چاق ترین کشورهای جهان | فهرستی جدید در سال 2017

رشد زندگی امروزه اونقدر سریع شده که حمل و نقل، ارتباطات سریع و حتی غذاها هم فست فودی شده اند. اگر چه این سرعت به فع ما خواهد بود اما در بسیاری از شرایط هم دردسرساز شده اند. یکی از این نمونه مشکلات، اضافه وزن و چاقی در جهان هست که بیماری ای جدی رو به دنبال خودش داشته. یکی از بزرگترین دلیل های اضافه وزن در کشورها خانه نشینی و نداشتن تحرک زیاد و مصرف انواع فست فودهاست.این مشکل فقط در ایران نیست و همه جای جهان چاقی معضل بسیار بزرگی شده. در ادامه با همگرد همراه شین تا چاق ترین کشورهای جهان رو به شما معرفی کنیم ...

چاقی
کویت

کویت سردسته ی چاق ترین کشورهای دنیاست و دلیل اون هم علاقه بیش از حد مردم این کشور به غذاهای  فست فودی ست. کویت به دلایل منابع نفتی بسیاری که داره، یکی از کشورهای ثروتمند دنیا هم به حساب میاد و نرخ چاقی در این منطقه هم بیشتر از 42.8 درصده!

عربستان صعودی

عربستان هم از اون دسته از کشورهایی هست که پیشرفت خیلی زیادی در زمینه چاقی و اضافه وزن داشته! طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده این کشور در شمار 30 کشور چاق دنیاست که در حال حاضر هم جایگاه دومین کشور رو داره و آمار هم نشان دهنده این هست که از هر 3 نفر زن در عربستان، 1 نفر بطور جدی دچار چاقی مفرط هست و منجر به بیماری های خطرناکی هم شده.دیابت در این کشور یکی از بالاترین رتبه ها رو داره که همین بیماری هم دلیل بسیاری از بیماری های چاقی در مردم هست. عربستان یکی از چاق ترین کشورهای جهان هست.

چاقی در عربستان

بلیز

بلیز کشور ناشناخته ای در آمریکای مرکزی ست که نرخ بالایی هم در چاقی داره و در فهرست چاق ترین کشوهای جهان هم قرار گرفته. نرخ چاقی تو این کشور 35 درصد هست که بحران جدی ای هم برای این کشور محسوب میشه.

مصر

شهرهای مصر بیشتر از روستاهای اون دارای مشکل چاقی هستن و دلیل اون هم استفاده بیش از اندازه از فست فودهاست. مصر نرخ بالای دیابت در جهان رو داره و دلیل بزرگ اون هم نوشیدن بیش از حد نوشابه هست.نرخ چاقی در این کشور 34.7 هست.

اضافه وزن

اردن

افزایش بیکاری و سبک زندگی مردم، یکی از بزرگترین دلایل چاقی در مردم اردن هست. زنان چاق در این منطقه 2 برابر مردان چاق هستن.

آفریقای جنوبی

شنیدن اسم این کشور همیشه برای ما با سو هاظمه و گرسنگی همراه بوده. آفریقای جنوبی هم در لیست چاق ترین های جهان وجود داره و بد نیست بدانید که بیشتر مرگ و میرها هم در این کشور به همین دلیل هست.انواع بیماری های قلبی ، فشار خون و سکته مغزی هم دلایل اضافه وزن در این کشور هست.

آفریقا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

خطرناک ترین کشورهای جهان برای سفر در سال 2019

مرتضی قدیمی ، پنج شنبه 13 دی 1397

توریسم ریویو((Tourism Review  در حساب توییتری خود لیستی از خطرناک ترین کشورهای جهان در سال 2019 که گردشگران نباید به آنها سفر کنند منتشر کرده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :