بهترین مقاصد جهان برای سفر | پیشنهادهایی که نباید از دست داد

آیا تصمیم شما برای رفتن به یک سفر و بازدید از جاذبه های جهانگردی جهان، قطعی است؟ بیشتر اهل دیدن جاذبه های طبیعی و بکر جهان هستید، یا تاریخ و فرهنگ اقوام و ملل و بازدید از مکان های تاریخی برایتان جذابیت دارد؟ به هرحال شما وقتی نیت سفر دارید، به عنوان توریست سعی کنید بهترین مقاصد سفر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، تا در زمان بازگشت با کوله باری از خاطره های زیبا، به ادامه ی زندگیتان برسید. در طول سفر، فارغ از همه ی مشغله های فکری خود، فقط به لذت بردن از بهترین جاذبه های گردشگری جهان و کسب انرژی مثبت از محیط اطرافتان، اهتمام بورزید. اگر قصد دارید در یک سفر مجازی با ما همراه باشید لطفاً تا پایان مقاله، پنجره ی خیالتان را باز کنید تا فکرتان یارای تصور زیباترین مکان های گردشگری را داشته باشد. در نهایت اگر در تصور خود، به مکان مطلوب خود دست یافتید، آن گاه بار سفر ببندید تا تصورات خود را در زندگی واقعی، از نزدیک لمس کنید. بنابراین با ما همراه باشید در سفری کوتاه به بهترین شهرهای توریستی جهان ...

بهترین مقاصد جهان برای سفر

جزیره ای با چشم انداز دریا

تا به حال از زیباترین جزایر , بهترین مقاصد سفر در دنیا چیزی شنیده اید؟ مشکلی نیست، ما شما را با کشور جزایر دیدنی آشنا خواهیم کرد. چشمان خود را ببندید و به این فکر کنید که بر بلندای تپه ای در یک جزیره، روبه دریا ایستاده اید. در حالی که نسیم خنکی صورتتان را نوازش می دهد، دستان خود را سایه بان چشم هایتان قرار می دهید و به افق خیره می شوید. برای درک این همه زیبایی به یونان سفر کنید و مقصد خود را شهر اویا قرار دهید، اقدام بعدی شما باید، انتخاب جزیره ی سانتورینی برای دیدن چشم انداز دریای اژه باشد.

جزیره ی سانتورینی

ژاپن مهد شکوفه های زیبای گلاس

بودن در میان شکوفه های گیلاس و لمس لطافت زیبایی های جهان، به طور حتم، قلب شما را از غبار تکرر روزهای گاه ملامت بار زندگی، خواهد زدود. برای آن چه در ذهن شما به تصویر کشیده شد، ژاپن را به عنوان مقصد سفر خود در بهار، انتخاب کنید و در میان تلألؤ صورتی رنگ شکوفه های گیلاس، عکس های یادگاری زیادی بیاندازید تا همیشه به عنوان، برگی از دفتر خاطرات شما باقی بماند زیرا ژاپن یکی از بهترین شهرهای توریستی جهان است.

ژاپن

از قصرهای مجلل مراکش دیدن کنید

اگر دوست دارید برای مدتی کوتاه به جایی سفر کنید که هر روز بتوانید به دور از هیاهوی شهر و آلودگی های آن، پیاده روی کنید و تنها به خوبی های دنیا فکر کنید، از گذرگاه های مراکش، که در کوه پایه های اطلس کوه، جای گرفته است و یکی از بهترین شهرهای توریستی جهان، غافل نشوید. در خیابان های مراکش قدم بزنید و از جاذبه های بی نظیر آن از جمله باغ ها، بازارها و البته قصرهای مجلل، دیدن کنید.

مراکش

جزیره ای در میان اقیانوس آرام

برای یک لحظه تصور کنید درست در یک جزیره در میان اقیانوس آرام هستید. از طرفی تالاب های فیروزه ای رنگ و از طرفی صخره های مرجانی، حتی یک لحظه هم فرصت راه یافتن افکار بد را به ذهنتان نخواهند داد. هر آن چه می بینید، ترکیبی از زیبایی های خلقت هستی است. تا می توانید از محیط اطرافتان انرژی مثبت بگیرید و چشمانتان را از دیدن یکی از زیباترین نقاط جهان، محروم نکنید. این تنها یک تصور نیست، برای سفر به بورا بورا، پلینزی فرانسه، یکی از بهترین شهرهای توریستی جهان، فرصت را از دست ندهید.

اقیانوس آرام

سفر به هند و بازدید از تامیل نادو

اگر کسی به شما پیشنهاد رفتن به تامیل نادو در هند را داده است، خوب است بدانید که این شهر از لحاظ گردشگری، به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. اگر دیدن قصرها و قلعه های قوم مغول، برایتان جذابیت دارد، پس عازم شمال شوید و اگر دید معابد هندو را ترجیج می دهید، فرصت را غنیمت شمارید و به جنوب بروید. در بازدید از معابد، معبد میناکشی را که به خاطر عظمتش خود یک شهر محسوب می شود، از قلم نیندازید. بیشتر هندی ها در تامیل نادو مشتاق بازدید از بخش شمالی آن هستند. در نهایت می توان تامیل نادو را یکی از  بهترین مقاصد سفر دانست. به نظر شما اولویت با کدام بخش است؟

تامیل نادو

زیبایی شیلی را در کوه های آن نظاره گر باشید

اگر از دیدن کوه های سربه فلک کشیده، احساس خوبی به شما دست می دهد، به شیلی، یکی از بهترین مقاصد سفر جهان سفر کنید. پارک ملی تورس دل پین، این امکان را به شما می دهد تا از بودن در میان کوه های استوار و لذت شنیدن انعکاس صدای خود در فضا، احساس سبکبالی داشته باشید. در این سفر، به چشمانتان، یکی از زیبایی های آفرینش را هدیه بدهید.

شیلی

چین و معماری منحصر به فرد آن

اگر عاشق معماری و دیدن زیباترین ساخت های دست بشر هستید، شهر ممنوعه ی چین را در مرکز پکن، به اولویت های مسافرت خود اضافه کنید. در آن جا از قصر امپراطوری چین که قدمت آن به 5 قرن می رسد، حتماٌ بازدید کنید زیرا اینجا، بهترین جاذبه های گردشگری جهان را دارد.

چین

ایتالیا و جاذبه های شگفت انگیز آن

شما از آن دسته از آدم هایی هستید که با دیدن تعداد کمی از جاذبه های جهانگردی راضی نخواهید شد؟ در این صورت برای عزیمت به ایتالیا، تصمیم تان را قطعی کنید. در ایتالیا ضمن بازدید از زیبایی های منحصربه فرد طبیعت و بهترین جاذبه های گردشگری جهان که در این کشور وجود دارد، فراموشتان نشود. ساحل صخره ای آمالفی از جمله مناطقی است که با دیدنش، انگشت حیرت بر دهانتان خواهید برد. پس درنگ نکنید برنامه خود را برای بازدید یکی از بهترین مقاصد سفر جهان، هماهنگ کنید.

ایتالیا

لذت بودن در جنوب ساحل غربی تایلند را از دست ندهید

برای لحظه ای تصور کنید سوار بر قایق در حال گذر از میان آب زلالی هستید که دور تا دورتان را سنگ های آهکی احاطه کرده است و هیچ جزیره ای را در نزدیکی خود نمی بینید. خودتان هستید و امواج آرام و صخره ها. ترس را از خود دور کنید، به این فکر کنید که شما دقیقاً در حال بازدید از یکی از زیباترین و بهترین مقاصد سفر جهان هستید. برای تجربه ی بودن در این مکان، به جنوب ساحل غربی تایلند بروید و از نزدیک زیبایی را لمس کنید زیرا این ساحل یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جهان است.

 تایلند

نیوزلند و گل های بنفش راسل لوپین

بودن در میان انبوهی از گل های بنفش چه احساسی در شما ایجاد خواهد کرد، چشمان خود را به هر طرف بچرخانید جز زبیایی و لطافت چیزی نصیب شما نخواهد شد. فکر نکنید فقط در یک رویای شیرین این احساس را تجربه خواهید کرد، نیوزلند و پارک ملی فیوردلند، این امکان را به شما می دهد که با دستانتان گل ها را لمس کنید و قلبتان، زیبایی را با تمام وجود احساس کند. بنابراین بازدید از بهترین مقاصد سفر در جهان را از دست ندهید.

نیوزلند

از کرانه های آسمان، میانمار را ببینید.

به این فکر کنید که در یک بالن نشسته اید و از فراز آسمان وقتی سرتان را پایین می گیرید، هزاران معبد بودایی را که جزو بهترین جاذبه های گردشگری جهان هستند، با معماری های متفاوت و البته بی نظیر نظاره گر هستید. برای به تصویرکشیدن این خیال، به باگان در مرکز میانمار سفر کنید.

میانمار

از زیباترین آبشارهای جهان غافل نشوید

حتماٌ تجربه کرده اید که برای دیدن آبشارهای زیبا، باید ابتدا پیاده روی کنید. امروزی ها می گویند: هرکه آبشار خواهد، باید پیاده طی کند. تعجب نکنید گفتم که به قول امروزی ها و گرنه قدیمی ها که مثال هندوستان و طاووس، این ها را می زدند. آبشارهای هاواسو و آریزونا از جمله جاذبه های جهانگردی در پارک ملی گرند کنیون و البته بهترین جاذبه های گردشگری جهان هستند که برای دیدن آن ها، کمی سختی راه قابل چشم پوشی است. البته اگر اهل پیاده روی هستید که دیگر جای هیچ حرفی نمی ماند. همش لذت است و زیبایی.

بهترین مقاصد جهان برای سفر

از بزرگ ترین مسجد دنیا در دبی دیدن کنید

اگر به دنبال برجسته ترین معماری های دنیا هستید، بدانید و آگاه باشید که مسجد شیخ زاید با 82 گنبد وفضایی با گنجایش 4000 نفر عبادت کننده ی حق، در ابوظبی دبی حتماٌ لذت سفر شما را دوچندان خواهدکرد. همانطور که می دانید، این روزها دبی، به یکی از بهترین شهرهای توریستی جهان تبدیل شده است.

دبی

پرتغال و خانه های روی تپه

اگر به پرتغال رفتید، سفر به لیبسون، پایتخت این کشور را از دست ندهید زیرا لیسبون یکی از بهترین شهرهای توریستی جهان است. در لیبسون، لذت دیدن، خانه های رنگارنگ واقع بر تپه های حاشیه ی رودخانه ی تاگوس، در کنار سایر جذابیت های بکر طبیعت، حتما در خاطر شما ماندگار خواهد شد.

پرتغال

برزیل و سواحل دیدنی در بستر شن های سفید

دیدن لاک پشت ها و دلفین ها تا چه اندازه برایتان جذابیت دارد؟ آیا از بودن در سواحلی که شن های سفید همچون بستری، آب زلال را در آغوش گرفته اند، آرامش خواهید گرفت؟ پس بی درنگ مقصد سفرتان را برزیل، برگزینید. در برزیل، مشتاقانه از منطقه ی فرناندو- د -نورون ها، دیدن کنید تا این منطقه هم، به جز ریو که به خاطر بازی های المپیک شما را به یاد برزیل می اندازد، برزیل را به شما یادآوری کند، ولی این بار به خاطر جاذبه های جهانگردی ای که تجربه ی دیدنش را داشته اید. درنیهات تنها می توان گفت که به خاطر تمام دلیل های گفته شده، یکی از بهترین شهرهای توریستی جهان و بهترین مقاصد سفر است.

برزیل

زیباترین معماری در مسکو که سازنده اش را کور کرد

پیشنهاد دیگر، برای کسانی که جویای هنر معماری در نقاط مختلف کشور هستند، بازدید از کلیسای جامع سنت باسیل، بنای به یادگارمانده از قرن 16ام میلادی است. در باب این معماری باید به این حقیقت تاریخ اشاره ای کنیم که ایوان مخوف، چشمان این معمار چیره دست را کور کرد که مبادا در جایی دیگر نظیر این بنا، ساخته شود. خودخواهی ایوان، باعث شد که اینک شما تنها این بنا را در مسکو، ببینید. پس اگر مایل به دیدن این کلیسا هستید بار سفر ببندید و راهی روسیه و سپس، مسکو شوید.

مسکو

خستگی راه را برای دیدن کیپ تاون، تحمل کنید

کیپ تاون در آفریقای جنوبی، به خاطر مناظر طبیعی بی نظیری همچون کوه های تیبل و سواحل طولانی آن، ارزش یک روز در راه ماندن را دارد. مطمئن باشید بعد از رسیدن به کیپ تاون، تنها چیزی که قلب شما را تسخیر خواهد کرد، زیبایی است و دیگر هیچ.

کیپ تاون

منطقه ای خوش آب و هوا در ایسلند

اگر قصد سفر به ایسلند را دارید، امیدوارم کسی شما را از این تصمیم بازندارد. تالاب های آبی رنگ بلو لاگون، چشمان شما را مسحور خود خواهدکرد. اگر خواستار علت آبی رنگ بودن این تالاب ها هستید، بدانید وجود سیلیکا، این ویژگی منحصربه فرد را برای این آب، سبب شده است. در این منطقه، علاوه بر انحصار قلب شما میان زیبایی های این هستی، تأثیر مثتبی روی پوست خود احساس خواهیدکرد. پس از سفر به ایسلند، جا نمانید. از قدیم گفته اند: شنیدن کی بود مانند دیدن.

ایسلند

تپه های شنی نامیبیا

تابه حال به این فکر کرده اید که دیدن تپه های شنی، چقدر لذت دارد؟ اگر دوست دارید برای یک بار هم که شده این لذت را تجربه کنید، به صحرای ساحلی نامیبیا، سفر کنید. منطقه ی سوسوس ولی، جایی است که شما می توانید، بلندترین تپه ها البته از نوع شنی اش، را نظاره گر باشید. فکر می کنید زمانی که یک تپه ی شنی به بلندای 400 متر، را از نزدیک ببیند، چه احساسی در شما پدیدار خواهدشد؟

نامیبیا

پاریس و زیباترین جاذبه های توریستی آن

شاعر می فرماید که خوشا شیراز و وضع بی مثالش. البته این در کشور خودمون صدق می کنه. شاید شاعر فرانسوی هم، شبیه به این بیت چیزی سراییده باشد. مثلاٌ خوشا پاریس و جاذبه های بی مثالش. البته هنوز چیزی از بیانات این شاعر به دست ما نرسیده است. به هرحال با بهتر است به موضوع خودمان بپردازیم. در فرانسه، از رفتن به پاریس هرگز پشیمان نخواهیدشد. عکس های خودتان را در قاب بهترین و زیباترین مناظر طبیعی، تاریخی پاریس حک کنید، و تا می توانید در پاریس گردش کنید و فرصت دیدن زیبایی های جهانگردی را در این منطقه از دست ندهید.

پاریس

شهر صورتی در هند

چقدر از دیزاین خانه یتان با رنگ صورتی لذت می برید؟ حالا فکر کنید وارد شهری می شوید که برق صورتی رنگی در چشمان شما منعکس خواهدکرد. اگر هند را برای سفر انتخاب کرده اید، حتماٌ از جیپور دیدن کنید. شهری که ساختمان های صورتی رنگ آن را مزین کرده اند، و برجسته ترین نمونه ی این ساختمان ها، هوامحل به معنای قصربادهاست. از قصربادها که خود معماری منحصربه فردی را از آن خود کرده است، دیدن کنید و خاطراتی خوش در دفترتان ثبت کنید.

هند

سفر مجازی ما به پایان رسید. کدام منطقه و کدام جاذبه ی جهانگردی، را ترجیح می دهید؟ سفر به خودی خود، بهترین راهگشا برای دورکردن غم از قلبتان است، پس بهترین نقاط جهان را که بیشترین احساس شادی برایتان به ارمغان خواهدداشت را خوب شناسایی کنید و برای مدتی فقط به زیبایی های جهان بیاندیشید. سفرتان خوش، دلتان شاد.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین مقاصد جهان برای سفر زمستانی، زیبایی همراه سرما و نخوت

سعید حسنی ، شنبه 5 اسفند 1396

باران های سرد و آسمان خاکستری، سفرهای زمستانی را مختل می کند. اما لذت تجربه نوشیدنی های گرم، دامنه های برفی، دریاچه های یخ زده پس چه می شود؟

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 10 تیر 1396

    اطلاعات بسسسسیار مفید و جالبی بود با تشکر

    • 8 تیر 1396

    شماها که اینقده از ایرانیا دعوت میکنین برن کشورهای خارجی ببینن.نگاه کنیببینید اوناهم اینقده تعریف میکنند ازایران.بدبختا پولمون باید توکشورخودمون بمونه