رستوران های لوکس تهران | گرون ترین رستوران های تهران

بعضی اوقات این که بتونی توی یکی از رستوران های لوکس و گرون غذا بخوری حس خوبی به آدم میده، که البته تجربه ش برای همه خیلی هم ممکن نیست. البته اینکه بعضی جاها قیمت های گزافی میگیرن دلیل بر این نیست که واقعا لوکس باشن و از همه لحاظ عالی باشن، خیلی جاها هستن که برخورد گارسون هاشون خوب نیست، کیفیت غذاهاشون به پولی که پرداخت میکنیم نمی ارزه یا مشکلات دیگه ای دارن. رستوران های لوکس تهران کم نیستن برای همین یکم انتخاب بینشون سخته. برای خوردن غذا توی رستوران های لوکس تهران بی شک باید هزینه ی زیادی رو پرداخت، برای همین اگه آدم بخواد بره خوبه که از قبل یه شناختی از اونجا داشته باشه. این گرون ترین ها به منطقه ی خاصی از تهران محدود نمیشن و توی مناطق مختلف شهر، رستوران های شیک تهران پخش شدن. وقتی اسم لوکس رو کالا یا مکانی میاد قطعا باید توقع قیمت های عجیب هم داشته باشیم. در ادامه با ما باشید تا بهتون گرون ترین رستوران های تهران رو معرفی کنیم.

لوکس

 تاج محل

رستوران های زیادی در پایتخت وجود دارن که انواع طعم ها رو از سرار دنیا ارائه میدن. اما رستوران های هندی در تهران اونقدر زیاد نیستن برای همین رقابتی زیادی  بینشون هستش. تاج محل جزو لیست رستوران های شیک تهران هستش و سال هاست یکی از گرون ترین رستوران های تهرانه. تاج محل اکثرا خیلی شلوغه و ممکنه مدت زیادی رو منتظر میز بشید، کیفیت غذاها خیلی خوبه و باید بدونین که غذایی که میخورین به معنای واقعی هندی و خیلی تنده. نوشیدنی که در ابتدا سرو میکنن خیلی خوش طعم هستش اما تنها مشکلی که اینجا داره اینه که گارسون هاش رفتاری دوستانه ندارن.
آدرس: میدان ونک، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29

رستوران تاج محل

عالی قاپو

رستوران عالی قاپو  یمی از گرون ترین رستوران های تهران هستش که اگه طرفدار سبک های سنتی هستین، از عالی قاپو هم خوشتون میاد، در عالی قاپو حال و هوای تهران قدیم رو میتونید تجربه کنین. طراحی عالی قاپو خیلی زیباس و با تابلوهای قدیمی و بسیار نفیس تزئین شده که شاید نتونین هیچ جای دیگه نظیرش رو پیدا کنین. عالی قاپو انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیتی عالی ارائه میکنه. اگه مهمون خارجی دارین اینجا میتونه انتخاب خوبی باشه به علاوه اینکه موسیقی زنده هم دارن.
آدرس: ونک، ابتدای گاندی

غذا

رستوران شاندیز جردن

شاید یکی از رایج ترین اسم های رستوران توی ایران شاندیز باشه، اما بهتون قول میدم تعداد زیادیشون نه کیفیت خوبی دارن نه شیشلیک های خوشمزه ی شاندیز رو سرو میکنن. رستوران شاندیز بی شک یکی از بهترین شیشلیک های ایران رو داره. نمیتونیم از این بگذریم که قیمت های اینجا خیلی بالاس اما واقعا کیفیت بالای غذاها ارزشش رو داره. طرز برخورد گارسون ها خیلی خوبه و سرویس دهی منحصر به فردی دارن. دکوراسیون شاندیز به حدی لوکس و زیباس که  به محض ورود به شما احساس تجلل و شیکی رو میده. برای همین حق بدید که شاندیز سال هاست جزو رستوران های لوکس تهران باشه. البته باید بدونین که شاندیز همیشه و مخصوصا آخر هفته ها خیلی شلوغه و باید برای خالی شدن میز منتظر بشین و جای پارک هم سخت پیدا میشه.
آدرس: جردن، بلوار صبا

رستوران شاندیز جردن

آنتروکوت

از دیگر رستوران های لوکس تهران آنتروکوت هستش که به محض ورود با استقبال نگهبانی خوش برخورد مواجه میشین. دکوراسیون داخلی آنتروکوت به سبکی فرانسوی و اروپایی تزئین شده و حس میکنین که در فرانسه غذاتون رو میل میکنین. آنتروکوت انواع غذا روو سرو میکنه اما تمرکز بیشتری روی غذاهای دریایی دارن که البته طعم خیلی خوبی هم دارن. استیک های این رستوران خوشمزه ن و باید امتحانشون کنین. البته آنتروکوت با این که جزو جاهای لوکس و خیلی گرون به حساب میاد اما شاید خیلی هم شما رو نتونن راضی کنن.
آدرس: اتوبان کردستان، خیابان شیراز جنوبی، نبش کوچه ی ژاله.

آنتروکوت

مانسون

رستوران چینی مانسون بدون شک به حق جزو لیست رستوران های شیک تهران قرار گرفته، چون هم غذاها رو با کیفیتی عالی سرو میکنن که جاهای هیچ گله و ناراحتی برای شما نمیزاره و هم اینکه خیلی به طراحی غذاها دقت دارن و به زیبایی دیزاینشون میکنن. مانسون فضای باز هم داره و وقتایی که هوا خوبه واقعا لذت غذا خوردن رو دو چندان میکنه. برخورد پرسنل خیلی مودبانه و خوبه. مانسون آبمیوه های طبیعی خوبی داره که باید همراه با سوشی های عالیش تست کنین اما واقعا مواظب پرخوریتون باشین چون حسابی گرون در میاد.
آدرس: خیابان گاندی، نبس کوچه چهارم، مرکز خرید گاندی.

مانسون

 بیستانگو 

بیستانگو رستورانی در هتل رامتین هستش که غذاهای بین المللی سرو میکنه و البته سرآشپزش خارجیه. این رستوران علاوه بر گرون بودن، یکی از رستوران های شیک تهران هم محسوب میشه. اگه از طرفدارای غذاهای گوشتی هستین حتما به بیستانگو برین تا طعم واقعی گوشت رو بچشین. دیزاین غذاها به حدی شیک، لوکس و زیباس که مطمئنا دلتون میخواد ازش عکس بگیرین. طراحی داخلی شیک و زیبای این رستوران حس خوبی به آدم میده و اصلا هم لازم نیست نگران جای پارک باشید چون نگهبان ماشینتون رو پارک میکنه و سوئیچ رو تحویلتون میده.
آدرس: خیابان ولیعصر، هتل رامتین

 بیستانگو

البرز

در بین انتخاب های لوکس همیشه اسم رستوران البرز به میون میاد. البرز تا مدت ها گرون ترین رستوران پایتخت به حساب می اومد، باید اعتراف کنیم که کباب های البرز خیلی عالیه و رقبای کمی از نظر کیفیت داره. کباب های نیم متری البرز، استیک و شنیسل های خوبش رو حتما باید امتحان کنین. البرز به عنوان یه رستوران لوکس با کباب های ممتاز بین همه ی رستورانگردها مشهوره.
آدرس: سهروردی شمالی، بالاتر از چهار راه بهشتی، نبش کوچه نیکو قدم

رستوران-البرز

لوشاتو

لوشاتو یکی از رستوران های شیک تهرانه. کیفیت، خدمات عالی، دکوراسیون بی نظیر، پرسنل مودب و محیط مناسب همه تعاریفی کوچیک در برابر لوشاتو هستن، اگه دنبال یه جاهای فوق لوکس میگردین باید حتما برید لوشاتو. لوشاتو به معنی قصر هستش و واقعا هم اسمی مناسب انتخاب کردن. ساختمان لوشاتو دو طبقه و نیم و در مقابل کاخ سعدآباد قرار داره. منوی این غذا شامل ده ها نوع سوپ و پیش غذا و بیش از بیست نوع غذای اصلی داره. منوی غذاهای دریایی لوشاتو کامل و بسیار خوش طعمه. پیشنهاد میکنم حتما مهمون های خارجیتون رو به لوشاتو دعوت کنین و پیش غذا خاویار بلوگا، غذا فیله مینیون و لابستر کاردینال با سس خامه لوشاتو رو امتحان کنین. این منوی خاص فرانسوی، بین المللی رستوران لوشاتو و سرویس 5 ستاره این رستوران باعث می شه که لوشاتو قطعا یکی از رستوران های لوکس تهران و گرون ترین هاش باشه.
آدرس: تجریش، خیابان فنا خسرو، سه راه دربند، پلاک 67

لوشاتو

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد  جزو یکی از گرونترین رستوران های تهرانه و ایده ی گردان بودن یکی از دلایل حضورش در لیست رستوران های لوکس تهران هستش. کیفیت غذاهای این رستوران عالیه و میتونین با منظره ای زیبا از شهر غذاتون رو میل کنین. انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و سالاد بوفه آزاد از امکانات این رستورانه و اگه دلتون میخواد توی یه مکان لوکس و رومانتیک غذاتون رو میل کنین انتخاب خوب و صد البته گرونیه.
آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

دیوان

دیوان در صدر لیست ما قرار میگیره و واقعا جزو گرون ترین و لوکس ترین رستوران های پایتخت به حساب میاد. این رستوران در طبقه ی هشتم سام سنتر قرار داره و فضایی فوق مدرن با المان هایی ایرانی داره. اسم خیابون فرشته مساوی با گرون بودنه و شامل دیوان هم میشه. وقتی وارد دیوان بشین متوجه تفاوت سرویس دهی این رستوران با بقیه جاها  میشین. در رستوران دیوان غذاهای ایرانی به شیوه ای مدرن سرو می شن. مثلا استیک با کته یا همون کته استیک یکی از غذاهای معروفِ دیوان هستش که یکی از گران ترین غذاهای تهران هم به شمار میان. غذاهای کوچکی هم به عنوان پیش غذا در رستوران دیوان سرو می شه که می تونی امتحان کنی و قطعا خاطره خوبی براتون باقی میزاره. در ضمن تالار آیینه رستوران دیوان هم یک فضای اختصاصی هست که با رزرو قبلی می تونید اونجا بشینید و تجربه لوکس تری هم داشته باشین.
آدرس : خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر

دیوان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لوکس ترین رستوران های تهران | بهشت را در بهترین رستوران ها ببینید

شایسته عسگریان ، یکشنبه 5 آبان 1398

در این مطلب با لوکس ترین رستوران های تهران آشنا شوید و طعم غذا را در شیک ترین رستوران ها بچشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :