بهترین مقاصد برای یوگا دوستان را بهتر بشناسیم

اگر به دنیای مدیتیشن و یوگا علاقمند باشید، بطور حتم بدنبال مقصدی فوق العاده برای آینده هستید؛ سفرهای کلیشه وار معمولی چنگی به دلتان نمی زنند و حوصله تان از انجام فعالیت های روتین سر می رود. پس، بهترین انتخاب برای شما، سفر به کشورهایی خاص است؛ نقاطی که بتوانید در کنار سفر و لذت از جذابیت های توریستی و طبیعی به فعالیت مورد علاقه تان نیز بپردازید. با ما در مقاله بهترین مقاصد برای یوگا دوستان همراه. باشید تا شما را با تعدادی از محبوب ترین مقاصد برای یوگا دوستان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مقاصد مناسب برای یوگا دوستان برایتان جالب خواهد بود.

هند

بطور حتم، هند به عنوان خاستگاه یوگا جایگاهی فوق العاده برای یوگا دوستان دارد. به این ترتیب، می توانید با انتخاب هندوستان به عنوان مقصد سفر آینده خود، از فرهنگ غنی این سرزمین نهایت لذت را ببرید.

هند

نپال

نپال منحصر بفردترین کشور در این زمینه محسوب می شود و طبق آمارهای بدست آمده، محبوب ترین نقطه برای یوگا دوستان است. این کشور عجیب با طبیعت فوق العاده، جذابیت های بصری خاص خود را به همراه مجموعه ای باورنکردنی از موسسات خاص یوگا به گردشگران علاقمند ارائه می دهد.

نپال

تایلند

تایلند بدلیل بهره مندی از سواحل زیبا و مهمانی های گاه و بیگاه خود معروف است. اما، توجه داشته باشید که موسسات آموزش یوگا در تایلند منحصر بفرد و فوق العاده اند. می توانید در هر نقطه ای از این کشور با توجه به توان مالی خود موسسه ای را پیدا کنید و اگر از نظر مالی دغدغه ای ندارید، در اقامتگاه های 5 ستاره یوگای این کشور اقامتی منحصر بفرد و شیرین داشته باشید.

تایلند

کاستاریکا

کاستاریکا 5 درصد از یوگا دوستان را در سرتاسر جهان در خود جای داده است. این کشور طبیعت فوق العاده زیبای خود را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر نقطه از این کشور اقامتگاهی عالی را برای انجام یوگا پیدا کنید.

کاستاریکا

اندونزی

در استودیوهای یوگای اندونزی، بیش از پیش به این ورزش علاقمند می شوید. جدای از این، بیش از 20 رستوران خاص برای گیاهخواران در این کشور در اختیار یوگا دوستان گذاشته شده اند. این مراکز اغلب خارج از شهرها و در طبیعت ساخته و پرداخته شده اند. همین جریان به گردشگران این امکان را می دهد که در کنار ورزش یوگا، از طبیعت و مناظر این منطقه هم لذت ببرند.

اندونزی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین مقاصد سفر برای موسیقی دوستان | شهرهایی که بوی موسیقی می دهند

الهام یاوری ، سه شنبه 3 اسفند 1395

نمی توان کسی را پیدا کرد که از موسیقی لذت نبرد. در این بلاگ می خواهیم مقاصدی را به شما معرفی کنیم که موسیقی در آن ارزش بالایی دارد.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 19 اسفند 1395

    چقدر خوب وشیرین است اگربه تبادلات فرهنگی توجه می کردیم بعنوان مثال همین یوگا که ضامن سلامتی جسم وروان و حقیقتا در حد معجزه است چرا باید مردم خود را بیخبر نگهداریم واز این بیم داشته باشیم که ممکن است با انجام این حرکات مردم دین وایمان خود را از دست بدهندوبه فرهنگ هندی گرایش پیدا کنند