به معروف ترین گالری های هنری دبی سری بزنیم

الهام یاوری دوشنبه 21 فروردین 1396

اگر به دبی سفر کرده اید و به دنبال جذابیتی خاص هستید شاید لازم باشد که کمی از فضای لوکس و مدرن شهر فاصله گرفته سری به ناب ترین محیط های فرهنگی هنری شهر بزنید. دبی بهترین گالری های هنری را در خود جای داده و این امکان را در اختیار گردشگران تور دبی قرار داده که در طول تورمسافرتی خود لذتی غیر قابل وصف را از آثار موجود در گالری ها برده و لحظاتی فوق العاده را سپری کنند.

دبی

 1- The Third Line

این گالری هنری به صورت خاص بر روی دست ساخته های هنرمندان خاور میان تمرکز کرده است. این گالری از جهت دیگر نقشی به سزا در معرفی و گردآوری آثار هنرمندان خاور میانه ایفا کرده است و از بارزترین گالری هایی است که می توانید در دبی به آن سری بزنید. بنابر این اگر مایل هستید با خط فکری و ایده های هنری هنرمندان خاور میانه و جهان عرب آشنا شوید حتما بازدید از The Third Line را در لیست مقاصد تور دبی خود بگنجانید.

The Third Line

 2- Tashkeel

Tashkeel در سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شد و یکی از معروف ترین گالری های هنری دبی به شمار می آید. این گالری به معرفی آثار هنری هنرمندان محلی و بین المللی می پردازد که در دبی و امارات مشغول به کارند. از جهت دیگر می توان آثاری از اقصی نقاط جهان را در این مجموعه مشاهده کرد. هدف از ایجاد این گالری بسط و گسترش هنر بوده است. از جهت دیگر این گالری به تاثیراتی که فرهنگ های متفاوت بر روی هم گذارده اند نیز می پردازد و می توانید در آن اقتباس های فرهنگی را به وضوح در آثار هنری مشاهده کنید. این گالری یکی از محبوب ترین نقاطی است که می توانید در طول تور دبی خود از آن بازدید کنید.

Tashkeel

 3- Lawrie Shabibi

این گالری هنری در سال 2011 افتتاح شد و به نمایش آثار هنرمندان خاورمیانه، آفریقای شمالی و آسیای جنوبی می پردازد. این گالری به صورت ویژه از هنرمندان مهاجر حمایت کرده و با راه اندازی نمایشگاه های متفاوت آنها را به دنیای هنر معرفی می کند.

Lawrie Shabibi

 4- Hunar Gallery

این گالری از سال 1998 نقشی فوق العاده و کلیدی را در اشاعه ی هنر خاور میانه برعهده داشته است. گالری هنر اسم خود را از واژه ی ایرانی هنر وام گرفته و به نمایش آثار هنرمندان خلاق می پردازد که قدم هایی جدید و نوآورانه در عرصه هنر برداشته اند. می توانید در هر دوره شاهد نبوغ هنرمندان جوان و مستعد در این گالری باشید. و در طول تور دبی خود بارها و بارها از آن بازدید نمائید.

Hunar Gallery

 5- Etemad Gallery

گالری اعتماد که دو شعبه در تهران و دبی دارد از معتبرترین گالری های هنر دبی است که برای رشد و اشاعه ی فرهنگ و هنر خاور میانه و آشتی آن با هنر بین الملل تلاش می کند. می توانید در این گالری آثاری از بهترین هنرمندان اروپایی، آمریکایی و آسیایی را مشاهده کنید و از لحظه لحظه ای که در این گالری می گذرانید لذت ببرید. به طور حتم با بازدید از این گالری های فوق العاده خاص، لذتی صد چندان از تور دبی خود خواهید برد.

Etemad Gallery

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

محبوب ترین گالری های هنری تهران

فاطمه کریمی ، سه شنبه 1 مرداد 1398

گالری های هنری جایی برای گسترده کردن خیال و رها کردن اندیشه هستند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :