تفریحات رایگان در دبی | این هیجانات بی هزینه را ازدست ندهید!

تفریحات رایگان بدون شک میتونه برای هرکس جزو لذت های وصف ناپذیر از سفر و یا مکانی که بهش سفر میکنه باشه. دبی هم یکی از پر گردشگرترین شهرهای دنیاست و اماکن دیدنی دبی هم کم نیست که همه ساله توریست های بسیاری برای خوش گذرونی هاشون به این منطقه پا میگذارن. بحث رایگان بودن تفریحات در دبی یکی از باورنکردنی ترین حقایقی هست که میتونه به چشم بخوره، اما حقیقتا هم تفریحات رایگانی وجود دارن که میتونین بدون خرج کردن پول از اونها لذت ببرین. در ادامه باما همراه شین تا با تفریحات رایگان در دبی و انواع دیگر تفریحات در دبی آشنا بشیم...

تفریحات در دبی

تجربه رایگان از فرهنگ ها و میراث دبی

نمایشگاه های سفال در دبی: بافندگی و صنایع دستی و حتی نمایشگاه های غواصی مروارید در منطقه شندغه برگزار میشه که یکی از تفریحات بی هزینه در دبی هست. این نمایشگاه از شنبه تا پنج شنبه هروروز از ساعت 8:30 صبح تا 10 شب دایر هست و جمعه ها هم از ساعت 3 و نیم بعداز ظهر تا 10 شب آماده بکاره.
ورود رایگان به موزه شتر: یکی دیگه از تفریحات رایگان در دبی در همین منطقه از دبی هست که میتونین از موزه شتر بصورت رایگان دیدن کنین و قسمت های مختلف درباره تاریخچه شتر در امارات و ارتباط بین شترها و مردم عرب و همچنین آناتومی بدن شتر مربوط میشه.ساعات کار این موزه هم از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 8 شب هست و این مکان یکی از جالبترین اماکن دیدنی دبی هست.
تماشای اکواریوم در دبی: بدون اینکه شما 70 درهم هزینه کنین و از اکواریوم ماهی ها بازدید داشته باشین، میتونین این تفریح از لیست تفریحات در دبی رو بصورت رایگان انجام بدین و بزرگترین گونه های دریایی رو به طور رایگان تماشا کنین.

تفریح در دبی

بازدید های رایگان در دبی

در سفرتون به این شهر و بازدید از اماکن دیدنی دبی شما میتونین در باشگاه های تناسب اندام و انواع کلاس های رایگانی که وجود دارند بازدید کنین و در کلاس های یوگا که جمعه ها بصورت رایگان هستن بازدید داشته باشین. کلاس های رایگان یوگا در شهر های خوردیره، خوربردبی، پارک زعبیل، پارک جی ال تی و شهر اینترنتی برگزار میشن.زمان برگزاری این کلاس ها هر روز صبح از ساعت 5:30 تا 6:30 و عصرها از ساعت 6:30 تا 7:30 میباشد.
فیلم زیر نور ستاره ها: میتونین عصرهای یکشنبه فیلم های رایگانی در زیر نور ستاره های درخشان داشته باشین و تجربه های لذت بخشی رو از سفرتون به دبی داشته باشین.
تماشای رایگان فواره دبی: یکی از آرامش بخش ترین کارها د دبی تماشای فواره های زیبای دبی در بیرون دبی مال هست که موسیقی 30 دقیقه این مکان انرژی مثبت روحتون رو هم افزایش میده که جمعیت بسیاری هم دور این فواره به تماشای اون مینشینن.

فواره دبی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لذت بخش ترین تفریحات در دبی | این کارهای مجانی را در سفر انجام دهید

بهار یعقوبی ، چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396

لذت بخش ترین تفریحات در دبی در این مقاله برای شما گفته شدن که میتونین این تفریحات رو بصورت رایگان هم انجام بدین

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :