مقاصد توریستی کلمبیا | سفری جذاب این مناطق داشته باشید

اگر به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات خود به دور از استرس شهرهای بزرگ و در آرامش هستید سفر به کلمبیا می تواند گزینه ی جالب و خاصی برای تور مسافرتی آیند ه ی شما باشد. کولمبیا بین اکوادور و ونزوئلا واقع شده و در تمام طول سال آب و هوایی معتدل و مطلوب را به گردشگران عرضه می کند . طبیعت و اقلیم کلمبیا یکی از امتیازات ویژه ی آن محسوب می شود. از سواحل شنی کارائیب تا سواحل زیبای اقیانوس آرام و کوهای آند تا جنگل های بارانی آمازون تمامی این مناطق زیبا سالانه میزان بالایی از جهانگردان تور طبیعت گردی را به سوی کلمبیا میکشانند.فرهنگ کلمبیا تلفیقی است از بومیان این کشور و اسپانیایی هایی که قرن ها پیش به خاک آن وارد شدند.لازم به ذکر است که بگوییم تا چند دهه قبل سفر به کلمبیا جزو پرخطرترین مناطق توریستی محسوب میشده است، اما امروزه یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بین توریست ها و جهانگردان بین المللی شناخته می شود.در این مقاله قصد داریم سفری کنیم به زیباترین نواحی کلمبیا با همگردی همراه باشید .

کلمبیا

Cartagena

کارتاگنا شهری در کلمبیا که بیشترین میزان بازدیدکننده ها در سال را به خود اختصاص داده است. شهری متشکل از دو بخش قدیمی و جدید. قسمت مدرن شهر شامل هتل های مجلل و رستوان های لوکس است. اما منطقه ای که توریست های این شهر را به سوی خود می کشاند بخش قدیمی شهر می باشد که با خانه های قدیمی رنگارنگ خود چشم هر گردشگری را به سمت خود جذب میکند. قدم زدن در کوچه های سنگفرش این قسمت از شهر و بازدید از کلیسای قدیمی شهر را به شما توصیه می کنیم . این شهر در جوار سواحل شمالی کلمبیا واقع شده و مناظری خاص و دیدنی را در اختیار گردشگران تور یک روزه ی کلمبیا قرار می دهد. با سفر به این شهر امکان لذت بردن از ساحل زیبای شنی و تماشای دریای آبی کارائیب را در اختیار خواهید داشت.

کلمبیا

Tayrona National Park

این پارک به خاطر مناظر زیبا و درصد بالای گردشگران خارجی به عنوان نگین تاج کلمبیا شناخته می شود. در این پارک طبیعی پوشش گیاهی بارانی به همراه سواحل شنی بسیار زیبا، جلوه ای  فوق العاده  دارد. امکانات تفریحی بسیاری که در این پارک برای گردشگران تعبیه شده است که  شما را قادر می سازد  بتوانید بهترین اوقات را در این منطقه بگذرانید . جالب است بدانید این پارک زمانی منزلگاه یکی از قبایل تمدن باستانی بوده است و دارای چند سازه باستانی تاریخی است. معروف ترین این سازه ها به شهر گمشده معروف است. اگرچه سفر به شهر گمشده چندان ساده نیست و لازم است که با مراجعت به آژانس های مسافرتی با یکی از تورهای طبیعت گردی منطقه همراه شوید. سفر به این منطقه چند روزی به طول می انجامد در طول مسیر می توانید از چند سایت تاریخی دیگر نیز بازدید کنید و لذتی خاص را از تور مسافرتی خود تجربه کنید.

کلمبیا

Bogota

بوگوتا به عنوان پایتخت کلمبیا جذابیتی خاص بین گردشگران این کشور دارد. این شهر به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای آمریکای جنوبی و کلمبیا به شناخته می شود. بوگوتا بیش از هشت میلیون نفر را در خود جای داده و به عنوان شهری پر جمعیت در منطقه شناخته می شود. جذابیت های خاص این شهر موجب شده که به آن لقب آتن آمریکای جنوبی بدهند. بوگوتا مملوء است از رستوران ها و کافه های فوق العاده و هتل های لوکس و تراز اولی که مقصد گردشگران تور مسافرتی بوگوتا است. می توانید در گوشه و کنار شهر قدم بزنید و سفری فوق العاده را در آن تجربه نمائید

کلمبیا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری کوتاه اما جذاب به کشورهای توریستی جهان

ز. نیرومند ، پنج شنبه 10 بهمن 1398

در این بخش قصد داریم 8 مورد از کشورهای توریستی جهان را به شما معرفی نماییم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :