تله کابین صفه اصفهان | بر فراز آسمان نصف جهان

تماشای نصف جهان از فراز آسمان آبی و لمس گنبدهای فیروزه ای از روی ابرها که یادآور روزهای خوش و خاطرات تمدنِ کهنِ سرزمین سبز ایرانه، بسیار دلنشین و رویاییه. بدون شک اصفهان یکی از معروفترین و محبوبترین شهر گردشگریه ایرانه. اگر از قدم زدن در کنار آثار تاریخی اصفهان و میدون نقش جهان، لذت میبرید برای یکبار هم که شده تماشای شهر اصفهان رو از فراز آسمان ها و به دور از هیاهوی شهری امتحان کنین تا خاطره ای دلنشین در ذهن شما به یادگار بذاره. تله کابینی که 320 متری بالا رفته و کل شهر زیر پایتان قرار داره، بر فراز ابرها در دل طبیعتی دلپذیر به انتظار گردشگران نشسته تا سرزندگی و طراوت رو به اونا هدیه بده. تله کابین صفه یکی از جاذبه های گردشگری اصفهانه و از تله کابین های مدرن ایران محسوب میشه. اگر از قدم زدن بر روی زمین خسته شدید و دلتان تنوع میخواهد، پرواز بر روی کوه صفه میتونه انتخاب خوبی و تجربه ای متفاوت برای شما باشه و امتحان اون رو حتی برای یکبار هم که شده، از دست ندهید و با همگردی همراه باشید...

تله کابین صفه

تله کابین صفه از جاذبه های گردشگری اصفهان

تله کابین صفه از جاذبه های تفریحی اصفهان و در پارک صفه واقع شده و در دو خط طراحی شده، خط اول آن از بزرگراه شهدای صفه تا گردنه ی باد با طول 1850 متر و 50 کابین 4 نفره برای بازدید از بام شهر اصفهان طراحی شده. منظره های کوه صفه نظیر قلعه شاهدز، دیدنی های اطراف شهر و تنگه گردنه باد و... از جاذبه های طبیعی این مسیره که بسیار زیبا و دیدنیه و خط دوم آن از گردنه ی باد به سمت قله شاه دژ با طول 650 متر و ارتفاع 6 متر می باشد.
اینجا علاوه بر تله کابین دارای امکاناتی از قبیل: رستوران، کافی شاپ، شهربازی، بولینگ و فروشگاه صنایع دستی و... می باشد.

تله کابن صفه اصفهان

امکانات و اطلاعات بازدید

این مجموعه تفریحی، علاوه بر تله کابین دارای امکاناتی از قبیل: رستوران، کافی شاپ، شهربازی، ب و فروشگاه صنایع دستی و...می باشد و شما میتونید به آدرس: مجموعه تفریحی صفه، بزرگراه شهدای صفه، کوه صفه مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر برای بازدید از این مجموعه با شماره تلفن 03136693932 تماس برقرار کنید و به این مکان هیجان انگیز اصفهان سفری داشته باشین.

شهربازی باغ صفه

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لعیا سریال «شرم» بر فراز آسمان اصفهان + عکس

همگردی چهره ، دوشنبه 1 دی 1399

الهام طهموری با انتشار این عکس در اصفهان نوشت: دلم میخواهد........................

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :