معروف ترین شهرها برای ادبیات دوستان | سفر به سرزمین قصه ها

الهام یاوری پنج شنبه 19 اسفند 1395

در دنیا توریست ها و گردشگرانی هستند که ترجیح می دهند، عازم تورمسافرتی خاصی شوند. این مدل افراد مقاصد خاص و ویژه ای که با علایقشان هم خوانی داشته باشد را ترجیح می دهند. به این صورت می توانند در طی تورمسافرتی خود با یک تیر 2 نشان بزنند، هم با منطقه ای جدید آشنا شوند و به سرگرمی هایی که مورد نظرشان است، بپردازند و هم با ترتیب دادن توریک روزه یا تورطبیعت گردی، گشتی در منطقه بزنند و حال و هوای خود را تغییر بدهند. در ادامه به بهترین شهرها و کشورهای دنیا که خاص ادبیات دوستان هستند، سفر می کنیم. با همگردی همراه باشید.

ادبیات جهان

1) لندن

لندن مجموعه ای از نفیس ترین کتاب های تاریخی را در خود جای داده است، از طرف دیگر می توان این شهر را بهشتی برای مفسران و محققان انجیل به شمار آورد. این شهر زادگاه نویسنده ها و شاعرهای بزرگی نیز هست، شاعرهایی چون براونینگ، تنیسون و دیکنز در این شهر به اوج شهرت خود دست یافته اند. شما می توانید در کتاب خانه های این شهر انواع کتاب های خطی و تاریخی را مشاهده کنید، از این گذشته کتاب فروشی های دنج و خاص لندن مقصدی عالی برای گردشگران ادبیات دوست در هر تورمسافرتی به حساب می آیند.

ادبیات جهان 1

2) پاریس

پاریس شهری است مملو از فرهنگ و هنر. این شهر به عنوان یکی از بهشت های مسلم هنرمندان و ادبیات دوستان به شمار می آید و می توانید این گروه افراد را از هر نژاد و ملیتی در پاریس مشاهده کنید. اغلب ادبیات دوستان جهان در قالب تورمسافرتی به این شهر سفر می کنند، از این گذشته پاریس بهترین مسابقات در حوزه ادبیات را نیز برگزار می کند و از این رو علاقه مندان به این حوزه را در قالب تورمسافرتی به خود جذب می نماید. شما می توانید در قالب تور یک روزه به کافه کتاب های این شهر سفر کنید و در مجالس شعر خوانی، داستان خوانی و یا نقدهای ادبی شرکت داشته باشید. کتاب فروشی های این شهر مقاصد فوق العاده ویژه ای برای تورمسافرتی شما محسوب می شوند.

ادبیات جهان پاریس

3) توکیو

اگر به دنبال مقصدی خاص هستید، می توانید یک تورمسافرتی به توکیو داشته باشید. این شهر در حال حاضر میزبان بسیاری از نمایشگاه های تراز اول کتاب در دنیاست. توکیو در قرن 17 خواستگاه بسیاری از شاعران و نویسندگان تراز اول بوده است. از معروف ترین شاعران این شهر می توان به پدر هایکو( باشو ) اشاره کرد، اگرچه نمی توان نقش توکیو در ادبیات قرن 20 جهان را نادیده گرفت، چراکه این شهر فوق العاده زیبا و دیدنی، مامنی امن برای پرورش و اعتلای شاعران و نویسندگانی به نام بود. آخرین نویسنده ی پر آوازه ی توکیویی را همه می شناسیم، هاروکی موراکامی. می توانید در کنار تورمسافرتی خود به توکیو، توریک روزه ای را به کتاب فروشی ها و پاتوق های ادبی این شهر اختصاص دهید و از فضای فوق العاده ی آن لذت ببرید.

ادبیات جهان توکیو

4) نیویورک سیتی

نیویورک به طور حتم موطن ادبیات آمریکا محسوب می شود و نقشی اساسی در پرورش و گسترش ادبیات در این قاره داشته و دارد. در این میان هتل چلسیا یکی از پاتوق های معروف ادبی در این شهر است و می توان به جرات گفت که شاهکارهای ادبی آمریکا در این هتل خلق شده اند. این هتل خواستگاه بسیاری از نویسندگان و شعرای معروف آمریکایی بوده است. اگر به نیویورک سفر کردید خالی از لطف نیست که توریک روزه ای را به بازدید از این هتل معروف اختصاص دهید.

ادبیات جهان نیویورک
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی ترین شهرها برای سفر در بهار | شهرهایی با بهارهای رویایی

الهام یاوری ، شنبه 16 بهمن 1395

بهار از زیباترین فصل هایی است که می توانید برای سفر انتخاب کنید. فصلی رویایی و سراسر رایحه، فصل شکوفه های رنگی و طبیعتی سرزنده.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
  • 68 نظر
    • 20 اسفند 1395

    خیلی جالب بود، من فکر میکردم کتابخونا فقط دوست دارن یه گوشه بشینن و کتاب بخونن نمی دونستم به خاطر کتاب سفر هم می رن ;)