خلیج هالونگ بای | جاذبه گردشگری در ویتنام به نام اژدهای نشسته

یکی از زیباترین جاهای دیدنی ویتنام خلیج هالونگ بای می باشد، خلیجی که در سال 1994 میلادی تحت نظر میراث جهانی یونسکو قرار گرفت ، این خلیج در نیمه شرقی کشور ویتنام قرار دارد ، همچنین این خلیج حفاظت شده است و تحت حفاظت سازمان محیط زیست قرار دارد. هرچند که جاذبه های گردشگری ویتنام زیاد است اما این خلیج با داشتن مناظر نفس گیر، توانسته به یکی از زیباترین جزیره های ویتنام و سواحل ویتنام تبدیل شود. بنابراین با ما هم راه باشید در سفر به ویتنام برای بازدید از این منطقه رویایی ...

خلیج هالونگ بای در ویتنام

هالونگ بای به چه معناست ؟

شاید براتون سوال بشه که هالونگ بای به چه معناست ؟ هالونگ بای به معنی اژدهاست، در گذشته به اژدهایی که نشسته هالونگ بای می گفتند، گفتنی است که این نام تا قبل از قرن 19 انتخاب نشده بود. نکته مهم این است که می گویند این خلیج خلیج افسانه ای ست، بعضی از ساکنین گفته بودند که در این خلیج مار ماهی غول پیکری قرار دارد که گاهی اوقات سر خود را از آب بیرون می برد و باعث ترس و وحشت مردم می شد. بعضی از ساکنین هم می گفتند که شکل ظاهری این جزیره شبیه هالونگ بای یا اژدهای نشسته می باشد و این دلیل نام گذاری این جزیره است. نظر عده ای هم این است که وقتی امواج با صخره ها برخورد می کرد صدای وحشتناکی تولید می کرد که به دلیل این صدا این اسم برای خلیج انتخاب شده. اما در کل دلایل نامگذاری این خلیج هر چه که باشد را کنار می گذاریم چون این جزیره آنچنان  زیبا و عالی است که هر گردشگر و توریستی را از سرتا سر جهان جذب خود کرده است. بنابراین در سفر به ویتنام، بازدید این منطقه را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا یکی از شناخته شده ترین جزیره های ویتنام است.

خلیج هالونگ بای

هالونگ بای، یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام

هالونگ بای اسم  مجموع جزایری است که شامل 1969 جزیره می باشد. برخی از جزایر مسکونی و برخی دیگر غیر مسکونی می باشد، جزایر آهکی و جزایر کوچکی که از آب سر بیرون آوردند، مانند عکسی زیبا هستند، مانند نقاشی نفس گیر که یه نقاش حرفه ای کشیده است. در خلیج هالونگ بای شما تصوری که از بهشت دارید را به صورت زنده و طبیعی می توانید تماشا کنید و لذت ببرید. عبور با کشتی از میان این همه صخره که از آب به بیرون آمدند و شنا در سواحل این جزیره ها که به صورت تکه تکه از هم جدا شدند و در خلیج هالونگ بای قرار گرفته اند، لحظاتی که شما در رویا تجسم می کنید را به واقعیت تبدیل می کند. در میان این آب ها غار هایی وجود دارد، برای دسترسی به این غار ها شما باید با محلی هایی که خوب به این منطقه آشنایی دارند همراه شوید و با تجهیزات کامل وارد این غارها تا در امینت کامل، زیبایی و شگفتی های آن ها را ببینید. بازدید از این خلیج زیبا در سفر ویتنام که یکی از جاهای دیدنی ویتنام است، می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

خلیج هالونگ بای

خلیج هالونگ بای
خلیج هالونگ بای
خلیج هالونگ بای
خلیج هالونگ بای
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری هانوی | سفر به هانوی ویتنام

mozhdeh.nasseem ، دوشنبه 20 شهریور 1396

هانوی شهری از ویتنام شمالی است که پس از گذشت سالها از حکومت رژیمی محدود کننده بر آن، هم اکنون سرشار از انرژی است.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 24 اردیبهشت 1396

    چه بهشتی کاش منم پولدار بشم بتونم خارج از کشور برم