زیباترین و معروف ترین خانه های درختی در دنیا

الهام یاوری دوشنبه 14 فروردین 1396

شاید در بچگی شما هم پیش آمده باشد که در رویای داشتن یک خانه ی درختی بوده باشید. خانه ای چوبی که بر بالای بلند ترین و پربارترین درخت حوالی خانه تان بوده باشد. در این پست می خواهیم به زیباترین خانه های درختی دنیا سرکی بکشیم. خانه هایی کوچک و زیبا که رویای کودکی هر فردی را بر آورده می کنند. می توانید در صورت تمایل در این خانه ها چند روزی را سپری کنید و تورمسافرتی خاص و فوق العاده را تجربه نمائید. در این مقاله با همگردی همراه باشید.

1) TRANQUIL RESORT، هند، کرلا

این مجموعه ی زیبا و منحصر به فرد در شمال جنگل های بارانی کرلا قرار گرفته است. مجموعه توریستی گردشگری ترانکوئل با بهره مندی به 7 اتاق خصوصی و 2 خانه ی درختی اقامتگاهی منحصر به فرد برای مسافرین تور طبیعت گردی کرلا است. خانه های درختی این مجموعه از چوب درخت های قهوه ی محلی ساخته شده اند.این سایت گردشگری موقعیتی عالی برای آن دسته از گردشگران تور مسافرتی است که به دنبال یک محیط آرام امن و زیبا هستند. می توانید در این خانه های درختی زیبا چند روزی را سپری کنید و از تور طبیعت گردی خود لذت ببرید.

2) TREEHOTE HARADS، سوئد

اگر تنها چند کیلومتر از منطقه ی Arctic Circle فاصله بگیرید می توانید با این سایت گردشگری منحصر به فرد روبه رو شوید. این خانه های درختی با طراحی خاص سوئدی ساخته و پرداخته شده اند. این خانه ها که هر کدام 7 اتاق خصوصی و جالب را در خود جای داده اند می توانند تجربه ای متفاوت از اقامت در هتل را به گردشگران تور مسافرتی ارائه دهند از جهت دیگر می توانید در قالب تور یک روزه و تور طبیعت گردی از اطراف بازدید نمائید. این خانه ها به عنوان مجهز ترین خانه های درختی در دنیا شناخته می شوند و محبوبیت خاصی بین گردشگران تور مسافرتی بدست آورده اند.

3) AIRBNB'S SECLUDED INTOWN TREE HOUSE، آمریکا، جرجیا

خانه های درختی افسانه ای این منطقه تنها چند دقیقه با جنوب شهر جرجیا فاصله دارند. این خانه ها به عنوان محبوب ترین نقاط رویایی جهان در سال 2016 شناخته شده اند و به همین دلیل در اغلب فصل های سال در اختیار گردشگران مشتاق تور مسافرتی قرار می گیرند. این منطقه ی گردشگری حاوی 3 سایت مجزا است. خانه های درختی رویایی این منطقه تماما از چوب ساخته شده اند وسائل و مبلمان این خانه ها نیز ارگانیک و طبیعی است و به همین دلیل با استقرار در این خانه ها حسی جالب و خاص را تجربه خواهید کرد. طراحی منحصر به فرد خاص و عجیب و همچنین طبیعت بکر و دیدنی از فاکتورهای اصلی است که در این منطقه به چشم می آید.

4) FINCA BELLAVISTA، کاستاریکا

به طور حتم کاستاریکا جزو زیباترین مناطق دنیا است. طبیعت خاص این منطقه موجب شده که در تمام فصول سال مملوء از گردشگران و انواع تور مسافرتی باشد. یکی از دیگر نکاتی که موجب محبوبیت این ناحیه بین گردشگران خاص تور طبیعت گردی شده خانه های درختی خاص منطقه است. می توانید زیباترین و با شکوه ترین خانه های درختی را در جنگل های بارانی این منطقه پیدا کنید از پوشش گیاهی، صدای رودخانه ها و جریان آب و همچنین گونه های جانوری که ناحیه هست لذت ببرید. این امکان در اختیار گردشگران تور مسافرتی قرار داده شده که بتوانند در قالب تور یک روزه از طبیعت اطراف نیز دیدن کنند.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لذت اقامت در معروف ترین هتل های درختی دنیا

ن. چرمچی ، سه شنبه 22 بهمن 1398

در این نوشتار زیباترین هتل های خانه درختی جهان را به شما معرفی می کنیم تا یادآور فانتزی دوران کودکیتان باشند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :