سفر به دور دنیا با موتورسیکلت | این بار گالیور یک زن است !!

نیکی میسورلی، نامی است که بعد از خواندن این خبر، با شنیدنش به یاد جرات، شهامت و ریسک می افتید. این خانم 30 ساله اهل آلاسکا با فروختن تمام لوازم زندگی و کار پاره وقت، توانسته هزینه مسافرتش را تامین کند. یک ماجراجویی به سبک داستان سفر به دور دنیا در 80 روز ژول ورن. او تصمیم گرفته که سفر به دور دنیا با موتورسیکلت را امتحان کند و ریسک های این کار را نیز به جان خریده است. در ابتدا قرار بود که نامزد این خانم هم همراهی اش کند که بعدا به دلیل خطرات احتمالی، از این کار سر باز زد و نیکی تصمیم گرفت که تصمیمش را عملی نموده و به تنهایی سفر کند. او مسافرتش را از کشور آلاسکا شروع کرد و بعد از آن به پاناما رفت و تاکنون توانسته، 9 کشور مختلف را از نزدیک ببیند. این دختر که به او لقب " دختر موتورسوار آلاسکا " داده اند، قصد دارد که در ادامه به اروپا، آسیا و سپس آفریقا برود. پیش از این، دخترانی بوده اند که سفر به دور دنیا با دوچرخه را در کارنامه سفر خود داشته اند، اما اکنون این خانم اهل آلاسکا، قصد دارد این کار را با موتورسیکلت تجربه کند.
شاید از نظر شما این کار، خظرناک و سخت بیاید و تامین هزینه های سفر به این شکل، غیر ممکن باشد، اما همیشه راه حل های مناسبی وجود دارد. شما در این باره چه فکر می کنید؟

سفر به دور دنیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دانستنی هایی درباره هزینه سفر به دور دنیا

چرمچی ، چهارشنبه 7 آذر 1397

در این مطلب همگردی، به توضیح این نکته می پردازیم که هزینه حدودی سفر به دور دنیا چقدر است و چگونه می توان رویای بزرگ سفر به دور دنیا را حقیقت بخشید.

نظرت چیه
6 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 2 اردیبهشت 1396

    شجاعت این زن قابل تحسین است . من هم این رویا را دارم.

      • 3 اردیبهشت 1396

      :) کاملا درسته. من هم همینطور دوست عزیز. امیدوارم رویاتون به حقیقت تبدیل بشه.

    • 2 اردیبهشت 1396

    منم میدونم گالیور فقط تو سرزمین لی لی پوت نبوده ولی با توجه به انیمیشنی که تو ایران نشون داده شده مارکوپولو به جهانگردی مشهوره و نه گالیور ضمن اینکه در رمان اصلی هم گالیور فقط به چهار سرزمین سفر میکنه، من فکر نمیکنم کسی که به چهار سرزمین سفر کنه جهانگرد باشه

      • 3 اردیبهشت 1396

      البیته که جهانگرد بوده، چون به چهار سرزمین ناشناخته سفر کرده. یعنی جهان رو گشته و چهار تا سرزمین ناشناخته رو از بینشون کشف کرده :) اما خیلی ممنون از توجه و تذکرتون :)

    • 2 اردیبهشت 1396

    واین کار از یک زن بر نمی آید چون در مرحله اول باید از ناموس خود بگذرد وبعدبه عواقب آن که برای یک آدم سالم زیان بار است فکر کند

      • 2 اردیبهشت 1396

      در حال حاضر که این خانم و بسیاری از خانم های دیگه حتی ایرانی از پس این کار براومدن و مشکلی هم براشون به وجود نیومده و دلیل عمده این مسئله هم اینه که خیلی ها هستن که همچین نگاهی نسبت به خانم ها ندارن و براشون ارزش قائلن و دلیل دیگش هم شجاعت این خانم ها در مقابله با چنین تفکراتی و انجام کاریه که دوست دارن.

    • 2 اردیبهشت 1396

    بنام ایزد توانا ؛ دنیا گشته به از دنیا خورده است . احسن به این خانم - اسماعیلی

    • 2 اردیبهشت 1396

    گالیور؟!!! مجید جان دلبندم اونی که جهانگرد بود و دائم در سفر بود مارکوپولو بود نه گالیور. گالیور تو سرزمین لی لی پوت بود.

      • 2 اردیبهشت 1396

      دوست عزیز، اون چیزی که شما مشاهده کردین، یک قسمت کوچیک از انیمیشن معروف گالیور بود. اگه کتابش رو بخونین یا فیلمش رو ببینین، متوجه میشین که گالیور به سرزمین های مختلف و عجیب سفر می کرد و سرزمین لی لی پوت تنها یکی از داستان های سفرش بود.

    • 2 اردیبهشت 1396

    باسلام گالیورنبودکه سفربه دوردنیاانجام داد اون مارکوپولوبود.

      • 2 اردیبهشت 1396

      ممنون از نظرتون اما داستان اصلی گالیور درمورد سفر به سرزمین های مختلف عجیب بود که یکی از اون سفرها سفر به سرزمین لی لی پوت بود.