مجمع الجزایر کوک | شروع سفری ماجراجویانه و هیجان انگیز

جزایر کوک جزو آن دسته مقاصد توریستی در دنیا به حساب می آیند که آنچنان که باید و شاید به شهرت نرسیده اند. این جزایر 15 گانه این جزایر بین فرانسه و پلینزی واقع شده و طبیعتی فوق العاده زیبا و جذاب را در اختیار گردشگران و توریست ها قرار می دهد. می توان با بودجه ای قابل قبول سفری رویایی به این جزایر را تجربه کرد.از دیگر نکات مثبتی که سفر به جزایر کوک را شیرین و لذت بخش می کند برخورد صمیمی مردم محلی با توریست های خارجی است . فرهنگ مردم این ناحیه تحت تاثیر فرانسوی ها و نیوزلندی ها بوده و هست. همین جریان تلفیقی دوست داشتنی و شیرین به وجود آورده که در کمتر نقطه ای می توان مشابه آن را مشاهده کرد. این منطقه به عنوان یکی از نواحی محبوب گردشگری می تواند مقصدی عالی برای تور نوروزی شما محسوب شود. زیبایی این مجمع الجزایر در ماه های اپریل و می چند برابر خواهد شد. می توانید با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر نسبت به ثبت نام در تور مسافرتی جزیره ی کوک اقدام کنید.Rarotonga به عنوان بزرگ ترین جزیره در این مجمع الجزایر شناخته می شود و می توان گفت که پایتخت فرهنگی ، اقتصادی این منطقه است. در این مقاله قصد داریم به جذاب ترین نقاط کوک سری بزنیم. با همگردی همراه باشید.

کوک
  1. Aitutaki Lagoon

ان منطقه با در دست داشتن زیباترین سواحل و آبی زلال و شفاف هر گرشگری را به خود جذب می کند. می توانید در تور طبیعت گردی خود از 21 جزیره ی کوچک و بزرگی که در این منطقه موجود هستند بازدید کنید.

کوک
  1. Tapuaetai

سرتاسر این جزیره توسط درخت های نارگلی پوشیده شده است. این جزیره به عنوان یکی از زیباترین جزایر کوک شناخته می شود و همواره مورد بازدید انواع تور مسافرتی از اقصی نقاط جهان قرار می گیرد. سواحل زیبای این جزیره، آرامش مطلق فضا و آب زلال و شفاف مجموعه ای از بهترین ها را در اختیار گردشگران تور مسافرتی قرار داده اند.

کوک
  1. Muri Beach

در ناحیه ی جنوبی Rarotonga با ساحل زیبای Muri Lagoon مواجه خواهید شد. این ساحل به عنوان یکی از معروف ترین سواحل منطقه شناخته می شود و همواره مورد توجه عکاسان طبیعت است. می توانید در صورت تمایل به ماهی گیری در منطقه بپردازید و یا یک شنای هیجان انگیز را تجربه کنید.

کوک
  1. Titikaveka Beach

اگر به شنا علاقه مند هستید تور یک روزه ای به این ساحل زیبا داشته باشید. این منطقه بهترین فضا را برای شنا در اختیار گردشگران تور مسافرتی قرار می دهد. ماهی های رنگارنگ و فانتزی، آب زلال و شفاف موقعیتی مناسب برای علاقه مندان به غواصی محسوب می شود.

جزایر کوک
  1. Cross Island Walk

این منطقه با جذابیت های خود فضایی عالی برای ماجراجویی است. می توانید در قالب تور طبیعت گردی سفری دلچسب به این ناحیه داشته باشید. در سفر کوتاه خود از صخره های ساحلی عبور می کنید. اگر شانس با شما یار باشد و بعد از یک باران سنگین قصد ماجراجویی داشته باشید می توانید با استخرهای آب طبیعی روبه رو شوید و شنایی فوق العاده را در آنها تجربه کنید. در طول تور یک روزه ی خود در عمق جنگل قدم می زنید و از هوای فوق العاده لذت خواهید برد.

جزایر کوک
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری هیجان انگیز به ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان

ز. نیرومند ، دوشنبه 18 تیر 1397

در این جا قصد داریم شما با ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری دنیا آشنا کنیم. مکان هایی که در شما هیجان ایجاد کرده و باعث ترشح آدرنالین در بدنتان می شود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :