چگونه در سفر بیشترین استفاده از زمان را ببریم؟

در موقعیت هایی که قرار هست راهی سفر بشیم، بیشتر وقتمون رو صرف برنامه ریزی برای کارهای که قبل سفر انجام بدیم، یا اینکه در سفرمون به کجاها بریم میکنیم و بعد از اون ، از اینکه زمانمون بیهوده تلف شده ناراحت میشویم و از زمان استفاده شده رضایت چندانی نداریم. در این مقاله به شما راهکارهایی خواهیم گفت تا شماجواب خوبی برای این سوال که چگونه در سفر بیشترین استفاده از زمان را ببریم ، داشته باشید...

سفر
تحقیق کنید

در اولین مرحله بهتره که تحقیق کنید وقبل از راهی شدن به سفر ، جاذبه های گردشگری مقصد مورد نظرتون رو پیدا کنید و مکان جغرافیایی درستِ جاهایی که میخواهید ببینید رو پیدا کنید. یکی از بهترین روش های تحقیق کردن هم خوندن مجله ها و سرچ کردن سایت های گردشگری هست که مطالب اونها حاصل تجربه ها و نظرات افرادیه که قبل از شما به اون مناطق رفته اند و شما هم میتونید به کمک اونها اطلاعات خوبی رو بدست بیارید.

تحقیق

از هتل ها در نزدیک فرودگاه استفاده کنید

پروازتون دیر وقت و یا صبح زوده؟! در این موقعیته که هتل های نزدیک فرودگاه میتونه کمک خیلی خوبی برای شما باشه.اگر پروازتون صبح زود باشه و نگران این هستید که به موقع به فرودگاه میرسید یانه، میتونین در یکی از هتل های نزدیک فرودگاه اقامت کنین و به این صورت شما به راحتی میتونین به موقع به پروازتون برسید.

هتل

در مرکز شهر اقامت کنید

در اکثر شهرهای توریستی و بزرگ، جاذبه های گردشگری در مرکز شهر هستن و شما با اقامت در مرکز میتونین تا حد زیادی در زمانتون هم صرفه جویی کنین. ممکنه اقامت در هتل های مرکز شهر کمی گرانتر باشند اما با این کار شما میتونین زمان خودنتون رو تا حد بسیار زیادی به گردش اختصاص بدین و همه چیز فقط در چند قدمی شما قرار گرفته و با پای پیاده هم میتونین شهر رو ببینین.

اقامت

چند اپلیکیشن خوب دانلود کنید

صدها اپلیکشن و برنامه های موبایل خوب برای سفرتون وجود دارن که میتونین با سرچ ساده و کمی تحقیق اونهارو نصب کنین و ازشون استفاده کنین. این اپلیکیشن ها علاوه بر اینکه کاربری خیلی ساده و خوبی دارن میتونن تا حد زیادی در زمانتون صرفه جویی کنند.

اپلیکیشن

صف های طولانی را رها کنید

تهیه بلیط بصورت آنلاین این مزیت ها رو داره که دیگه لازم نیست تا در صف های طولانی خرید منتظر بلیط باشین.برای مثال اگر میخواهید از موزه ی لوور پاریس دیدن کنین بلیط این مکان رو آنلاین خریداری کنید تا مجبور نباشید مدتها وقت گرانبهاتون رو در صف بگذرانید و از یکی از راه های صرفه جویی زمان در سفر  هم به خوبی استفاده کرده اید.

صف
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چگونه از لحظات سفر خود لذت ببریم؟

ن. چرمچی ، سه شنبه 6 آذر 1397

در این مطلب همگردی برایتان شرح می دهیم که چگونه می توانید با سفر خود در زمان حال کنار بیایید و از لحظه به لحظه آن لذت ببرید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :