دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ژاپن | معابدی رویایی در قاب طبیعت

الهام یاوری شنبه 14 اسفند 1395

به لطف گستردگی سیستم حمل نقل ژاپن این کشور بهشتی است برای همراه شدن با توریک روزه. می توانید در عرض دو ساعت با سیستم قطار درون شهری از شمال تا جنوب آن را طی کنید و از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ژاپن دیدن کنید. اوساکا در این بین به عنوان بزرگترین شهر ژاپن، شهرتی فوق العاده در این کشور دارد. در این میان کیوتو به دلیل بهره مندی به معابد و عمارت های سلطنتی یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری در ژاپن محسوب می شود و نقطه ای است رویایی برای گردشگران تور مسافرتی. به این ترتیب چه از مسافرین تور یک روزه باشید چه از علاقمندان به انواع تور طبیعت گردی در ژاپن، می توانید تور مسافرتی فوق العاده را برای بازدید از برترین جاذبه های گردشگری ژاپن تجربه کنید و همواره این کشور را به عنوان یک بهشت مسلم بر روی زمین به خاطر بیاورید. در ادامه سفری خواهیم داشت به معروف ترین جاذبه های گردشگری ژاپن.

معروف ترین جاذبه های گردشگری ژاپن

1) معابد و قصرهای کیوتو

می توانید در کمتر از نیم ساعت از اوساکا به کیوتو برسید. البته به شرط آنکه یک بلیت قطار سریع تهیه کرده باشید. این شهر مملو از معابد و آثار تاریخی باستانی است. می توانید اول صبح به این شهر در بین برترین جاذبه های گردشگری ژاپن وارد شوید و با آخرین قطار به هتل محل اقامت خود باز گردید.این شهر جز معدود شهرهایی است که از صدمات جنگ جهانی دوم در امان ماند. کیوتو مملو است از معابد فوق العاده خاص و زیبا و قصرهای اشرافی. اگر در قالب تور مسافرتی به این شهر وارد شده اید می توانید از تک تک دقایق خود به بهترین نحو استفاده کنید. چرا که همواره مکانی باستانی و تاریخی در این شهر وجود دارد که بتوانید خودتان را در آن سرگرم کنید و محو زیبایی های آن شوید. کیوتو یکی از بلندترین معابد جهان را در خود جای داده است. معروف ترین معبد این شهر با نام Kiyomizu Temple در یونسکو به ثبت رسیده و یکی از محبوب ترین دیدنی های شهر به حساب می آید. می توان همواره سیل عظیمی از گردشگران تور مسافرتی را در این شهر دید.

معابد و قصرهای کیوتو

2) Mount Koya

اگر با خودرو 2 ساعت در جهت جنوب اوساکا حرکت کنید. به سایت تفریحی باستانی مونت کویا خواهید رسید. می توانید در این محدوده یکی از معروف ترین محوطه های دینی مذهبی ژاپن را از نزدیک مشاهده کنید.این سایت تاریخی مملو از مجسمه های بودا و معابد فوق العاده است. در حال حاضر این منطقه به عنوان یکی از سایت های مذهبی مورد بازدید عموم مردم از ژاپن قرار می گیرد. از جهت دیگر جذابیت های این سایت به گونه ای است که نمی توان به اوساکا آمد و از این محوطه در قالب تور یک روزه بازدید نکرد.

 Mount Koya

3) Historic Shirasagi Castle

اگر با خودرو در مسیر شرقی اوساکا حرکت کنید پس از طی کمتر از یک ساعت به بندری فوق العاده زیبا می رسید. هیمیجی یکی از شهرهای تاریخی ژاپن است. می توانید در قالب یک تور یک روزه از قصرهای تاریخی دیدن کنید، تور طبیعت گردی برای گشت گذار در طبیعت فوق العاده اطراف ترتیب دهید و از تور مسافرتی خود نهایت لذت را ببرید. قلعه معروف این شهر در قرن 14 میلادی در این محوطه احداث شد و توسط بنیاد یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.

Historic Shirasagi Castle

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاهای دیدنی ژاپن | معروف ترین جاذبه های گردشگری

الهام یاوری ، یکشنبه 12 دی 1395

از معروف ترین جاذبه های گردشگری کشور ژاپن در این مطلب برایتان گفته ایم و عکس هایی بی نظیر از آن ها را ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :