عاشقان قهوه بخوانند | قهوه ساز سفری، همسفر جدید مسافران !!

سال هاست که مشکل همراه داشتن چای داغ در طول سفر یا حتی پیک نیک، خصوصا در سفر به مناطق سردسیر با فلاسک های چای حل شده است، اما عاشقان قهوه همچنان با این معضل رو به رو بودند که چگونه می توانند به تهیه قهوه ای تازه و خوش طعم در طول سفر بپردازند، اما گویا به تازگی، واکاکو این مشکل را نیز حل کرده و نوعی قهوه ساز سفری با نام "مینی اسپرسو" را با قیمت 60 دلار معادل 200 هزار تومان روانه بازار نموده است. با این قهوه ساز اسپرسو را خودتان در طول سفر آماده می کنید و نیازی به یافتن کافه ندارید. فرقی نمی کند که در کوه باشید، دشت، جنگل یا هرجای دیگری، زیرا این دستگاه سبک و کوچک برخلاف بقیه قهوه ساز ها، نیاز به برق و هوای فشرده ندارد.

قهوه ساز
مزایا و معایب

با وجو اینکه بسیار کوچک، خوش دست، سبک، شیک، بادوام و مقرون به صرفه می باشد و کیفیت اسپرسوی آماده شده نیز مطلوب می باشد، اما از معایبی نیز برخوردار است که از آن جمله می توان به این موارد اشاره نمود: مقدار قهوه ای که در هر بار می توانید میل کنید، تنها یک فنجان کوچک خواهد بود. دستگاه قطعات کوچک زیادی دارد و در نتیجه شست و شوی آن ها چندان کار راحتی نیست، ضمن اینکه تهیه دوباره قهوه نیز مستلزم باز و بسته کردن هرباره این قطعات، ریختن دوباره آب و پر کردن دوباره مخزن قهوه می باشد. در کل باید گفت که اگر از قهوه های فوری در سفر خسته شده اید و دلتان می خواهید خودتان در سفر به تهیه قهوه ای با کیفیت عالی بپردازید، این دستگاه گزینه خوبی خواهد بود و می تواند در فهرست لوازم طبیعت گردی شما قرار بگیرد.

قهوه ساز
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

قهوه و باریستا، مهارتی کاربردی و پول ساز برای نسل جدید

- ، سه شنبه 20 تیر 1402

باریستایی مهارتی جدید و جذاب است. مهارتی که با گسترش روزافزون صنعت قهوه و کافه آینده ای روشن دارد. اگر به فکر سرمایه گذاری روی خودتان یا فرزندان تان هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :