خرید در معروف ترین شهرهای آسیا | پاساژ گردی در زیباترین مراکز

خرید یکی از مفرح ترین تفریحات روزمره ای است که می توان در هر موقعیتی تجربه کرد. می توان هنگام ضرورت و برای تهیه ی یک وسیله ی خاص و ضروری راهی بازار شد یا حتی بدون دلیل اقدام به خرید کرد اما به جرات می توان گفت که خرید کردن از ساده ترین روش هایی است که با آن می توان سر شوق آمد. در این بین عده ی دومی هم وجود دارند که قصدشان از خرید درآمد زایی و تجارت است. اما نکته ای  بین تمام خریداران در دنیا مشترک است. تمام این خریداران به دنبال جنسی با کیفیت و ارزان قیمت هستند. در این مقاله قصد داریم به جای جای آسیا سرک بکشیم و لیستی از معروف ترین بازار های این قاره را در اختیار شما قرار دهیم با همگردی همراه باشید.

خرید
  1. تایلند

این کشور به عنوان یکی از جذاب ترین نقاط توریستی در آسیا شناخته می شود و همواره میزبان جمعیت قابل توجهی از انواع تور مسافرتی است. سفر به این کشور به دلیل طبیعت زیبا و تاریخچه ی کهن ان صورت می گیرد اما شاید جالب باشد بدانید این که این کشور آسیایی نیمی از شهرت خود را مدیون بازارهای فوق العاده ای است که در آن فعالند و سهمی قابل توجه از اقتصاد تایلند را بردوش دارند.  Chatuchak به عنوان معروف ترین بازار بانکوک شناخته می شود این بازار که وسعتی بالغ بر 35 هکتار را به خود اختصاص داده هر انچه که نیاز داشته باشید رادر خود جای داده است. می توانید با کمترین قیمت ممکن به مجموعه ای از بهترین و کاربردی ترین اقلام دست رسی داشته باشید.

تایلند

2. ترکیه

ترکیه از دیگر کشورهایی است که در این حوزه به شهرت رسیده است. می توانید در این کشور به بهترین و خوش کیفیت ترین البسه دست رسی داشته باشید کیف، کفش، لوازم خانگی ، صنایع دستی از معروف ترین اقلامی هستند که می توانید با قیمتی قابل قبول در ترکیه تهیه کنید. سالانه جمعیت قابل توجهی از گردشگران برای خرید و در قالب تور مسافرتی به ترکیه سفر می کنند. در این بین استانبول و انکارا مهم ترین بازارها و مراکز خرید ترکیه را به خود اختصاص داده اند. اگر قصد دارید تور استانبول را به عنوان تور آینده ی خود انتخاب کنید لیستی از اقلامی که قصد خریدشان را دارید تهیه کنید چراکه این شهر با مراکز خرید معروفش شما شما را شگفت زده خواهد کرد. از مهم ترین مراکز خرید استانبول می توان به استانبول مال و ایستینیه پارک اشاره کرد.

ترکیه
  1. دبی

دبی یکی از محبوب ترین نقاط مسافرتی در آسیا است. می توان در هر فصلی از سال گردشگران را در قالب تور دبی در این شهر مشاهده کرد دبی در کنار جذابیت های تفریحی، هتل های لوکس و تراز اول و طبیعت خاص مجموعه ای کامل از مجتمع های خرید را در اختیار گردشگران قرار داده است این شهر بزرگترین و معروف ترین مرکز خرید دنیا (دبی مال ) را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد تا بتوانند به هر آنچه که در نظر دارند دسترسی داشته باشند. می توانید با ترتیب دادن تور یک روزه از جای جای شهر بازدید کنید و خریدی مطلوب را در مرکز خریدهای معروف این شهر تجربه کنید.

مراکز خرید دبی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

پاساژ کویتی ها یکی از معروف ترین مراکز خرید آبادان است

گلاره یوسف پور ، جمعه 1 دی 1402

براساس آخرین اخبار بدست رسیده، پاساژ کویتی ها یکی از معروف ترین مراکز خرید آبادان است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :