بهترین تفریحات شبانه در دبی | بهترین تفریحات تور دبی

الهام یاوری یکشنبه 20 فروردین 1396

در اینکه دبی جزو زیباترین شهرهای مدرن دنیا است شکی نیست. این شهر به دلیل طراحی پیچیده و خاص خود فضایی نورانی و خوش نقش را به گردشگران تور مسافرتی خود عرضه می کند. تا جایی که می توان سفر و گشت گذار در دبی را به دو دسته تقسیم بندی کرد، تورهای روزانه و تورهای شبانه. به طور حتم در تورهای روزانه این امکان را در دست خواهید داشت که از سواحل ناب دیدن کنید، سری به پارک های آبی فوق العاده ی شهر بزنید. تورطبیعت گردی را در بیابان های اطراف طی کنید و ... تور شبانه ی دبی اما حال و هوای دیگری دارد و گردشگران تور دبی را سر شوق می آورد. در این مقاله قصد داریم به بهترین تفریحات شبانه دبی اشاره کنیم. با همگردی همراه باشید.

دبی

 1- بیابان گردی

اگر از علاقه مندان به حیات وحش هستید توصیه می کنیم در این تورهای طبیعت گردی شبانه شرکت کنید. بیابان های اطراف دبی بعد از طلوع خورشید محلی ایده آل برای مشاهده و رصد حیوانات و جانوران خاص بومی هستند. می توانید تور خود را از صبح آغاز کنید و بعد از بازدید بیابان شتر سواری عکاسی و ...شب را در محیط بگذرانید. کمپ های فوق العاده مجهزی به این جریان اختصاص داده شده. بنابراین با توجه به مساعد بودن آب و هوای بیابان در شب می توانید در کنار لذت از آسمان کویر از جانوران و حیوانات هم بازدید کنید و تور دبی خود را به بهترین نحو بگذرانید.

بیابان گردی

 2- عکاسی

بهترین زمان برای سرک کشیدن به کوچه پس کوچه های قدیمی دبی ایام ماه مبارک رمضان است. می توانید در این ماه به همراهی تور تیم GPP از سنتی ترین بخش های دبی بازدید کنید. در خیابان ها قدم بزنید و با فراغ بال از زندگی واقعی اهالی دبی عکاسی کنید. حال و هوای نقاط سنتی این شهر پس از غروب آفتاب در ماه رمضان دیدنی است. می توانید از جمعیت ، مساجد ، سفره های افطار و ... عکاسی کنید و تور دبی خاصی را تجربه کنید.

عکاسی

3- تماشای فیلم در Claw BBQ

این امکان در اختیار گردشگران تور دبی قرار داده شده که هر شب بتوانند از روی پرده فیلم های پر فروش و صاحب نام سینما را تماشا کنند. از فیلم های کلاسیک تا سینمای مدرن، می توانید از فضا و فیلم ها لذت ببرید. از جهت دیگر می توانید از لیست بلند بالای غذاهای خوش طعم و نوشیدنی ها هم در جریان فیلم لذت ببرید.

تماشای فیلم در Claw BBQ

4- کلاب گلف اماراتی ها

می توانید هر شب در زمین گلف  Emirates Golf Club بازی هیجان انگیز و فوق العاده را تجربه کنید.

 کلاب گلف اماراتی ها

 5- اسب سواری

اسب سواری بعد از نیمه شب زیر نور ماه می تواند از هیجان انگیز ترین تفریحات ممکن باشد. به خصوص برای گردشگران تور دبی که به دنبال گذراندن اوقاتی شاد و مهیج در طول تورمسافرتی خود هستند. می توانید در هر دور 90 دقیقه اسب سوای کنید و از تجربیات مربی های اسب سواری محوطه نهایت استفاده را ببرید. تنها مساله ای که لازم است به خاطر داشته این است که قبل از مراجعت به این باشگاه اسب سواری می بایست در لیست آن جا رزرو کنید.

 اسب سواری

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین تفریحات دبی که نباید از دست بدهید

- ، دوشنبه 5 اردیبهشت 1401

اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین مقصدهای سفر خارجی ایرانی ها، در سال های گذشته را نام ببریم. بدون شک باید به نام شهر دبی در امارات متحده عربی هم اشاره کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :