لذت چشیدن طعم خوش غذاهای ایرانی در رستوران دریانیه شاندیز

رستوران دریانیه شاندیز شنبه 10 تیر 1396

همیشه انتخاب کردن رستورانی شیک و مجلل برای شبی آرام و شامی لذیذ و یا پذیرایی از مهمانان در مناسبت های خاص سخت بوده است. رستورانی که هم دکوراسیونی چشم گیر داشته باشید و هم غذاهایی خوش طعم و با کیفیت. این روزها اما رستورانی مجلل با نمای بیرونی جذاب در محله اندرزگو تهران، توانسته هر شب میزبان مهمانان بسیاری باشد که همگی هم از فضای رستوران و هم از طعم غذاهای دلچسب آن راضی اند. رستوران مجلل و لوکس دریانیه شاندیز با داشتن محیطی لوکس و آرام، دکوراسیونی مجلل، میزهایی با چینش حرفه ای، پرسنل باتجربه و غذاهایی که همگی با مواد اولیه مرغوب و بوسیله سرآشپزی ماهر تهیه شده اند، توانسته خاطره ای فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم بزند.

رستوران دریانیه شاندیز

رستورانی مجلل در اندرزگو

این رستوران در دوطبقه میزبان شما خواهد بود، از همان لحظه ورود، پرسنل حرفه ای مجموعه از شما استقبال خواهند کرد و البته راهنمایی برای انتخاب بهترین میز. فضایی لوکس، نورپردازی مناسب و استفاده از رنگ های ملایم، همه باعث شده اند تا محیطی دلچسب و آرامش بخش برای شما فراهم باشد، فضایی که بعد از رسیدن غذاها و چشیدن طعم آنها، خاطره ای بی نظیر را برایتان رقم میزند.

رستوران دریانیه شاندیز

رستوران دریانیه شاندیز
رستوران دریانیه شاندیز

لذت چشیدن طعم خوش غذاهای ایرانی و بین المللی

هرچند که این روزها در نگاه بیشتر افراد، فضای رستوران ها در نگاه اول مهم است، اما بعد از سرو، مساله اصلی طعم غذا میشود و اینجاست که رستوران دریانیه شاندیز، برگ برنده ای به نام کیفیت و طعم خوش دارد که آن را از رستوران های مشابه اش برتر می کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و روش های پخت اصولی، آن هم توسط سرآشپزی ماهر و تیمی ماهر، همگی باعث شده اند تا طعم دلچسب غذاهای ایرانی و بین المللی این رستوران را هیچ وقت فراموش نکنید. درنهایت تنها می توان گفت که رستوران دریانیه شاندیز، انتخابی عالی برای داشتن شبی خاطره انگیز در کنار عزیزانتان است.

رستوران دریانیه شاندیز

رستوران دریانیه شاندیز

اطلاعات تماس رستوران دریانیه شاندیز

آدرس :  تهران، اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 119
شماره تماس : 02122680032

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین رستوران های والنسیا و لذت غذاهایی خوش طعم

مجید قدیانی ، یکشنبه 11 آذر 1397

والنسیا شهر رستوران های بی نظیری است که هر ساله پذیرای رستوران بازهای فراوانی است. به جرات می توان گفت که شهر والنسیا رستوران بد ندارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :