بهترین گجت های سفر | تکنولوژی رو با خود به مسافرت ببرید

انسان ها در طول تاریخ به فکر ساخت ابزارهایی بودند که با کمک آن ها بتوانند راحت تر زندگی کنند ، در چند سال اخیر بهترین گجت های سفر و تکنولوژی جدید باعث شده ابزار های زیادی برای راحت تر شدن زندگی و حتی ابزارک هایی برای کمک به داشتن مسافرت هایی آسان تر ساخته شده است. می خواهیم در این مطلب شمارا با چند نمونه از این گجت های سفر آشنا کنیم. پس با همگردی همراه شوید.

تکنولوژی در سفر


اسپیکرUE Roll 2

یو ای رول 2 (UE Roll 2) اسپیکر جالبی است که احتمالا کمک زیادی به شما می کند ، در طراحی این گجت گیره ای تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید در هر حالتی چه شنا و چه کوه پیمایی  به آسانی همراه خود داشته باشید ، این اسپیکر ضد آب است و می توانید با خیال راحت با آن شنا کنید هرچند طراحی گرد و پهن آن باعث می شود که روی آب معلق شود قدرت صدای این اسپیکر خوب است که حتی با سر و صدای محیط مانند موج آب دریا نیز می توانید به آهنگ دلخواهتان گوش دهید.

 

بهترین گجت ها

دوربین گوپروی ViDi X UO

دوربین گوپرو (GoPro) ، ابزاررکی که با کمک آن می توانید بهترین سلفی ها را بگیرد. این دوربین نیز ضد آب است تا به راحتی بتوانید در زیر آب هم تصاویر فوق العاده ای خلق کنید.

بهترین گجت ها

مچ بند June by Netatmo

آیا پوست حساسی دارید و باید از ضد آفتاب آستفاده کنید و یادتان میرود که به موقع تجدیدش کنید؟ با گجت مچ بند جون از شرکت نتاتمو (June by Netatmo) دیگر یادتان نمیرود. ، باید این گجت  را با گوشی سینک کنید و سپس به سوالهایی جواب دهید ، سپس این ابزارک بهترین کرم های ضد آفتاب را به شما نشان می دهد. اگر به زیبایی پوست خود اهمیت میدهید حتما از این ابزارک استفاده کنید.

بهترین گجت ها
هدفون Beats

آیا با هدفون یا هندفری باز هم در طول رسیدن به مقصد مورد نظرتان صدا های محیط اذیت تان میکند؟ پس به یکی از هدفون های شرکت Beats نیاز دارید.

بهترین گجت ها

پرینتر Prynt

خیلی ها دوربین هایی که امکان ظهور عکس فوری دارند را دوست دارند. گجت پرینت را به راحتی به گوشی متصل کرده و مانند یک پرینتر هر عکسی که خواستید را از حافظه ی گوشی پرینت بگیرید. این پرینتر میتونه یکی از بهترین گجت های سفر باشه

بهترین گجت ها

کوله پشتی خورشیدی BirkSun

حال که چندی از این گجت ها را معرفی کردیم نوبت به کوله پشتی ای برای حمل آنها و وسایل دیگر سفرتان نیاز داید. کوله پشتی خورشیدی برک سان (BirkSun) به این منظور تولید شده که با پنل خورشیدی یا برق شارژش کنید و در حال گردشتان نگران تمام شدن شارژ گوشیتان نباشید. البته با تهیه ی یک تبدیل همه کاره می توانید هر چیزی که شارژی است را به راحتی شارژ کنید.قطعا این وسیله یکی از موردنیاز ترین وسایل سفر برای شما خواهد بود

بهترین گجت ها

نظرتان در مورد این گجت ها برای سفر چیست؟

آیا شما هم گجتی خوب برای سفر می شناسید؟

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین شیوه حمل و نقل در سفر | با چی به مسافرت برم؟

شایسته عسگریان ، چهارشنبه 4 اسفند 1395

در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب بهترین شیوه حمل و نقل در سفر راهنمایی کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :