تفریحات هیجان انگیز در تهران | در پایتخت خوش بگذرانید

گاهی وقت ها ممکنه که حوصلمون سر بره و بخوایم حسابی تفریح کنیم و کمی هیجان داشته باشیم..اینجور وقتها باید بدونید که بهترین کارها و تفریحات ت پایتخت چی هست و برای انجام دادن اونها چه کارهایی باید انجام بدید؟انجام تفریحات در تهران کار خیلی ساده ای هست و به دلیل اینکه اماکن تفریحی هم تو پایتخت وجود داره به راحتی میتونین هیجان در تهران رو لمس کنین بنابراین تو این مقاله باما همراه باشید تا برای اوقات فراغتتون بهترین برنامه ریزی رو انجام بدیم... در ادامه تفریحات هیجان انگیز در تهران رو بهتون معرفی میکنیم

هیجان در تهران

رفتن به پارک آبی

یه حرکت هیجان انگیز و لذت بخش تو پایتخت که خیلی هم هیجان انگیزه رفتن به پارک آبی و انجام تفریحات آبیه.بخصوص اینکه هوا روبه گرم میره و اینکار میتونه فوق العاده لذت بخش باشه . شما میتونین برای آشنایی به بهترین پارک های آبی تهران این مطلب رو مطالعه کنین.

پارک آبی

تیوپ سواری

تیوپ سواری یکی از تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده لذت بخش تو پایتخته که ارزش این رو هم داره که اون رو بارها تکرا کنین، برای تیوپ سواری باید به پیست پرواز در آسمان بری که تو دریاچه چیتگر هم قرار گرفته. این تفریح یکی از تفریحات هیجان انگیز در تهران هست که برای لحاظاتی حس پرواز در آسمون بهتون دست میده.

تیوب سواری

بولینگ

بولینگ هم از اون دسته ورزش های بی حاشیه ای که برای تمرکز و استراحت ذهن خیلی عالیه.اگر به دنبال یه تفریح آروم و بی درد سر هستین بهتون توصیه میکنیم که سری به بولینگ سرزمین عجایب بزنین و هیجان های کوچیک و لذت بخش رو هم بچشین.

بولینگ

پینت بال

بهترین و هیجان انگیز ترین ورزشی که میتونه انرژی شما رو تخلیه کنه و لحظات پر خنده ای رو براتون بسازه پینت بال هست که در اون دو تیم تشکیل میدین و درست مثل قدیم ها با هم تفنگ بازی میکنین، با این تفاوت که اینبار گلوله های رنگی رو به سمت هم پرتاب میکنین که لباس های مخصوصی که به تنتونه هم رنگی میشه. اگر به این ورزش علاقه مند شدین میتونین  سری به پینت بال برج میلاد بزنین و یکروز هیجانی رو هم تجربه کنین.

هیجان در تهران

سورتمه تهران

تاحالا سورتمه رو تجربه کردی و دوس داری از امکانات اون استفاده کنی و کمی آدرنالین خونت رو بالا ببری. میتونی سرعت سورتمه خودت رو تنظیم کنی و درجه سرعت و شتابش رو هم خودت انتخاب کنی. لذت سورتمه سواری تو تهران اینه که میتونی از تماشای مناظر اطرافت هم نهایت لذت رو ببری.

هیجان در تهران

جت اسکی

اگه عاشق قایق سواری و آب بازی هستی و فکر میکنی تهران هیچ جورساحلی نداره تا ازش لذت ببری باید بگیم که هنوز تفریحات هیجان انگیزی مثل جت اسکی رو تجربه نکردی. تهران دریاچه مصنوعی بزرگی داره که دریاچه چیتگر و دریاچه فشافویه در اتوبان قم نمونه ایی از اونهاست. تو این مکان ها میتونی تجربه های لذت بخشی از تفریحات هیجان انگیز در تهران رو داشته باشی.

جت اسکی

پارک ژوراسیک تهران

تماشای عصر دایناسورها تو تهران به نظر لذت بخش و جالب میاد.در تهران پارکی وجود داره که در سال 92 افتتاح شد و از طراحی های فوق العاده طبیعی در اونها استفاده شده ،بصورتی که اونها قادر به حرکت هم هستن. پس اگه به دایناسورها و نحوه زندگی و از تخم بیرون اومدنشون علاقه داری بهتره تا سری به پارک ژوراسیک تهران بزنی

پارک ژوراسیک

بانجی جامپینگ

هیجان انگیزترین و یا شاید ترسناک ترین تفریح که میتونه حسابی ضربان قلبت رو بالا ببره بانجی جامپینگ در تهران هست که فرد در اون از طناب بلند و محکمی آویزون میشه از ارتفاع خیلی بلند هم سقوط میکنه.بانجی جامپینگ توچال و بوستان ولایت بهترن گزینه ها برای طعم این تفریح لذت بخش هستن. این گزینه از تفریحات در تهران میتونه لحظات به یاد موندنی رو براتون ماندگار کنه.

بانجی جامپینگ

کارتینگ

اگه اهل رقابت و مسابقه هستی و عشق ماشین سواری و سرعت و انجام تفریحات در تهران رو داری، بهتره که کارتینگ رو هم تجربه کنی.با جمع دوستانتون به مجموعه کارتیگ در ضلع شرقی استادیوم آزادی قرار گرفته برید و با هم مسابقه های هیجان انگیزی رو هم تجربه کنین.

کارتینگ

زیپ لاین

اگر پرواز کردن یکی از آرزوهای دیرینت بوده، بهترین راه برای تحقق بخشیدن به اون انجام ورزش زیپ لاینه. به این صورت که بایه قرقره به سیم بکسل که در عرض دره هست متصل میشین و یه مسیر مشخصی رو هم تا انتهای اون طی میکنین این ورزش هم یکی از لذت های هیجان در تهران هست.

زیپ لاین
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هیجان انگیزترین تفریحات تهران | با این تفریحات دیوانه شوید

شایسته عسگریان ، دوشنبه 1 مهر 1398

تهران، شهری بزرگ و شلوغ بوده که اگر شما عاشق هیجان هستید، اماکن تفریحی تهران چشم به راه شما هستند تا خاطره ای شیرین را برایتان خلق کنند.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :