بام تهران | نمای زیبای پایتخت در زیر پای شما

تا به حال به این موضوع فکر کردین که چرا شهر تهران با اینهمه شلوغی و مشکلات و آلودگی هاش، باز هم میتونه دوست داشتنی و عزیز باشه؟! پایتخت بزرگ و مدرن ایران، خانه و وطن بسیاری از مردمانی که اون رو از ته دلشون دوست دارن و با تمام سختی ها و شلوغی هاش کنار اومدن. این شهر، زیبایی ها و نماهای فوق العاده ای داره، تا وقتی مردم دلشون از هرج و مرج گرفت به اونجا برن و منظره ساختمان های بلند و پر نور شهر رو توی سکوت و آرامش نظاره کنن. شاید برای اون هایی که بام تهران رو ندیدن، تصویر دود و دم تو ذهنشون نقش ببنده و باز هم گیر کردن پشت ترافیک و چراغ های قرمز و ماشین های رنگارنگ تو ذهنشون تداعی بشه اما همه چیز تهران فقط به ترافیک نیست، ارتفاعات زیبا و تفریحات بام تهران باعث شده تا این مکان رو به دید دلخوشی های این شهر ببینیم و روحمون رو تو این مکان به آرامش دعوت کنیم. با گشتی کوتاه با ما همراه باشین تا رستوران های بام تهران ، بانجی جامپینگ بام تهران و آدرس بام تهران رو براتون بیشتر معرفی کنیم.

بام تهران

معرفی

بام تهران نمونه ای از دیدنی ترین و جذاب ترین نقاط تهران هست که عده زیادی از مردم هر روز برای بازدید به این محل میان. آب و هوای نسبتا پاک و کوهستانی که این منطقه داره میتونه جایگزین خوبی برای چند ساعت جدا شدن از ترافیک و هیاهوی درون شهر باشه، مخصوصا تو روزهای میان هفته میتونین ساعاتی پر از آرامش رو تو این مکان سپری کنین. امکانات رفاهی بسیار خوبی تو سال به بام تهران و تفریحات برای رفاه گردشگران به این مکان اضافه شد و باعث شد تا تفریحات به عنوان یه خاطره موندگار تو ذهنتون ثبت بشه. رستوران های بام تهران، بانجی جامپینگ بام تهران، زیپ لاین، سورتمه، میدی باس های برقی برای طی کردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی هم نمونه امکانات این نمای زیبای تهران هستن.

معرفی بام تهران
معرفی بام تهران زیبا

تفریحات

1. زیپ لاین: اولین چیزی که توجهتون رو در طول مسیر بام تهران جلب میکنه، زیپ لاین بام تهران هست. زیپ لاین، یه وسیله تفریحی تقریبا جدیدی هست که فرد از اون آویزون میشه و دو نقطه از کوه رو که بوسیله یک کابل مقاوم به هم متصل شدن، از روی یک دره طی میکنه.
2. سورتمه: سورتمه بام تهران تو مراحل پایانی احداث هست و به زودی هم به عنوان تفریحات بام تهران افتتاح میشه.
3. بانجی جامپینگ بام تهران: این باشگاه، اولین باشگاه بانجی جامپینگ در تهران هست که سکوی 40 متری پرش و پیست اسکیت هم داره در هر دو قسمت هم مربیان متخصص و حرفه ای، آموزش های مربوطه از ابتداعی تا پیشرفته رو ارائه میدن و لذت هیجان انگیزی رو در تفریحات بام تهران میتونین تجربه کنین.
4. باشگاه تنیس: این باشگاه 6 تا زمین استاندارد داره که در سال 81 تاسیس شد. یکی از ویژگی های عالی این باشگاه چشم انداز عالی از بام تهران هست که از ایستگاه اول توچال قابل تماشاست. برای رده های سنی مختلف هم قابل استفاده هست.
5. باشگاه تیراندازی با کمان: این باشگاه تمامی تجهیزات مورد نیاز تیراندازی و دارت رو داره و به صورت تفریحی برای آقایان و بانوان قابل استفاده هست و یکی از لذت بخش ترین تفریحات بام تهران محسوب میشه.
6. سینمای 5 بعدی بام تهران: تو این قسمت از تفریحات بام تهران ، میتونین از امکاناتی مثل تصاویر سه بعدی، افکت های ویژه مثل دود و افشانه آب و لرزاننده صندلی و باد بهره مند بشین.

تفریحات در بام تهران
تفریحات در بام تهران زیبا
تفریحات در بام تهران دیدنی

کافه و رستوران ها

در طول مسیرتون هم میتونین رستوران ها و کافه هایی که ساخته شدن و یا در حل احداث هستن رو ببینین. کیفیت غذاهای رستوران های بام تهران قابل قبول هستن اما قیمتشون از سطح شهر کمی بالاتر به فروش میرسه. اگر تو یه روز ابری به بام تهران میرین، توصیه میکنیم حتما آش رشته رو از رستوران های بام تهران تهیه کنین و لذت میل اون رو در کنار تماشای نمای زیبای شهر از دست ندین. رستوران شقایق، کافه و رستوران رشا و تهران نوتلا، نمونه رستوران های بام تهران هستن.

کافه و رستوران های بام تهران
کافه و رستوران های بام تهران دیدنی
کافه و رستوران های بام تهران بکر

چشم اندازها

این فضای دیدنی و چشم انداز فوق العاده منظره دیدنی و آرامش بخشی هست که در ابتدا میتونه سوژه های بکری برای عکاسان داشته باشه، مناطق زیبایی که میتونین از این چشم اندازه بلند تماشا کنین، منظره زیبای شهر تهران و به خصوص برج میلاد، نمای امامزاده صالح (ع) و میدان تجریش، چشم انداز مصلای امام خمینی (ره)، برج آزادی، نمای کوه های شرق تهران هست که همه ای این ها میتونن به نوعی روحتون رو پر از آرامش و انرژی مثبت کنن.

چشم اندازهای بام تهران
چشم اندازهای بام تهران دیدنی
چشم اندازهای بام تهران زیبا

آدرس

بام تهران به حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ابتدای تله کابین توچال گفته میشه. اگر وسیله حمل و نقل شخصی دارین برای رسیدن به بام تهران باید از بزرگراه چمران شمال به خیابان ولنجک و بعد از اون به بام تهران برین، اما اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارین، تاکسی های بام تهران هم از رو به روی پمپ بنزین ولنجک عبور می کنن و میتونین با خط چهار اتوبوس تندرو تهران و یا از تاکسی های خط میدان تجریش - بام تهران استفاده کنین.

آدرس بام تهران
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین رستوران های گیلانی تهران | تجربه شمال در پایتخت

آیدا ایمانی فر ، سه شنبه 23 مهر 1398

در این گزارش از همگردی به معرفی معروف ترین رستوران های گیلانی تهران پرداخته ایم که غذا خوردن در آن ها حال و هوای سفر به شمال را زنده خواهد کرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :