروع بهتر هست که از ارتفاعات کم و پایین تر باشه تا آسیبی نبینین و کمی بر روی قدرت تمرکزتون هم تمرین کنین. اسلک لاین از ورزش های مدرن و بی دردسره که میتونین در هر شرایط آب و هوایی اون رو انجام بدین.

اسلک لاین
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا را بشناسید !

مهیار قاسمی ، شنبه 8 مهر 1396

در این مطلب هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا را برایتان معرفی می کنیم. بسیاری از افراد هستند که دوست دار هیجانات زیاد هستند و ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :