روش های طبیعی برای رشد سریع تر ریش مردان

بسیاری از فرهنگ ها در سراسر دنیا، داشتن ریش و رشد سریعتر ریش و سبیل برای مردان نشونه ی قدرت و اقتدار میدونن و اغلب پسرای نوجوان و جوان با رسیدن به سن بلوغ، در جستجوی راه هایی برای پرپشت شدن ریش و سبیل هستن، مخصوصا این چند ساله که داشتن ریش های پرپشت خیلی مد شده و برخلاف قبلا که مدت زیادی شیش تیغ مد بود الان همه ریش  و ته ریش رو میپسندن. پر شدن کامل صورت از ریش و سبیل نیازمند صبر و زمانه و به خصوصیات ژنتیکی فرد و سطح هورمون تستوسترون در بدن بستگی داره اما علاوه بر عوامل ژنتیکی در رشد سریع تر ریش و سبیل برخی از عوامل محیطی نیز می تونن در این خصوص نقش داشته باشن. احتمالا همین دلیل باعث شده که عبارت "رشد سریع تر ریش مردان" در گوگل یکی از محبوب ترین ها باشه. ما سعی کردیم از نحوه رشد سریعتر موها رمزگشایی کنیم و برخی روش هایی که رشد ریش رو به طور طبیعی سریع تر میکنن رو براتون پیدا کنیم. 

رشد سریع ریش در مردان

ریش آقایان

 1- هفته ای یک بار پوستتون رو لایه برداری کنید. این کار به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک میکنه و رشد مو رو تحریک میکنه.
2- پوستتون رو دو بار در روز با آب گرم و یه پاک کننده ملایم بشورین. تمیز کردن پوست رشد مو رو سرعت میده.
3- اکالیپتوس به رشد موهای صورت کمک میکنه، برای همین از مرطوب کننده ای که اکالیپتوس داره استفاده کنین، چون ماساژ دادن اون روی صورت رشد ریش رو سریع تر میکنه.
4- حتما باید خواب خوبی داشته باشین، چون این امر به ترمیم صدمات سلولی پوست کمک کرده و رشد ریش رو بهتر میکنه.
5- ویتامین ها و مواد معدنی به افزایش سرعت رشد موی صورت کمک میکنن. از جمله ویتامین های A ، B ، C و E رو در رژیمتون اضافه کنین چون به روند رشد سریع تر ریش مردان سرعت میدن.
6- به موهای زیر پوستی هم توجه کنین. اگه موهای زیر پوستی روی صورت باشن ،ریش معمولا به طور برابر رشد نمیکنه. برخی روشهای خونگی رو میتونین برای از بین بردن این موها استفاده کنین.
7- هر روز 2٫5 میلی گرم بیوتین استفاده کنین تا به رشد سریعتر ریش کمک کنه.
8- وقتی آرامش داشته باشین ریش خیلی سریعتر رشد میکنه و خیلی از متخصصین سلامتی و زیبایی باور دارن که استرس در مو ظاهر میشه. استرستون رو کنترل کنید و در کنارش مدیتیشن و یوگا رو امتحان کنین تا به چیزی که میخواید دست پیدا کنید.
9- مقدار پروتئین رژیم غذاییتون رو افزایش بدین. پروتئین در گوشت، ماهی، تخم مرغ و آجیل پیدا میشه و باعث میشه موهای صورت سریعتر رشد کنن.
10- از اصلاح کردن بیش از اندازه موها خودداری کنین. فقط بعد از شش هفته وقتی که موها کاملا رشد کردن اونا رو مرتب کنین. (البته منظورمون این نیست که تمیزشون نکنین و ظاهری شلخته بگردید.
11- ماساژ صورت جریان خون در صورت رو بهبود میده و رشد موی جدید رو تحریک میکنه.
12- همه فکر میکنن که هر روز اصلاح کنن رشد موهای صورتشون بیشتر میشه، اما این امر یه افسانه اس و هیچ تحقیق علمی این رو اثبات نکرده.
13- اگه در روزهای ابتدایی خارش و قرمزی رو تجربه میکنین، کرم های  آبرسان رو حتم امتحان کنید.
14- روغن آملا یه درمان طبیعی برای افزایش رشد موی صورت هستش. پوستتون رو با روغن آملا ماساژ بدید و 15 تا 20 دقیقه به همون حال بذارین باشه. بعد از این زمان صورتتون رو با آب سرد بشورید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

روش های سریع و بی ضرر برای رشد مژه

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 30 بهمن 1399

هر خانمی دوست دارد مژه های بلند و زیبایی داشته باشد؛ حتی افرادی که به آرایش کردن عادت ندارند هم برای خروج از خانه از ریمل استفاده می کنند تا با مژه های بلند و پرپشت تر، چشمانی درشت و شفاف تر داشته باشند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :