برترین قصرهای اشرافی اروپا را بشناسیم

الهام یاوری شنبه 5 فروردین 1396

اروپا قاره ای است سبز. قاره ای با پیشینه ای تاریخی و پر فراز و نشیب می توان در هر منطقه از آن قصری، عمارتی، کلیسایی با شکوه را دید و محو عظمت معماری این قاره ی سبز شد. اگر قصد دارید به قاره ی همیشه زیبای اروپا سفر کنید بد نیست سری به برترین قصرهای این قاره بزنید و خاطراتی فوق العاده را در سفرنامه ی خود به ثبت برسانید.

 مقاصد گردشگری

1) BRAN CASTLE, BRAŞOV، رومانی

تورمسافرتی خود را با سفر به رومانی و بازدید از این قصر تاریخی آغاز کنید. طبق افسانه هایی که از قدیم بین محلی ها رواج دارد این قلعه محل زندگی دراکولای معروف است. این قصر در حال حاضر یکی از جذابیت های دیدنی در رومانی است و توسط گردشگران انواع تورمسافرتی مورد بازدید قرار می گیرد.

اروپا

2) CHAMBORD CASTLE، فرانسه

این قصر می تواند گویای عظمت هنر معماری فرانسویان باشد. قصر در سال 1519 توسط یکی از اشراف زادگان منطقه ساخته شد. صد اتاق پذیرایی در این قصر وجود دارد و می توانید آزادانه از آنها بازدید نمائید. برخی زوایای این قصر اشرافی توسط نقاش معروف لئوناردو داوینچی طراحی شده و به زیبایی آن افزوده. در این مجموعه ی سلطنتی می توانید باغ ها، زمین های بازی و ... را مشاهده کنید و توریک روزه ی فوق العاده ای را در آن بگذرانید.

قصر اروپایی

3)BOJNICE CASTLE, BOJNICE، اسلواکی

قصر بوجنیک به طور حتم یکی از معروف ترین قصرهای اسلواکی است و هر روزه توسط گردشگران مشتاق تورمسافرتی مورد بازدید قرار می گیرد. این قصر در قرن 12 میلادی ساخته شد تا سال 1800 بارها مورد بازسازی قرار گرفت و دستخوش تغییر شد. می توانید برای بازدید این قصر تاریخی و منحصر به فرد توریک روزه ای ترتیب ببینید و از لحظات خود لذت ببرید.

تور مسافرتی

4) BUDA CASTLE، بوداپست

قلعه بوداپست به طور حتم یکی از زیباترین شاهکارهای معماری است که در طول عمرتان مشاهده کرده اید. این قلعه ی تاریخی، با شکوه خود توانسته به عنوان نماد این شهر شهرتی جهانی پیدا کند و همچنان نظر گردشگران تورمسافرتی بوداپست را به خود جلب کند. این قلعه توسط شاه بلا IV در قرن 13 احداث شد. ومنظره ی جالبی را در امتداد رودخانه ی دانوب ایجاد کرده .

بودا

5) SEGOVIA FORTRESS, SEGOVIA، اسپانیا

این قصر هم مانند دیگر قصرهای اسپانیایی کاربردی دفاعی داشته و توسط دو رودخانه احاطه شده است. اگر به این قصر سفر کردید و توریک روزه ی خود را به آن اختصاص دادید به طور حتم می توانید از زندان مرکزی، محوطه سربازان و کاخ سلطنتی آن بازدید نمائید.

مقاصد گردشگری

6) PENA PALACE, SINTRA، پرتقال

به طور حتم این قصر هیچ شباهتی با قصرهای سلطنتی که در اروپا مشاهده می کنیم ندارد و بیشتر شبیه به قصرهایی است که در انیمیشن ها می بینیم. این قصر که جزو لیست برترین های یونسکو نیز هست در سال 1800 به عنوان اقامتگاه سلطنتی شاه فردیناند دوم در این محل احداث شده است. این سازه که در نوع خود منحصر به فرد است توانسته به عنوان یکی از آثار تاریخی و گردشگری در جنوب اروپا خود نمایی کند و هر روزه پذیرای انواع تورمسافرتی و توریک روزه باشد.

مقاصد گردشگری
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ارزان ترین مقاصد گردشگری اروپا را بهتر بشناسیم

ن. چرمچی ، یکشنبه 23 تیر 1398

در این نوشتار، برترین و ارزان ترین مقاصد گردشگری در اروپا را به شما معرفی می کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :