زیباترین شهرهای توریستی در ایران را بشناسیم

الهام یاوری شنبه 19 فروردین 1396

به طور حتم ایران مملوء است از زیبایی ها اگر تصمیم به سفر گرفته اید تورمسافرتی خود را از ایران آغاز کنید. کشورمان از شمال تا جنوب، غرب تا شرق، طبیعتی بکر و تاریخی،دیدنی را در خود جای داده. می توانید با ترتیب دادن انواع تورمسافرتی از جای جای این کشور زیبا دیدن کرده و سفرنامه ای فوق العاده را برای خودتان تنظیم کنید. در این مقاله قصد داریم به زیباترین شهرهای ایران سفر کنیم با همگردی همراه باشید.

تور تهرانگردی
1) رشت

رشت یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور است که می توان روزها و روزها بدون خستگی در آن اقامت داشت. این شهر مملوء است از زیبایی ها، طبیعت فوق العاده و خارق العاده از جنگل و رودخانه گرفته تا آبشار و بناهای تاریخی. می توانید با خیال راحت این شهر را به عنوان مقصد تورمسافرتی آینده تان انتخاب کنید. عمارت کلاه فرنگی یکی از بناهای به جای مانده از دوران قاجار است. به طور حتم در سفرتان لازم است سری به آن بزنید. پارک ملت، باغ محتشم، بقعه ی دانای علی از دیگر جذابیت هایی است که در تورمسافرتی خود میتوانید از آنها بازدید کنید. رشت نیمی از شهرت خود را مدیون بازارهای محلی خاص خود است. اگر به این شهر سفر کردید توریک روزه ای را به حضور در این بازارهای خوش رنگ و لعاب اختصاص دهید.

رشت

2) تبریز

از دیگر شهرهای توریستی کشورمان است. این شهر با قدمت باور نکردنی خود یکی از مناطق استراتژیک ایران است. اما آنچه که موجب محبوبیت این شهر بین گردشگران تورمسافرتی شده، زیبایی ها و جذابیت های تاریخی و طبیعی آن است. تورتبریز گردی خود را با بازدید از ارگ تاریخی تبریز آغاز کنید. این بنای خاص به قرن 8 هجری تعلق دارد و از با ارزش ترین بناهای تاریخی این شهر محسوب می شود. عمارت شاه گلی از دیگر مقاصدی است که لازم است توریک روزه ای را به آن اختصاص دهید. این بنا در میانه ی استخری مملوء از آب احداث شده است و محیطی فوق العاده زیبا را به گردشگران توریک روزه ی تبریز ارائه می دهد. مسجد تبریز، خانه مشروطه، از دیگر دیدنی های تبریزند. در تور خود لازم است سری به روستای تاریخی و فوق العاده معروف کندوان هم بزنید.

تبریز

 3) چابهار

به طور حتم این شهر یکی از زیباترین طبیعت های ایران را در خود جای داده است. بندر چابهار در کناره ی اقیانوس هند قرار گرفته  و در سال های اخیر به عنوان یکی از مقاصد توریستی، محبوبیتی خاص بین گردشگران تورمسافرتی جنوب شرقی کشور پیدا کرده است. اگر به چابهار سفر کردید پس از بازدید سواحل فوق العاده ی ان سری به کوه های مینیاتوری منطقه بزنید. این کوه ها تجربه ای خاص از تورطبیعت گردی را در اختیار شما قرار خواهند داد. تالاب صورتی، غارهای بان مسیتی، قلعه ی پیروز گت و ... از دیگر جذابیت های توریستی این شهر زیبا به شمار می آیند.

چابهار

4) جزیره ی کیش

کیش از دیگر مناطقی است که محبوبیتی خاص بین گردشگران ایرانی دارد. هر روزه انواع تورکیش به این جزیره ی دیدنی تردد دارند و می توان به جرات گفت تورکیش یکی از محبوب ترین تورهای آژانس های مسافرتی در ایران است. اگر در قالب تورکیش به این جزیره سفر کردید با زیبایی های بسیاری روبه رو خواهید بود. جدای از سواحل فوق العاده زیبا و آرام کیش، حجم بالایی از مراکز خرید، رستوران های لوکس و همچنین جذابیت،های طبیعی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کیش
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با جاذبه های توریستی و زیباترین شهرهای آلمان

زهرا یاراحمدی ، پنج شنبه 18 مرداد 1397

آلمان هفتمین کشور پربازدید جهان است که جاذبه های توریستی و گردشگری بی شماری دارد برای آشنایی بیشتر با این جاذبه ها این مقاله را مطالعه کنید...

نظرت چیه
3 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 21 فروردین 1396

    همچنین مشکین شهر با داشتن پل معلق و آب های گرم و طبیعت بکرش

    • 21 فروردین 1396

    همدان رو از قلم انداختید-همدان با فاصله کمی از تهران با آب و هوای مطبوع وآثار طبیعی و تاریخی فراوان مثل گنجنامه وتله کابین گنجنامه-تپه توریستی عباس آباد-غار علیصدر-ـآرامگاههای بوعلی سینا و باباطاهر-تپه وموزه وکلیسای هگمتانه وموزه دفاع مقدس وتاریخ طبیعی-استرومردخای-گنبد علویان و0000

    • 21 فروردین 1396

    سی سخت در استانکهگیلویه وبویراحمد در دامنه سربلند دنا