معروف ترین غذاهای مراکشی |طعم خوش غذاهای سنتی در نگین قاره آفریقا

الهام یاوری پنج شنبه 10 فروردین 1396

مراکش کشوری جادویی است، مملو از رنگ و نقش، کشور خیابان های باریک و بوتیک های صنایع دستی و از هرکجای شهر که رد شوی، می توانی اثری ازشان ببینی. سفال های خوش رنگ، پارچه های خوش طرح و فانوس ها، همه و همه فریبنده و دلربا هستند و موجب می شوند که تورمسافرتی سراسر لذتی برای شما فراهم شود. بهشت گردشگران، انواع تورمسافرتی را در خود جای می دهد و به بهترین شکل از آنها پذیرایی می کند، اما یکی دیگر از ویژگی های این کشور سنتی و زیبا بوی معطر غذاهای مراکشی است که در این مقاله قصد داریم تا معروف ترین هایشان را معرفی کنیم . با همگردی همراه باشید.

غذای مراکش

1) Chicken with Vegetables Tagine

یکی از معروف ترین غذاهای این کشور که در هر نقطه از این کشور می توان آن را به وفور پیدا کرد، همین غذاست. این غذا تلفیقی است از گوشت مرغ، سیب زمینی، هویج و صد البته مخلوطی از ادویه های فوق العاده ی مخصوص همین کشور. این غذا با طعم عجیب خود توانسته محبوبیتی خاص بین گردشگران تورمسافرتی مراکش بدست بیاورد.

غذای مراکش

 2) Beef Kefta Tagine

این خوراکی به طور حتم می تواند دومین خوراکی معروفی باشد که می توانید در رستوران های مراکشی سفارش بدهید. این کوفته که از گوشت چرخ کرده تهیه می شود، گاهی به صورت گرد سرو می شود و گاهی به همراه برخی مخلفات. آنچه موجب خاص شدن این غذا بین گردشگران تورمسافرتی و توریک روزه شده، طعم سیر و ادویه های مراکشی است که در این غذا می توان به خوبی احساسشان کرد.

غذای مراکش

 3) Lamb, Prunes and Almonds Tagine

این خوردنی عجیب به واقع می تواند جزو خوش طعم ترین هایی باشد که در مراکش می چشید. طعم عجیب گوشت و لوبیا و همچنین ادویه های مراکشی، مزه ای جادویی به این غذا داده است. شما می توانید از طعم های شیرین و تند در این غذا لذت ببرید. مراکشی ها اغلب این غذا را بدون استفاده از قاشق و با تکه های نان میل می کنند. اگر به مراکش سفر کردید، حتما به یکی از رستوران های این کشور رفته و هر روز از تورمسافرتی خود را به یکی از غذاهای محلی مراکش اختصاص دهید.

غذای مراکش

 4) COUSCOUS

این غذا یکی از محبوب ترین های مراکش است. مرغ، سبزیجات و مخلوطی از سمولینای مرغوب که در جنوب آفریقا کشت می شود. شما می توانید در این غذا با تنوع مزه ها روبه رو شوید، از جهت دیگر این خوراکی یکی از محبوب ترین غذاهایی است که گردشگران تورمسافرتی مراکش اغلب در رستوران ها سفارش می دهند.

غذای مراکش

 5) HARIRA

حریره یک سوپ خاص است که از آرد، سبزیجات و گوشت تهیه می شود. می توانید حریره را به عنوان پیش غذا سفارش بدهید، از جهتی شاید بتوان گفت که این پیش غذا شباهت هایی با حلیم ایرانی دارد. می توانید در طول تورمسافرتی خود به این کشور از طعم آن لذت ببرید.

غذای مراکش

 6) BASTILLA

این غذا که ریشه ای اسپانیایی دارد، یکی از خوش طعم ترین هایی است که می توانید آن را در طول تور یک روزه ی خود در اقصی نقاط مراکش سفارش بدهید. باستیلا در واقع یک نوع لقمه است که با لایه ای خمیر پوشیده شده. وسط این لایه ی خمیری با محتویاتی چون گوشت و یا مرغ پر می شود.

غذای مراکش

 7) MIXED SALAD

اگر در قالب تورمسافرتی به مراکش سفر کردید، حتما یک بار هم که شده سالاد مراکشی را امتحان کنید. این سالاد پایه ی ثابت میزها در مراکش است. شما می توانید از تنوع فوق العاده ی طعم و مزه برخوردار شوید و در کنار خوراکی های مراکشی از این سالاد بی نظیر هم بچشید. مراکش شهری است فوق العاده با غذاهایی متنوع، به این دلیل می توانید انتخاب های بی نظیری در طول تورمسافرتی خود به این کشور را تجربه کنید.

غذای مراکش
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

غذاهای سنتی مراکش | طعم خوشمزه ترین غذاهای مراکشی !

ز. نیرومند ، شنبه 25 فروردین 1397

مراکش یکی از کشورهای بخش شمال غربی آفریقاست که در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :