بهترین جگرکی های تهران | کجا جگر بخوریم؟

دل و جگر از اون غذاهایی هستش که هنوز پزشک ها روش بحث دارن که مفیده  یا ضررهاش بیشتره، عده ای میگن برای افرادی که فقر آهن دارن خوبه و حتما بخورن یه عده ام میگن که نه کلسترول بالایی داره و نخورید. اما خوب دل و قلوه هم عین فست فود میمونه و عاشقا و هوادارای پر و پاقرص خودش رو داره، مخصوصا وقتی داری از جایی رد میشی و بوش به مشامت برسه، امکان نداره دل آدم براش پر نزنه و هوس نکنه. دل و قلوه رو باید با سبزی خوردن و لیمو، نارنج تازه خورد و مخصوصا که اگه نون تازه همراهش باشه که چه بهتر. توی تهران و خیابوناش جگرسراهای کوچیک و بزرگ زیادی وجود داره که یه منقل بزرگ دارن و یه نفر مشغول بال زدن هستش. برای همین ما براتون چند تا از بهترین جگرکی های تهران رو انتخاب کردیم، پس اگه شم هم از طرفدارای این غذا هستید با ما باشید.

جگرکی

 جگرکی توچال

جگرکی عالی و با کیفیت توی خیابان دولت که همیشه ی خدا شلوغه، یعنی شما هر ساعتی که برید تجمع مشتری هاش شما رو متعجب میکنه. دلیل این شلوغی هم کیفیت خوب و تازگی مواد اولیه اینجا هستن و دلیلی که جزو لیست بهترین جگرکی های تهران ما هستش . جگرکی توچال فضای کوچیکی داره و جایی برای نشستن نداره برای همین غذای شما رو توی سینی بهتون تحویل میدن که باید توی ماشین یا پیاده رو میل کنید که اینم به نوعی خاطره میشه. پیشنهاد میکنم دوغ های لیوانی اینجا رو از دست ندید. 

جگرکی تهران

 جگرکی های میدان بهمن

اگه تهرانی باشی و هوس دل و جگر کنی، وقتی بگی بریم جگر بخوریم اولین جایی که همه پیشنهاد میدن جگرکی های میدان بهمن (کشتارگاه) هستش. میدان بهمن جنوب تهران ِ و بهترین محله تهران برای دل و جگر خوری هستش. میدونی پر از جگرکی های خوب که چون نزدیگ کشتارگاه اصلی شهر هستن، همیشه مواد اولیه ی تازه ای دارن. اگه دلتون میخواد یه جای لوکس و خیلی شیک غذا بخورید اینجا رو اصلا پیشنهاد نمیکنم اما اگه دنبال کیفیت و خاطره هستید حتما به میدون بهمن و انبوه جگرکی هاش سر بزنید.

میدون بهمن

جگرکی شبزدگان

جگرکی شبزدگان  دو تا شعبه داره که که هر دوشون کارشون خوب گرفته اما خب شعبه ی قیطریه اش به خاطر اینکه پاتوق هنرمندا و ورزشکاراس شلوغ تره. این جگرکی هم تمیزه هم کیفیت خیلی خوبی داره و نکته ی مثبتی که داره نگران نشستن و جا نمیخواد باشید. پرسنل و کارمندانی مودب و حرفه ای همیشه آماده پذیرایی از شما هستن. دوغ و ترشی و بال کبابی، در کنار نون تازه و سبزیجات خوشمزه نکات خاص شبزدگان هستش.

جگرکی شبزدگان

جگرکی بهارنارنج

بچه غرب تهران باشی و بهار نارنج رو نشناسی؟ بی شک بهار نارنج از بهترین جگرکی های تهران  هستش. " کوهان " ویژه ترین نام در منوی بهار نارنج ِ که با خوردن یه تیکه ازش  جزو طرفدارای این غذای لذیذ خواهید شد. نان های بهار نارنج همیشه داغ است و خلاقیتی که در ترکیب دل و جگر و قلوه و روش طبخش دارن (شکاری، دوش کباب و ...) بهار نارنج رو انتخابی شاهکار برای همه کرده. 

بهار نارنج

جگرکی دادمان

غذاهای دادمان همراه نون داغ و سبزی تازه ای که سرو میکنن اینجا رو به مکانی عالی تبدیل کرده. دادمان رو میشه گفت که تقریا مکانی لوکس و تمیز هستش، برای همین جزو جگرسراهای خانوادگی خوب تهران هستش. از نکات مهمه اینجا اینه که نمیخواد اصلا نگران جای پارک و شلوغی باشید، در دامان هر چقدر که بخواهید فضا هست.

http://hamgardi.com/place/68085

جگرکی سلطان

سلطان هم از اون مکان هایی هستش که کیفیت خوب و فضایی که داره جزو جگرسراهای محبوب به حساب میاد. این جگرکی سطح قیمت خوبی هم داره. پیشنهاد میکنم دوغ های محلی اینجا رو هم حتما امتحان کنید.

جگرکی سلطان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کجا صبحانه بخوریم در تهران | بهترین صبحانه در تهران

نرگس بخشی ، شنبه 19 فروردین 1396

صبحانه از اون وعده های مهمی هستش که تو چند سال اخیر بین کافه برای ارایه بهترین کیفیتش یه رقابت خوبی شکل گرفته، برای شناخت این بهترین کافه ها با ما باشید.

نظرت چیه
10 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
  • 3 نظر
    • 26 اسفند 1401

    متاسفانه جگرکی بهارنارنج تعطیل شده. چقدر حیف شد 😕

  • 1 نظر
    • 5 آبان 1400

    بهترین جگرکی های ایران در گرگان

    • 1 بهمن 1398

    تهران جیگرکیهاش خیلی خسیس هستن ، پایتخت جیگر ایران فقط گرگان ، یک بار برین گرگان جیگر بزنین ، بعد تازه میفهمین جیگر چیه

    • 3 نظر
      • 26 اسفند 1401

      البته جگرکی های شهر کرمانشاه رو هم امتحان بفرمایید، مخصوصا اطراف میدان گاراژ، نظرتون کمی تغییر خواهد کرد 😍😍😍

    • 1 نظر
      • 5 آبان 1400

      کاملا با شما موافقم، جگرکی های گرگان با هیچ جا قابل قیاس نسیتند. مخصوصا خیابون مطهری

    • 26 دی 1396

    جگرکی فقط تو احمد اباد مستوفی لیموترش

    • 1 آبان 1396

    بهترین و بی نظیرترین جایی که تو ایران دل و جگراش رو باید امتحان کنید: استان گلستان، شهر گرگان

    • 27 فروردین 1396

    فلکه سوم تهرانپارس جگرکی خوبی وجود داره

    • 27 فروردین 1396

    سلطان پر از سوسکه . افتضاح

    • 26 فروردین 1396

    همگردان عزیز مرسی از همراهیتون.در متن معرفی هر جگرسرا روی اسم جگرکی که به صورت آبی دراومده کلیک کنید. آدرس و مپ دقیق رو میتونید مشاهده کنید.

    • 26 فروردین 1396

    لطفا آدرس را کامل بگید. و بهترین جگرکی میدان تجریش(امام زاده صالح) کجا پیشنهاد میکنید؟ متشکر

    • 23 فروردین 1396

    ادرس رو فراموش کردی