آفریقای جنوبی | زیبایی هایی که حتما باید آنها را دید

آفریقای جنوبی امروزه در صنعت گردشگری و توریست یکی از قطب های بزرگ به حساب میاید و سالانه میزان بالایی از جهانگردان تورمسافرتی از سراسر دنیا را به سمت خود میکشاند .
آفریقای جنوبی منطقه ای کاملا ایده ال برای گذراندن تعطیلات از نظر گردشگران تور مسافرتی میباشد . این کشور دارای آب و هوایی مناسب، طبیعتی بکر و سواحلی زیبا است و توانسته حجم عظیمی از انواع تور طبیعت گردی را به خود اختصاص دهد. می توانید با سفر به نواحی جنوبی این کشور ماجراجویی خاص  و باور نکردنی را تجربه کنید و تور مسافرتی ایده آلی را پشت سر بگذارید. از شنا در کنار کوسه سفید گرفته تا ماشین سواری در بیابان و همراه شدن با سافاری های خاص و عجیب. می توانید لحظاتی را تجربه کنید که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود مناظری را مشاهده کنید که خاص این منطقه است و از تک تک لحظات تور طبیعت گردی خود به بهترین نحو لذت ببرید. در ادامه قصد داریم به دیدنی ترین نقاط توریستی گردشگری افریقای جنوبی اشاره کنیم با همگردی همراه باشید.

آفریقای جنوبی

1- Addo Elephant National Park

پارک ملی آددو در شهر کیپ شرقی واقع شده و یکی از بزرگترین پارک های آفریقای جنوبی محسوب می شود. در این پارک می توانید فیل هایی با رنگی خاص را مشاهده کنید. خاک سرخ رنگ این بیابان موجب شده که رنگ پوست این فیل ها به قهوه ای متمایل شود. روزانه جمعیت قابل توجهی از گردشگران برای دیدن این فیل های خاص و عجیب به منطقه وارد می شوند از این گذشته تعداد قابل توجهی از گونه های دیگر جانوری نظیر بزکوهی، شترمرغ و گراز نیز در این منطقه دیده می شود.در سال 2004 یک گله شیر و کفتار خالدار به این پارک حفاظت شده منتقل شد و همین جریان به شهرت بیش از پیش این منطقه بین گردشگران و طرفداران تور یک روزه منجر شد.
 .

آفریقای جنوبی

2- Hermanus

منطقه Garden Route در ناحیه ی جنوبی ساحل آفریقا هرمانوس واقع شده است. نوار ساحلی این منطقه منظره ای خاص و دیدنی را در اختیار گردشگران تور مسافرتی قرار داده است. میتوان در این ناحیه از تماشای شنای نهنگ ها لذت برد . عمق کم آب این منطقه نهنگ ها را برای تولید مثل به این منطقه می کشاند. نوار ساحلی سنگی این منطقه 10 کیلومتر طول دارد و تلسکوپ هایی بسیار قوی در جای جای آن نصب شده اند. می توانید با ترتیب دادن تور یک روزه از این منطقه بازدید کنید و از مناظر فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می گیرد لذت ببرید. از دیگر امکانات تفریحی این منطقه می توان به قایق های گردشگری ویژه ی توریست ها اشاره کرد

آفریقای جنوبی

3- Garden Route

منطقه گاردن رووت ناحیه ای خوش منظره در بخش جنوب – شرقی ساحل آفریقا است. این ناحیه از سمت خلیج موسل در غرب کیپ به سمت رودخانه استوورم در شرق کیپ گسترش یافته است . نام این منطقه از پوشش گیاهی متنوع آن و وجود تالاب ها و دریاچه های گودالی در این ناحیه برگرفته شده است . این خط ساحلی کم نظیر با طبیعت بکر و زیبای خود گردشگران تور طبیعت گردی را در قالب تور یک روزه به این منطقه جذب می کند.
این منطقه علاوه بر طبیعت زیبای خود در مجاورت با نواحی توریستی چون Knysna , Plettenberg Bay  و Nature's Valley قرار گرفته است.

آفریقای جنوبی

4- Johannesburg

ژوهانسبورگ قلب اقتصادی آفریقا و رایج ترین نقطه ورود به آفریقای جنوبی است. این شهر با بیش از 3 میلیون جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت این قاره شناخته می شود. این شهر از نظر تاریخی و فرهنگی تاثیری خاص بر روی آفریقای جنوبی داشته و از شهرهای استراتپژیک منطقه است . سازه های عظیم الجثه ی این شهر نشان دهنده ی رشد اقتصادی و قدرت تجاری آن هستند. بازدید از این شهر به علاقه مندان به تکنولوژی پیشنهاد می شود.  

آفریقای جنوبی

5- Kruger National Park

پارک ملی کروگر  بین مرز موزامبیک و زیمبابوئه، و در شمال آفریقای جنوبی واقع شده است. این منطقه اقلیمی خشک دارد.می توانید در این پارک تنوع فوق العاده از گیاهان نادر و جانوران وحشی را از نزدیک مشاهده کنید همین جریان جمعیت قابل توجهی از گردشگران را در قالب تور مسافرتی به این منطقه می کشاند.  می توان در این منطقه با سافاری های فوق العاده همراه شد و تجربه ای خاص از طبیعت آفریقای جنوبی بدست آورد.  

آفریقای جنوبی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر نوروزی به قشم و زیبایی هایی که باید دید

مسلم علیمحمدی ، شنبه 4 فروردین 1403

با ما در راهنمای سفر نوروزی به قشم همراه باشید تا شما را با تعدادی از دیدنی های معروف قشم در عید آشنا نماییم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :