عروس خاورمیانه | سفری کوتاه به لبنان

لبنان یکی از زیباترین کشورهای خاورمیانه است که جذابیت های خاص خود را دارد. اگرچه سفر به این کشور عرب زبان آنچنان که باید و شاید در ایران مرسوم نیست اما جالب است بدانید که با سفر به این ناحیه با حجم گسترده ای از زیبایی ها و نقاط تفریحی توریستی روبه رو خواهید شد. در این مقاله قصد داریم به این کشور کوچک سفر کنیم با همگردی همراه باشید.

عروس خاوریانه

بیروت

جنوب شهر بیروت یکی از جذاب ترین نقاطی است که می توانید از آن بازدید کنید. می توان شاهد شهرسازی اصیل لبنانی در این منطقه بود از خریدی دلچسب لذت برد و یا پیاده روی خوشایند را تجربه کرد. مجموعه ای از کافه ها و رستوران های صمیمی در این ناحیه می توانند مقصدی خوبی برای گردشگران تور مسافرتی بیروت محسوب شوند.

بیروت
  1. Martyrs’ Square

این میدان یکی از سنبل های شهر بیروت است. این مجسمه نمادی است از لبنانی هایی که در طول دوران سلطنت عثمانی در این منطقه کشته شدند. این میدان در طول جنگ دوم جهانی نقشی کلیدی در بیروت داشته و امروز به عنوان یکی از سنبل های سیاسی شهر محسوب می شود.

غذاهای خاورمیانه

  1. Baalbek

به طور حتم این سایت تاریخی از با شکوه ترین مجموعه هایی است که می توان در کل منطقه مشاهده کرد. این اثرباستانی که از پادشاهی رومی ها به جای مانده به 9000 سال پیش باز می گردد. می توان در این منطقه با معابد متعددی روبه رو شد. این سایت باستانی به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین سازه های بشر شناخته می شود و هر روزه مورد بازدید انواع تور یک روزه قرار می گیرد.

زیبایی
  1. Jeita

در این منطقه می توانید با یکی از خاص ترین جذابیت های طبیعی بیروت مواجه شوید. اشکال متنوعی که این صخره ها در دل غار ایجاد کرده اند دیدنی و جذاب است. این غار به عنوان یکی از مراکز پژوهشی زمین شناسی شناخته می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

لبنان
  1. Jbeil, Byblos

شاید جالب باشد بدانید که بیروت زیباترین سواحل را در اختیار گردشگران تور مسافرتی این شهر قرار داده است. می توانید با فراغ بال یکی از ناب ترین سواحل بیروت را به عنوان مقصد انتخاب کرده از غروب آفتاب لذت ببرید. منظره ی دریا هنگام صرف غذا از دیگر موقعیت هایی است که در این شهر در اختیار شما قرار گرفته است. ساحل بیروت زیبا، آرام و جذاب است اگر بخت با شما یار باشد می توانید با اجراهای موسیقی زنده در یکی از سواحل بیروت روبه رو شوید. این سواحل با ارائه ی خدماتی فوق العاده نقاطی محبوب برای گردشگران تور مسافرتی به حساب می آیند. می توانید در کافه های دنج و صمیمی این سواحل فنجانی قهوه بنوشید و یا خودتان را به صرف یک وعده غذای محلی لبنانی مهمان کنید.

لبنان
  1. Cedars, Mt. Lebanon

این منطقه به عنوان نگین لبنان شهرتی خاص دارد. می توانید در این سایت تفریحی شاهد بهترین پیست اسکی لبنان باشید از جهت دیگر با درخت معروف cedar مواجه شوید. این درخت نقشی کلیدی در تاریخ و فرهنگ لبنانی ها دارد و به عنوان یک نماد مقدس برای این مردم قابل احترام است.

لبنان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لبنان، کشوری ملقب به عروس خاورمیانه + تصویر

زهرا رضایی ، جمعه 25 مرداد 1398

لبنان کشوری در غرب آسیا است که آن را عروس خاورمیانه می گویند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :