سورتمه تهران را بیشتر بشناسید | لذت پــــــــرواز در پایتخت

کمتر کسی پیدا میشه تا وقتی اسم تهران به گوش برسه راجع به جاذبه های هیجان انگیز و دیدنیش تعریف کنه و بیشتر اوقات اهالی پایتخت در حال گله و شکایت از شلوغی ها و آلودگی هستن. اما اگر از اون دسته آدم های مثبت اندیش و اهل سفر و هیجان باشید، در سفرتون به تهران باید بگیم که این شهر مظلوم پشت چهره ی دود گرفتش جاذبه های مختلف و دوست داشتنی ای داره که تموم سختی ها رومیشه تو این مکان ها از یاد برد.آدرس سورتمه سواری در تهران و پیدا کردن اون بسیار راحت هست و اگر اهل هیجان و تفریح هستین با ما همراه شین تا هیجان سورتمه سواری در تهران رو در سورتمه تهران یا سورتمه دربند به شما نشون بدیم...

سورتمه تهران4

سورتمه دربند

مسیر سورتمه تهران در سال 1392 افتتاح شد که سرعت اون 40 کیلومتر بر ساعت و 850 متر در سطح بالاتری از زمین قرار گرفته. طول مسیر سواری در تهران پیچ در پیچ و در عین حال ایمن هست. سوار شدن روی این سورتمه هیجان وصف ناپذیریه که برای گردشگرانی که به این منطقه قدم میگذارن خیلی جذاب هست. ظرفیت ماشین هایی که بر روی ریل حرکت میکنند دو نفره هست و نکته ای جالبی که در سرعتشون وجود داره اینه که سرنشین ها میتونن سرعت خودشون رو کنترل کنن، به این صورت که در کنار این صورتمه اهرم قرار داره و با کشیدن اون هم سرعت کم میشه و میتونین به آرامی از تماشای مناظر اطرافطون هم لذت ببرین. اگر دنبال هیجان بیشتری هستین میتونین سرعت رو تغییر ندین و از پستی ها بلندی های یکدفعه ای و چرخشی بصورت 360 درجه از مسیرتون لذت ببرین. نکته مهم در مورد سورتمه دربند این هست که تمام گروه سنی میتونن از این تفریح استفاده کنند و با پیدا کردن آدرس سورتمه تهران به راحتی به این مکان برید.

سورتمه تهران3

امکانات سورتمه سواری تهران

سورتمه تهران یا سورتمه دربند با بازدید و استقبال روز افزون گردشگران از سورتمه، امکانات تفریحی و گردشگری رو در این پارک راه اندازی کردند. مجموعه های سینما پرواز، سافاری نمونه تفریحات سورتمه سواری در تهران هست که در ساخت اونها هم از تکنولوژی های مدرن استفاده شده.زمین بازی برای کودکان، پیست دوچرخه سواری، آلاچیق های خانوادگی و ... از دیگر امکانات این مجموعه هست و آدرس سورتمه تهران رو هم میتونین به راحتی پیدا کنین.

سورتمه تهران2

زمان بازدید و آدرس سورتمه تهران

میتونین در تمام روزهای سال از ساعات اولیه تا شب بهسورتمه سواری تهران برید و لذت رو در این مکان تجربه کنید. در شش ماه اول سال از ساعت 10 صبح تا 21 (ساعات 1 و 2 بعد از ظهر تعطیل ) و در پاییز و زمستان هم از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر (1 و 2 بعد از ظهر تعطیل ) این مجموعه به روی گردشگران باز هست. در روزهای بارانی و برفی هم قبل از مراجعه تماس بگیرید. بهای این بلیت 14 هزار تومان هست و قیمت اون هم در تمام روزها ثابت هست که بلیط هم بصورت حضوری خریداری میشه.
آدرس: ایران. تهران. 
میدان تجریش. خیابان دربند. خیابان اسدالهی. بوستان جنگلی گلاب دره.
تلفن:   22725307 _021

سورتمه1

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروفترین فودکورت های تهران را بیشتر بشناسید

علی جغتایی ، سه شنبه 17 فروردین 1395

اگه برنامه خرید یا گردشی خاصی دارین و به این فودکورت ها نزدیک هستین حتما یکیشو امتحان کنین و مطمئنن باشین که پشیمون نمی شین...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :