ترفندهایی برای سفر ارزان | چگونه سفر کم هزینه سفر داشته باشم؟

الهام یاوری یکشنبه 22 اسفند 1395

هر کاری، شیوه های خاص خودش را دارد و باید طبق قواعد و قوانین خاصی حرکت کرد تا به هدف مورد نظر رسید. سفر ارزان رفتن هم به همین گونه است و قواعد خاص دارد. اگر جزو آن دسته از گردشگران هستید که به دنبال یک تورمسافرتی مقرون به صرفه هستند، لازم است که از چند وچون این کار آگاه باشید و طبق یک برنامه ریزی جامع در سفر پیش بروید، به این ترتیب می توان مطمئن بود که سفرتان نسبت به تورهای مسافرتی که قبلا گذرانده اید، بسیار مدیریت شده تر پیش می رود و سفر کم هزینه ای پیش رو خواهید داشت. در این مقاله سعی داریم به چند ترفند برای مدیریت بهتر هزینه ها در طول سفر اشاره کنیم. با همگردی همراه باشید.

سفر ارزان

 1) استفاده از پرواز های ارزان قیمت

به طور حتم اگر جزو آن دسته از مسافرینی هستید که به دنبال تورمسافرتی مقرون به صرفه و سفر کم هزینه می باشد، لازم است که از پروازهای لوکس و هواپیمایی های تراز اول فاصله بگیرید. در آژانس مسافرتی معتبری که قصد دارید از آن بلیط هواپیما تهیه کنید، به دنبال ارزان ترین و اقتصادی ترین پروازها باشید. بدون در نظر گرفتن ساعت پرواز و امکاناتی که در حین پرواز شاملتان می شود و باقی مسائل.

سفر ارزان

 2) فصل های کم تردد را انتخاب کنید

به طور حتم در برخی ماه های سال، شاهد ترافیک سنگین تورگردشگری در مقاصد دیدنی و جذاب دنیا هستیم. در این فصل ها به دلیل ازدیاد توریست نمی توانید اقامتگاه ارزان قیمتی در منطقه مقصد پیدا کنید، از این گذشته تمام هزینه ها در مقصد به صورت چند برابر حساب می شود. این در حالی است که در برخی دیگر از ماه های سال به دلیل کمبود توریست می توانید از همان امکانات با قیمتی بسیار پائین تر بهره مند شوید و سفر ارزان را تجربه کنید.

سفر ارزان

 3) اقامت در هاستل ها

به منظور مدیریت بهتر هزینه ها، دور هتل ها ی لوکس ستاره دار و بی ستاره، یک خط پررنگ بکشید. اقامت در هاستل ها و یا خواب گاه ها می تواند بهترین انتخاب در تورمسافرتی شما باشد. با اقامت در این اتاق های چند نفره ممکن است که حریم خصوصی خاصی نداشته باشید، اما می توانید مقدار قابل توجهی از هزینه ی سفر در تور مسافرتی خود را کاهش داده و صرف جوانب دیگر سفر کنید.

سفر ارزان

 4) غذاهای محلی

به طور حتم، همه دلشان می خواهد در طور تورمسافرتی خود غذاهای جدید را امتحان کنند، اما سری هم به رستوران های تراز اول که منوهای بین المللی دارند بزنند و حال و هوای رستوران های لوکس را در طور تور مسافرتی خود تجربه کنند. برای شما موضوع فرق می کند و لازم و ضروری است که در تمام مدت فقط از غذاخوری های محلی استفاده کنید، حتی اگر این غذاها باب دلتان نباشد. منو را جست و جو کنید و بهترین غذایی که می تواند با ذائقه ی شما جور باشد را انتخاب کنید.

سفر ارزان

 5) استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی

به طور کلی استفاده از هواپیما و تاکسی را در کشور مقصد فراموش کنید. شما تنها مجاز خواهید بود از قطار، اتوبوس و متروی شهری برای جابه جایی استفاده کنید، اگرچه می توانید برای جابه جایی در شهر، توریک روزه ای را ترتیب داده، دوچرخه ای کرایه کنید و تا دلتان می خواهد در سفر ارزان خود از جای جای شهر بازدید نمائید.

سفر ارزان
سفر ارزان
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

نکاتی برای سفر ارزان | نکات لازم برای یک سفر کم هزینه

ساجده روشنی ، جمعه 26 مرداد 1397

برای یک سفر خوب پارامتر های مختلفی مورد نظر است که در کنار آنها باید به هزینه ی سفر هم توجه شود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :