سنگاپور | زیباترین مناطق در یک نگاه

سنگاپور یکی از کشورهای کوچکی است که امروزه بین توریست ها و جهانگردان محبوبیتی خاص پیدا کرده است. این کشور با مناظر مشهور معماری منحصر بفرد و مدرن، کوچه های سرشار از عطر ادویه های آسیایی و موسیقی است. لازم به ذکر است که بدانید سنگاپور با مساحتی کمتر از بحرین به عنوان اولین کشور در لیست جهانگردان در سال 2015 ثبت شده است.به دلیل انگلیسی زبان بودن مردم در سنگاپور برای جهانگردان این کشور یکی از ایده آل ترین مناطق توریستی محسوب می شود و می توان تور مسافرتی سراسر لذتی را در آن تجربه کرد.سنگاپور 50 سال قبل به استقلال رسید و طی این سال ها به عنوان سومین کشور ابرقدرت و ثروتمند دنیا شناخته می شود. درصد بالایی از اقتصاد این کشور از جهانگردی تآمین می شود. در حال حاضر سنگاپور سومین مرکز پالایش نفت در جهان را به خود اختصاص داده است.در ادامه به جذاب ترین های سنگاپور اشاره می کنیم.

سنگاپور

1- غذا ها

سنگاپور را میتوان مجموعه ای خاص از غذاهای آسیایی به شمار آورد. ادویه های تند و متفاوت، مشام هر رهگذری را پر می کنند. یکی از جاذبه های سنگاپور رستوران ها و کافه های متنوع فعال در این کشور لوکس است. شما می توانید در یک رستوران 5 ستاره سوپ کاری ماهی سفارش دهید و از منویی کامل و منحصر به فرد بهره مند شوید. یا سری به غذاخوری های محلی شهر بزنید و از طعم خاص خوراکی های این شهر لذت ببرید.

غذاها

2- بگردید و کشف کنید

این امکان در اختیار شما قرار داده شده که تور یک روزه ای را بر فراز کشتی های کروز تجربه کنید. قایق سواری با قایق های محلی در مسیر رودخانه ی سنگاپور یکی از فوق العاده ترین تور طبیعت گردی در این شهر را برایتان رقم می زند. با اکسپرس مونوریل ها از شهر به سمت ساحل بروید. کرایه تاکسی ها در سنگاپور ارزان است می توانید به راحتی با تاکسی در طول شهر جا به جا شوید. اما می توان از اتوبوس های توریستی هم بهره گرفت. البته پیاده روی در شهر با یک راهنمای محلی و یا سوار بر کالسکه های دوچرخه ای که trishaw  نام دارند هم لذتی خاص را برایتان به همراه خواهد داشت

غذاها

 3- خرید کردن

قطعا یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها در تور مسافرتی سنگاپور بازدید از بازارهای موجود در این کشور کوچک است. به بوتیک های عتیقه فروشی سری بزنید. در خیابان arab پارچه های ابریشمی و انواع پارچه های نفیس را برای لباس های دست دوز خود فراهم کنید. سوغاتی و کادوهایی متفاوت از bugis street market برای دوستان خود بخرید. مرکز خرید شناور Louis vitton island maison از دیگر مناطقی است که لازم است حتما سری به آن بزنید و رنگ و بویی خاص به تور یک روزه ی خود در سنگاپور بدهید.

سنگاپور

4- مناظر فرهنگ و تفرجگاه ها

شب های سنگاپور یکی از زیباترین و بی نظیر ترین چشم اندازها را دارد. سعی کنید برای صرف شام به بلند ترین برج شهر بروید و از چشم انداز زیر پای خود لذت ببرید. از درختان غولپیکر گراو در سنگاپور بازدید کنید. در ساحل سنگاپور قدم بزنید و یا در حوالی بلندترین آبشار سرپوشیده دنیا عکس های بی نظیری بگیرید 

سنگاپور
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین شهرهای فرانسه در یک نگاه | جاذبه های گردشگری فرانسه

الهام یاوری ، دوشنبه 29 خرداد 1396

فرانسه یکی از محبوب ترین نقاط توریستی در دنیا است. این کشور هر ساله بیش از 82 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می کند. برای شناخت زیبایی های فرانسه با ما باشین.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :