ژست های عروس و داماد | ژست عاشقانه در عکاسی عروسی

شاید به جرات بشه گفت برای هر آدمی روز عروسیش یکی از مهم ترین روزهای زندگیشه، برای همین همه دوست دارن که تک تک لحظات و خاطرات اون روز رو ثبت کنن تا هر وقت دلشون خواست بتونن مرورش کنن. برای همین انتخاب عکاس حرفه ای خیلی مهمه، این عکس ها از اون دسته لحظاتی هستن که اگه خراب بشن دیگه همه چی تمومه چون هرکس توی زندگیش احتمالش خیلی کمه که بیشتر از یه بار روز عروسی داشته باشه. حالا فکرش رو کنید که عکس هاتون خراب بشه. بعضی از عکاس ها ژست هایی به عروس و داماد میدن که وقتی چند سال بعد حتی خودتون هم اون عکس ها رو ببینید خجالت میکشید بس که ژست بی کلاس و دمده ای بوده. برای همین خیلی خوبه که ژست های عروس و داماد عالی رو از قبل بلد باشید. برای دیدن چندتا از این ژست های بی نظیر با ما باشید.

ژست عکاسی1

ژست های عروس و داماد برای عکاسی عروسی

تور عروس تو روز عروسی یکی از بهترین وسایل برای عکاسی پرتره از نمای نزدیکه. اگه فوکوس رو روی حالت دستی بزارید، میتونید روی چشمای مدل فوکوس کنید، در غیر این صورت دوربین روی تور فوکوس میکنه.

ژست2

وقتی که عروس در ماشین نشسته یه زمان خوب برای گرفتن عکس از پنجره اس.

ژست3

یکی از ژست های عروس و داماد برای عکسبرداری تو روز عروسی که خیلی آسونه اینه که هردو نفر سرشون رو به هم نزدیک کنن و با لبخندی شیرین به دوربین نگاه کنن. حواستون باشه که دسته گل رو به دوربین گرفته شده باشه.

ژست4

یک ژست زیبای دیگر عروسی اینه که عروس و داماد یکدیگر را نگاه می کنند در حالی که داماد پشت عروس است، می توانند به دوربین هم نگاه کنند.

ژست5
در ادامه ی ژست قبلی؛ سعی کنید ارتفاعی برای عکاسی عروسی پیدا کنید.
ژست6
اگه این امکان رو دارید حتما در فضای باز هم عکاسی کنید. از فاصله عکس بگیرید و یه پس زمینه ی زیبا در نظر بگیرید.
ژست7
این ژست در نهایت سادگی و رسمی بودن احساس آرامش رو به شما منتقل میکنه .
ژست8

انتخاب زاویه مناسب برای عکاسی مهم ترین بخش کار هستش. حواستون باشه که چهره ها کاملا واضح و مشخص باشن.

ژست9
در ادامه ژست قبلی از نمای نزدیک هم عکس بگیرید.
ژست10
شاید بعضی ژست ها سختن باشن اما بی شک به زحمتش می ارزن.
ژست11
اصلا لازم نیست همه ی عکس ها جدی باشن، سعی کنید لحظه های بانمک و متفاوت خلق کنید. از داماد خواهش کنید کفش هاش رو در بیاره و دور عروس بگرده، و شما عکاسی کنید.
ژست12
فراموش نکنید که از پشت سر عروس و دوماد هم عکاسی کنید.
ژست13
یک ژست جذاب از پرتره عروس. عروس باید روی زمین بنشیند و لباسش اطراف او با نظم بخش باشد. عکاسی از ارتفاع کم مناسب است و کمی عروس بالارا نگاه کند.
ژست14
برای خلاقیت بیشتر میتونید از نمای خیلی نزدیک عکاسی کنید و یه ژست ساده داشته باشید. روی حلقه ها زوم کنید و چهره ها رو تار کنید.
ژست15
میتونید یه مقدار با عمق میدان بازی کنید، از بازترین حالت دیافراگم استفاده کنید. عروس جلو بایسته و دوماد با فاصله ای عقب تر از عروس باشه. و روی عروس فوکوس کنید.
ژست16
رقص عروس و داماد و عکاسی ازش از مهمترین بخش های عکاسیه. در حالی که به هم نگاه میکنن روی دسته گل فوکوس کنید و با دیافراگ باز از اونها عکس بگیرید.
ژست17
بر ای ثبت تمام دقایق و نتایج بهتر، الزامی نیست که فقط از عروس و دوماد عکس بگیرید، از مهمون ها و وسایل روی میز و ... عکس بگیرید.
ژست18

عکس نهایی در مورد یک ژست نیست بیشتر در مورد جمع بندی تمام عکس هایی که در طول مراسم گرفتید. اونها رو در یک صفحه کنار هم بزارید و در نهایت در نرم افزار از فیلترهایی که تمام تصویر رو یکدست می کنن استفاده کنید مثل سیاه و سفید.

ژست19

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

گلین چیخدی آیین مردم اردبیل برای روانه کردن عروس و داماد به خانه بخت است

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 21 دی 1400

براساس اخبار بدست رسیده، گلین چیخدی آیین مردم اردبیل برای روانه کردن عروس و داماد به خانه بخت است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :