بهترین مقاصد سفر برای افراد درونگرا | اینجا با خودتان تنها باشید

الهام یاوری یکشنبه 6 فروردین 1396

این امکان در اختیار شما قرار داده شده که با توجه به تیپ شخصیتی خود، مقاصد سفرتان را انتخاب کنید، به این صورت می توانید بیش از گذشته از تورمسافرتی خود لذت ببرید و در آینده با همین روال تورهای مسافرتی خود را انتخاب کنید. اگر جزو آدم های ساکت و درونگرا هستید، به طور حتم دنبال کردن این مقاله برایتان شیرین و جذاب خواهد بود، بنابراین پیشنهاد می کنم تا در ادامه با همگردی همراه باشید و برترین مقاصد توریستی که اشخاص درونگرا و نسبتا آرام می توانند تورمسافرتی فوق العاده را در آن ها سپری کنند را بشناسید.

درونگرا

 1) لائوس

این کشور در جنوبی ترین نقطه ی قاره ی آسیا واقع شده است. کوهستان های لائوس و طبیعت بکر و آرامش، موجب معروفیت آن میان گردشگران تورطبیعت گردی و افراد درونگرا شده است. طبیعت این کشور آنچنان بکر است که درصد غالب مردم در لائوس همچنان در مناطق روستایی و خارج از شهر زندگی می کنند. شما می توانید در این کشور از طبیعت لذت ببرید و تورمسافرتی آرامی را پشت سر بگذارید.

درونگرا

 2) گلستنبرگ ، بریتانیا

اگر احساس می کنید در دایره ی گردشگران درونگرا تنها هستید، در اشتباهید. می توانید در این منطقه ی رویایی، آدم هایی را با سبک و سیاق خودتان مشاهده کنید. این گردشگران جذب آرامش بی نظیر و سکوت مطلق این منطقه شده اند، از جهت دیگر انواع تورطبیعت گردی در این منطقه موجود است. شما می توانید بنا بر تمایل با یکی از این تورها همراه شوید و از معاشرت با آدم هایی که از نظر فکری و احساسی با شما شباهت دارند، لذت ببرید.

درونگرا

 3) نیوزلند

اصلا عجیب به نظر نمی رسد، اگر که به نیوزلند سفر کنید و به جای گشت و گذار در شهرهای مدرن و استفاده از امکانات بی نظیر این کشور فوق العاده به مناطق خارج از شهر و روستایی سرک بکشید. این یکی از بارز ترین ویژگی های انسان های درونگراست. این آدمها از بودن در طبیعت لذت می برند، به همین خاطر است که نیوزلند مقصدی فوق العاده برای تورمسافرتی شما خواهد بود. شما می توانید تا دلتان می خواهد تورطبیعت گردی ترتیب ببینید و در قالب توریک روزه از طبیعت این کشور زیبا لذت ببرید.

درونگرا

 4) کوپنهاگ ، دانمارک

می توان گفت که این شهر، شهری مملو از دوچرخه های رنگی است. شما می توانید در هر گوشه از آن دوچرخه سوارانی را مشاهده کنید که به صورت فردی و یا گروهی مشغول پدال زدن هستند. کوپنهاگ نیمی دیگر از شهرت خود را مدیون گردشگرانی است که به صورت فردی به این کشور سفر می کنند، واضح تر اینکه این شهر کوچک رویایی، مقصدی عالی برای گردشگران درون گراست. می توانید تورمسافرتی آینده ی خود را به این شهر اختصاص دهید و از مناظر عالی آن لذت ببرید.

درونگرا

5) پونترسینا، سوئیس

اگر دلتان می خواهد که چند روزی را به دور از دغدغه و استرس در طبیعت سپری کنید، این منطقه بهترین انتخاب خواهد بود. پونترسینا که در ارتفاعات کوهستان آلپ بنا شده، بهشت اسکی بازان است، اما در تابستان می توانید به عنوان یک درونگرا از مناظر زیبا، سکوت و آرامش مطلق فضا لذت ببرید و اقامتی فوق العاده را در هتل های این منطقه داشته باشید.

درونگرا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با برترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می کنند

ن. چرمچی ، شنبه 31 خرداد 1399

این مطلب در مورد بهترین مقاصد برای افرادی که تنها سفر می کنند هست. پس، با ما همراه بمانید.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 28 فروردین 1396

    من اضافه کارم رو بدن حتما یکی دو جا رو خواهم رفت خیلی خوشم اومده.از طرف یک معلم حق التدریس که از مهر ماه تا الان اضافه کارش رو نگرفته

    • 9 فروردین 1396

    چراکویر نوردی رو توی شهداد نمیذاری فقط تشویق برای به خارج رفتن رو گفتی